Conecteaza-te cu noi

Business

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date

Publicat

pe

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date | Zicala.ro

În calitate de antreprenor, dacă doriți să vă conectați cu oameni, nu vă puteți baza doar pe date. Trebuie să construiți niște conexiuni cu adevărat umane, spune Eric Solomon, care obișnuia să lucreze în domeniul marketingului pe Youtube, Spotify, Google și Instagram. Deși nu știa la acel moment, totuși, s-a alăturat ultimei sale sesiuni de calibrare a performanței, la sfârșitul anului 2018. Pe atunci, el era director general la Instagram și obișnuia să facă aceste sesiuni des. Aceste sesiuni sunt destinate managerilor superiori, unde discută despre performanța membrilor echipei lor, aplicând standarde organizaționale comune la toate nivelurile postului.

Istoria Utilizării Datelor

În plus, Eric a fost condus de date; era un devotat. Datele au fost cel mai bun mod de a ajunge la clienți și, în mod firesc, cel mai bun mod de a gestiona și angajații. Cu toate acestea, ceva a început să crape în timpul uneia dintre acele sesiuni de calibrare a performanței. El a început să creadă că oamenii erau tratați ca date și nu ființe umane.

De asemenea, în 2011, când Eric Solomon s-a alăturat Youtube-ului, a văzut că brusc datele deveniseră moneda principală a Americii corporative. Subiecte precum testarea A / B, inteligența artificială, luarea deciziilor raționale versus emoționale au devenit principala limbă de afaceri. În același timp, toată lumea a început să vorbească mai entuziasmați despre adoptarea abordărilor bazate pe date pentru toate. Eric a văzut că mai mulți lideri din diferite industrii au început să solicite mai multe date pentru a informa și, în multe cazuri, pentru a orienta deciziile critice de afaceri.

De exemplu, domeniul marketingului a îmbrățișat această mentalitate cantitativă. Acest lucru se datorează corectării epocii publicității Don Draper. În acea epocă, ideile mari și transformatoare au fost uitate cu ușurință. Există, de asemenea, un pic de logică aici, deoarece industria de marketing s-a bazat pe capriciile câtorva. Totuși, astăzi, există o capacitate tehnică de a înțelege interesele multora. La rândul său, această capacitate a permis specialiștilor în marketing să urmărească și să calibreze cu exactitate modul în care reacționează oamenii la diferite mesaje, ceea ce reprezintă un interes perfect rezonabil pentru orice afacere. După ce această capacitate a fost democratizată, Facebook și Google, împreună cu alte platforme tehnologice, au facilitat orientarea către orice afacere a oricărei companii.

Industria Marketingului

Aceste platforme digitale de publicitate au schimbat rapid modul de marketing, care nu mai era vorba de stabilirea unei legături umane cu oamenii. Astăzi, este vorba despre crearea unui cadru de personalizare care să îndeplinească atribuirea. Acesta este procesul care oferă o comunicare foarte relevantă și valoroasă cu clienții. Și apoi, este vorba despre înțelegerea în detaliu a impactului și a rezultatului acestui efort în timp ce căutați noi perspective. Cel mai bun exemplu dat într-un astfel de caz este că oamenii se gândesc la ceva ce își doresc, cum ar fi o pereche de pantaloni, apoi pe baza datelor, acea persoană primește pe rețelele sociale multe rezultate cu acea pereche de pantaloni până când o obține. Acest lucru are ca rezultat date care generează rezultate semnificative statistic.

Tratează Oamenii ca Ființe Umane

Viața corporativă poate fi tentată în separarea emoțiilor umane de practica în afaceri. În plus, în 2019, pentru prima dată, Eric a văzut directori care au vorbit despre investițiile în bunăstarea clienților și angajaților, mai degrabă decât să se concentreze exclusiv pe date. Cu toate acestea, în industria de marketing, realitatea este că specialiștii în marketing au înțeles de multă vreme necesitatea de a construi și de a promova conexiuni semnificative, ceea ce ajută la definirea celor mai iconice mărci din lume. Dar, deoarece tehnologia, datele și valorile s-au mutat în prim-planul discursului corporativ, contextul s-a schimbat.

