Business
Internet Marketing VS Digital Marketing
Terminologia, la prima vedere, este un sistem destul de simplu și clar. Dacă nu vorbim despre ceva relativ nou și permanent în mișcare. În acest articol, vom încerca să înțelegem cum diferă marketingul convențional pe internet de marketingul digital. Puteți utiliza, de asemenea, serviciile unei companii de marketing digital, aceasta este o organizație dovedită, cu o mulțime de recenzii pozitive. Foarte asemănătoare în ceea ce privește sarcinile și instrumentele pentru soluția lor, zonele de vânzare și promovare a produselor au, totuși, câteva semnificative diferențe.
Cine este cine?
Termenul „marketing pe internet” definește însuși domeniul de interes și oportunități pentru agenții de marketing și proprietarii de afaceri. Și asta înseamnă că folosesc doar acele instrumente care funcționează exclusiv în spațiul online. Acest lucru nu înseamnă că nu este suficient. Totul depinde de produs și de obiectivele finale de vânzări. Pentru unii, doar instrumentele și influența internetului sunt suficiente pentru a interacționa cu consumatorii și a-și promova produsul.
Dar cei care nu au suficiente restricții „online” folosesc instrumente de marketing digital în strategiile lor de marketing.
În ciuda faptului că termenul în sine conține conceptul de „cifră”, posibilitățile de marketing digital depășesc internetul până la offline, fără a-l exclude pe primul. Într-un cuvânt, digital marketing este marketing pe internet plus publicitate și promovare pe orice media digitală din afara internetului.
În practică, arată așa. Produsul este promovat prin publicitate contextuală și distribuită pe internet, dar se află și offline, de exemplu, pe panouri digitale. Dacă așezați un poster pe un panou publicitar clasic de vinil, este doar marketing. Și, dacă indicați spre el, de exemplu, un cod QR, atunci acesta este deja marketing digital.
Tendințele moderne sunt de așa natură încât chiar și platformele clasice de publicitate offline, cum ar fi televiziunea, radioul și ziarele, au devenit digitale sau au omoloage digitale. Și în viitorul apropiat, media digitală va lua cote de piață și mai mari de la omologii lor analogici.
Cine ce face?
Sunt angajați în marketing digital, logic, agenții digitale. O astfel de echipă este formată de obicei dintr-un marketer, un specialist SEO, un analist, un manager de proiect și un manager de produs, un designer, un programator, un manager de conținut și, în final, un copywriter. În modul de externalizare, astfel de companii cooperează și cu fotografi și videografi. Pe lângă serviciile standard de marketing pe internet (crearea și promovarea site-urilor, design, promovare media și contextuală, strategii de marketing, planuri de conținut, creare de produse publicitare audio, foto, video și text, lucru cu rețelele sociale), agențiile digitale organizează și offline evenimente.
La fel de importantă în digital marketing este colectarea și procesarea analizelor. În spațiul digital, acest lucru se realizează ușor și fiabil. Totul este ca peste tot – date despre utilizatori, modele de comportament, date demografice, activități, surse, trafic etc.
Desigur, posibilitățile de marketing digital sunt mai largi și mai flexibile, deoarece permit diferitelor canale de comunicare să interacționeze și să se completeze reciproc. Adică să invitați oameni de la „offline” la „online” și invers. Avantajele marketingului digital includ, de asemenea, o acoperire mai largă și mai transparentă a publicului, la costuri mai mici, în comparație cu aceeași acoperire a publicității tradiționale. În plus, spre deosebire de instrumentele tradiționale de publicitate, în marketingul digital, analiza și calculul KPI-urilor sunt de multe ori mai precise și clare.
-
News3 săptămâni în urmă
Alegeri prezidențiale 2024: Cine sunt candidații
-
Gaming2 luni în urmă
Evoluția jocurilor de cazino: O privire în perspectivă până în 2030
-
Stil de viață3 săptămâni în urmă
Efectul Placebo: Puterea minții în procesul de vindecare
-
News3 săptămâni în urmă
Mica Unire în arta și literatura românească: O piatră de temelie a identității naționale