Business
Depășirea Dificultăților Ale Startup-urilor

Începerea unui startup poate fi o muncă foarte grea, mai ales atunci când vine vorba de întreținerea acesteia. Oamenii cred că pot avea experiența necesară pentru a-și lansa compania și a o asigura. Când mâinile sunt toate pe punte, toată lumea își asumă pozițiile și lucrează mult pentru a crește compania. Principala greșeală este atunci când vine vorba de a lucra ore înșir și când cred că merită pe termen lung, așa că perseverează. Cu toate acestea, doar unele înfloresc în acest mediu de startup.
Procesele necesare
Majoritatea companiilor cred doar că se scufundă acolo și își fac treaba, așa că primesc o mentalitate „face ceea ce este necesar” și nu sunt în măsură să implementeze procesele de flux de lucru adecvate la start. Procese precum marketingul sau serviciile pentru clienți se fac fără nicio experiență, ceea ce poate fi o cădere a afacerii. Între timp, alții au prea multe procese în loc, care încetinesc apoi echipa. Încetinirea se întâmplă datorită respectării rigide a regulilor angajamentului, care apoi lasă puțin loc improvizației atunci când este necesar.
Lipsa de sprijin
Majoritatea startup-urilor nu plasează combinația potrivită de personal cu experiență și fără experiență în asistența pentru clienți sau cu prea puține informații. Ori obțin persoane care nu au mai lucrat niciodată în joburi asemănătoare înainte sau le oferă doar o zi sau două de antrenament, pe care apoi le supraveghează câteva săptămâni și apoi le lasă complet singure cu întrebările clienților din teren. De asemenea, nu există procese de întrebări și răspunsuri și. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile potrivite, clienții vor trece la concurenți, deoarece piața este în general un spațiu supraaglomerat și clienții pot alege oricând concurența.
Făcând-o pentru ei înșiși
Unii proprietari de startup-uri nu primesc șefi de marketing, deoarece cred că o pot face singuri. Aceștia vor primi personalul necesar doar în funcții cheie, dar cel mai necesar element este că decizia finală este luată de proprietar. Evident, decizia finală ar trebui să revină proprietarului, dar singura problemă este că aceștia sunt deja supraîncărcați cu probleme, investitorii să raporteze și așa mai departe.
Este important să aveți timp pentru a lua acele decizii de marketing sau pentru a oferi feedback adecvat. Nu puteți lăsa echipa de marketing nemișcată mult timp. Chiar și atunci când dau feedback personalului, acest lucru s-ar putea schimba, deoarece unii parteneri nu pot decide sau accepta brusc, ceea ce apoi își oferă propriile feedback-uri, implicându-se în activitatea zilnică, ceea ce poate provoca și mai multă confuzie la nivel general.
O structură adecvată a companiei
Iată de ce va avea nevoie compania pentru a-și scala operațiunile, generând clienți și așa mai departe. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o mentalitate matură și să puneți în aplicare procese de flux de lucru adecvate, instruire și realinierea afacerii pentru creșterea viitoare.
-
Newso lună în urmă
Cele mai bune 10 seriale coreene de vizionat
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Saunier Duval
-
News6 zile în urmă
Coduri Eroare Centrală Buderus
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Vaillant
-
News2 săptămâni în urmă
Top 30 de filme de dragoste pe care trebuie să le vizionați
-
Călătorie3 săptămâni în urmă
Delta Dunării: Sanctuar natural și destinație de neuitat pentru ecoturism
-
News3 săptămâni în urmă
Mierla – Curiozități și informații despre această pasăre
-
News4 săptămâni în urmă
Cele mai frumoase nume de fete și semnificațiile lor