Dar cum pot face afacerea munca vitală? În primul rând, trebuie să înțeleagă că există ființe umane vii. Același lucru se poate aplica mărcilor, deoarece atunci când oamenii interacționează cu un brand, ei experimentează sentimente. Este similar cu modul în care interacționează mai întâi cu alte persoane. La început, persoana va ști doar că brandul există, îl vede și poate chiar îl va încerca într-un fel sau altul și își va forma o părere despre asta. Și atât, la fel ca întâlnirea cu o persoană nouă la o petrecere. În plus, în timp, această relație se poate dezvolta. Oamenii pot atribui semnificații mai aprofundate unor mărci sau se vor gândi la ele într-un fel. Din acest moment, se dezvoltă o relație de afaceri.

Lucrurile devin interesante pe măsură ce se mișcă mai sus în arc. Aici oamenii încorporează în viața lor de zi cu zi o marcă sau un produs. Aici modelul le modelează și face parte din viața lor. De asemenea, foarte puține companii pot duce relația dincolo de asta, într-un loc în care sunt indispensabile. Companiile care aleg să fie remarcabile, sunt cele care găsesc modalități de a muta oamenii pe arc. Pentru a realiza acest lucru, companiile trebuie să se gândească la ceea ce îi determină pe oameni ca oameni, nu doar la ceea ce îi motivează ca grupuri.

Brandul de Afaceri

La fel ca în tehnologia în care sistemele de operare acceptă funcții esențiale care permit îndeplinirea unor sarcini mai complexe, la fel și afacerea are un sistem de operare de bază. Sistemul de operare al companiei este esența mărcii, ideea centrală. Ideea centrală a unei companii este ceea ce înseamnă o companie. De exemplu, credința centrală a Nike este „dacă ai un corp, ești un atlet”. Aceasta este inima cine este Nike. Având în vedere această idee, Nike poate construi un sistem de operare holistic care include detalii despre motivul pentru care există compania, ce încearcă să realizeze, valoarea distinctă pe care o oferă clienților săi. Acestea sunt unul dintre cele mai bune ingrediente care fac oamenii unici ca indivizi și sunt esențiale pentru construirea de companii care să însemne mai mult pentru oameni decât lucrurile pe care le fac.

Marca Nike nu este singura companie care depășește liga pentru oameni. Chiar și în industria jocurilor, există companii precum Corsair care oferă clienților lor garanție pe viață pentru produsele lor. De obicei, piața lor țintă este jocurile pe computer și jucătorii. Și atunci când unul dintre ei are un mouse sau o cască rupte, chiar dacă garanția de 2 ani a dispărut, ei pot contacta în continuare Corsair și pot obține un nou echipament care să îl înlocuiască pe cel rupt.

Chiar și în industria iGaming, oameni precum Duncan Pollock de la DR Gaming Technology spun că crearea unei relații solide cu oamenii va ajuta la construirea unui viitor solid. Duncan adaugă, de asemenea, că la sfârșitul anilor ’90, când am intrat în noul mileniu, multe companii au investit în sisteme de informații care se ocupau de activitatea și obiceiurile clienților. Aceasta a fost o încercare de a construi relații și de a conduce loialitatea. Dar multe dintre aceste strategii au eșuat, deoarece multe companii au fost afectate de DRIP (date bogate, dar informație slabă).

Valoarea relațiilor cu clienții ar trebui să fie specială și ar trebui să fie întotdeauna angajată și tratată ca indivizi. Nu este un subiect care ar trebui explicat. De aceea, relația corectă cu oamenii trebuie să dureze o viață și poate chiar mai mult. Chiar și Airbnb încurajează gazdele și oaspeții să formeze relații autentice. În mod individual, fiecare gest, chiar dacă mic, se va adăuga la o comunitate care pune accentul pe relații. În sectorul jocurilor de noroc, poate fi greu să urmezi relația AirBnB, cu toate acestea, operatorii de cazinouri trebuie să-și pună jucătorii pe primul loc, oferind „lucrurile mici”. Lucruri precum cunoașterea numelui lor, cunoașterea jocului lor preferat, băuturii preferate și multe altele.

Cu toate acestea, această credință nu poate fi stabilită fără o bună conducere. Eric consideră că sentimentul se aplică cel mai bine la modul în care un talent uman poate fi alimentat la locul de muncă și în viața de zi cu zi, dincolo de metodele tradiționale de evaluare. Oamenii trebuie să înțeleagă de ce te ridici din pat dimineața; au nevoie să vadă viziunea și pasiunea. Dacă nu există, atunci nu va fi nimeni care să-l împărtășească. Și cel mai important ca lider este să îmbrățișezi smerenia. Umilința înseamnă să fim curioși de oameni, să fim deschiși la ceea ce oferă, să ne dăm seama că toți avem multe de învățat și ce ne face să bifăm. În calitate de lider, puteți face un drum lung permițând oamenilor să nu se trateze reciproc și să adauge în mod adecvat puncte de date, ci ca ființe umane.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Soft Skills – Ce Trebuie Să Știți Despre Asta?

Publicat

pe

By

Soft Skills – Ce Trebuie Să Știți Despre Asta? | Zicala.ro

Astăzi, aproape toate postările de locuri de muncă includ „competențe excelente de comunicare și rezolvare a problemelor” ca așteptare, dar ce înseamnă asta exact? Cum poate un candidat să stabilească dacă este excelent în aceste domenii și de ce este important acest lucru?

Abilități dure și abilități soft

Când scriem o biografie sau un CV, ne listăm studiile, experiența de muncă, toate lucrurile pe care le-am crescut profesional de-a lungul anilor în ordine. Aceste abilități măsurabile și verificabile se numesc abilități dure. Aici sunt incluse calificări de specialitate, competențe tehnice, tot ceea ce poate fi dobândit printr-un examen, adică ceea ce avem pe hârtie, și experiența profesională despre care vom raporta în timpul interviului de angajare. Cu toate acestea, există și chestiuni care par să nu aibă nicio legătură cu munca în cauză și care pot părea irelevante la prima audiere. Angajatorii pun apoi întrebări de interviu bazate pe comportament, care utilizează un set de abilități soft, adică abilitățile soft sunt monitorizate. Abilitățile soft, cunoscute și ca abilități sociale, nu pot fi descrise de educație, sunt subiective, nu sunt vizibile imediat. Potrivit unui studiu de la Harvard, succesul la locul de muncă poate fi definit ca până la 85%, astfel încât acestea sugerează că angajatorii doresc să cartografieze disponibilitatea acestor abilități cât mai larg posibil dacă sunt necesare pentru ocuparea postului.

De unde știu dacă o am?

Soft skill este un termen colectiv, suma tuturor abilităților care înseamnă abilități interpersonale. Printre acestea se numără empatie avansată, comunicare ușoară și deschisă, o atitudine bună de jucător de echipă, capacitatea de a transmite mai departe cunoștințele acumulate, precum și responsabilitate, o abordare axată pe rezolvarea problemelor care apar. Condiția de bază pentru existența acestora este o bună autocunoaștere, așa că pe lângă pregătirea profesională, este recomandat să învățăm și o anumită autocunoaștere pentru a ne vedea mai clar propriile abilități. Este tipic că angajații își apreciază greșit propriile abilități, tind să le supraestimeze și, cu cât sunt mai puțin competenți, cu atât este mai adevărat. Acest fenomen se numește efectul Dunning – Kruger, care de cele mai multe ori nu se datorează aroganței, ci mai degrabă lipsei de autocunoaștere sau de încredere în sine. Mai puțin tipic, dar și lipsit de auto-marketing, credința generală în cultura noastră este că cine se laudă, își evidențiază succesele, stârnește resentimente din partea celorlalți.

Abilitățile soft pot fi dezvoltate

Vestea bună este că abilitățile interpersonale pot fi dezvoltate. Există nenumărate cărți și antrenament de soft skill cu care ne putem perfecționa și extinde abilitățile. Dacă aveți nevoie să susțineți o prelegere în public, puteți alege dintre mai multe tipuri de antrenament, cum ar fi concentrarea pe limbajul corpului sau chiar modul de desfășurare a unui atelier sau prezentare. Dar teoria fără practică este nimic. Câteva modalități grozave de a vă exercita comportamentul social și abilitățile non-verbale sunt prin a juca jocuri de societate pur și simplu vorbind cu alții.

Învățarea despre managementul timpului, gestionarea conflictelor sau tehnicile de leadership motivațional poate fi, de asemenea, foarte importantă și utilă. Cursurile continuă să se bazeze pe autocunoaștere, care este aproape o așteptare de bază a unui angajat în prezent. Este deosebit de important dacă aplicați pentru o poziție de conducere sau dacă vreți să fiți în comunicare, marketing, relații publice, vânzări sau orice alt domeniu în care trebuie să fiți în contact cu clienții, să negociați sau să colaborați constant cu alții.

Comunicarea este importantă

Poate dorim să vorbim cu șeful nostru sau cu colegii noștri, din când în când, deoarece ne putem evalua mai ușor propriile abilități pe baza feedback-ului lor. Formularea obiectivelor comune și soluționarea problemelor care apar sunt importante dacă părțile așteaptă o cooperare pe termen lung unele de la altele și oferă, de asemenea, o oportunitate de dezvoltare. Merită să ne gândim sincer dacă avem probleme cu respectarea termenelor, de exemplu? Pot fi prioritizate în mod corespunzător sarcinile? Cum reacționăm atunci când ni se încredințează o muncă de mare responsabilitate? Pentru a ocupa o poziție de conducere, este deosebit de important să fiți conștienți de aceste probleme, deoarece aproape sigur vor fi examinate într-un interviu de angajare. Merită să fim sinceri, astfel încât să ne putem proteja pe noi și pe alții de dezamăgire și eșec.

Întrebări la interviul de angajare

Există mai multe modalități de a mapa abilitățile interpersonale, așa că este recomandat să veniți pregătit pentru interviu pentru a nu fi atins pe loc dacă întâlniți o întrebare ciudată sau neașteptată. Dacă interviul se desfășoară în grup, putem deja bănui că este important pentru companie să aibă soft skills, întrucât candidații sunt testați în mediu de grup încă de la început. Într-un astfel de caz, să încercăm să rămânem noi înșine, să nu forțăm ceva ce nu era tipic pentru noi înainte, dar în același timp să fim vizibili, să nu ne ascundem în „mulțime”, să ne concentrăm pe propriile forțe.

Dacă participăm la un interviu unu-la-unu, reacția noastră la întrebări este extrem de importantă. Nu fiți supărați când ați întrebat despre calitățile voastre negative, dar nu vă biciuiți. Este important să arătăm cum profităm de eșecurile cu care ne confruntăm, cum facem față criticilor cu care ne confruntăm. Nu ar trebui să luăm întrebări despre personalitatea noastră ca personale, ci ca o oportunitate de a ne prezenta. Cel mai bine este dacă răspunsurile sunt simple și izbitoare, le pasă de noi și nu de foștii noștri colegi, șeful nostru.

Continuați lectura

Business

Multitasking-ul Este Inamicul Succesului?

Publicat

pe

By

Multitasking-ul Este Inamicul Succesului? | Zicala.ro

Unii oameni spun că multitasking-ul este o abilitate obligatorie atunci când vine vorba de căutarea unui loc de muncă. Multitasking-ul este considerat productiv atunci când răspundeți la un e-mail, comandați cafea, aveți o întâlnire, rezolvați o problemă și toate acestea, în timp ce vă îndepliniți obiectivul de lucru și depășiți așteptările. Unii CEO merg atât de departe încât chiar proclamă că, fără multitasking, totul este o iluzie.

Privind de cealaltă parte a acestei dezbateri, alții văd multitasking-ul ca pe un inamic, iar un lider înțelept ar trebui să alunge multitasking-ul și să permită echipei de management să se concentreze asupra priorităților operaționale care vor stimula creșterea și sustenabilitatea. Acest punct de vedere este ca un vis pentru un multitasker. Cu toate acestea, cum poți evita să fiți victima multitasking-ului?

Concentrați-vă pe prioritate

Pentru a nu fi un multitasker, înseamnă să vă concentrați pe prioritatea numărul unu și să construiți succesiv. Construirea secvenţială legată de construirea pas la un moment dat într-o ordine logică pentru a maximiza rezultatele. Concentrarea pe mai mult de un obiectiv la un moment dat va aduce rezultate similare cu șoimul care încearcă să prindă doi șoareci de câmp în același timp și să călătorească cu viteza de 390 km/h. Acest lucru va duce la plecarea acasă înfometat.

Pentru multitasker, conceptul de un pas la un moment dat ar putea fi străin, dar se reflectă frecvent în rezultatele „bine, regulate și pentru totdeauna medii” care sunt obținute. Cu toate acestea, când vine vorba de realizări, pentru a le atinge trebuie să vă identificați prioritatea principală și să identificați secvențe de evenimente care să vă asigure că vă veți atinge obiectivul. Este mai ușor să obțineți măreția prin împărțirea priorității principale în pași mai mici și mai ușor de acționat.

Drumul către succes poate fi accidentat și poate fi ușor să vă pierdeți concentrarea. De aceea este important să contrabalansăm denivelările și să rămânem pe drumul cel bun. De exemplu, în managementul proiectelor, obiectivele finale ale proiectului sunt revizuite în mod frecvent. Această revizuire va ajuta proiectul să rămână aliniat cu așteptările. Un mare lider știe totul despre drumul accidentat către măreție, dar îi ține la distanță pe multitaskeri, adaptând prioritățile și asigurându-se că fiecare pas făcut este clar, concentrat și înclinând spre prioritatea numărul unu.

Nu fiți singuri

În fiecare afacere, munca în echipă este esențială și vă va ajuta să vă atingeți obiectivul final. O greșeală comună a multitaskerului este că vor să-și revendice gloria pentru ei înșiși făcând totul în același timp. În plus, acest tip de fenomen nu este frumos și rareori duce la succes.

Nimic nu se face singur, iar toți oamenii de succes au avut în spate pe cineva care i-a îndrumat, fie un prieten, fie un antrenor care a împins sportivul la limită.

Folosiți-vă timpul cu înțelepciune

Unii șefi folosesc cuvântul „mare” cât mai mult posibil atunci când vine vorba de a proiecta succesul, fie spunând „planuri mari”, „beneficii mari” etc. Aceste cuvinte sunt suficiente pentru a trimite un multitasker în exces și pentru a-i forța pe alții să alerge pentru dealuri, mai degrabă decât să ieșiți din zona de confort. Un mare lider se uită la mare, îl îmbrățișează și îl folosește în avantajul lor.

În plus, toți avem aceeași perioadă de timp în zi, așa că, cu cât vă concentrați mai mult asupra a ceea ce puteți face chiar acum pentru a vă atinge obiectivul numărul unu, cu atât este mai probabil să-l atingeți. Pentru a atinge măreția, este important să înecați zgomotul și să vă concentrați asupra a ceea ce este important. Folosiți-vă timpul cu înțelepciune; începeți să acționați și măreția va deveni noul vostru cel mai bun prieten.

Un alt lucru care ajută la obținerea succesului este să pună întrebarea corectă. Multitasker-ul ar putea specula, punând mii de întrebări aleatorii, majoritatea irelevante. Cu toate acestea, acest lucru duce la mai multă dezordine. Tipul corect de întrebare ar putea fi similar cu „ce ar trebui să prioretizez pentru a crește productivitatea în așa fel încât să adaug mai multă valoare experienței clienților?”

Punând întrebarea corectă, veți avea o viziune despre cum ar putea arăta imaginea de ansamblu și apoi vă puteți stabili obiective bine definite. Acesta este primul pas către construirea unei baze solide pentru succes. Determinând ceea ce este necesar, veți deveni mai productiv și gata să începeți să construiți în direcția corectă și să adăugați valoare experienței clienților.

Utilizați Scopul, Prioritatea și Productivitatea

Multe companii se concentrează pe productivitate fără să se gândească la scop și prioritate. Cel mai mare motor din spatele succesului este scopul și îl avem cu toții. La fel ca șoimul care are scopul să mănânce pentru a supraviețui, iar pentru a supraviețui trebuie să-ți stabilești prioritățile, care include și să spui nu. Dacă nu vă stabiliți prioritățile, nu veți fi productiv și nu veți atinge ținta.

Succesul este o iluzie pentru mulți; cu toate acestea, dacă puneți întrebarea corectă, blochați zgomotul și vă concentrați pe prioritatea numărul unu, succesul nu va mai fi un mit. Chiar și multitaskerul va găsi satisfacție în construirea unor rezultate extraordinare dacă se alege un pas la un moment dat.

Continuați lectura

Business

5 Abilități Subestimate Pentru a Fi Manager

Publicat

pe

By

5 Abilități Subestimate Pentru a Fi Manager | Zicala.ro

Un lider trebuie să se nască cu acest spirit și este adevărat că unii ies în mod firesc în față, pentru alții aceasta este o sarcină mai dificilă. Totuși, pentru liderii născuți, este adevărat că este important să se dezvolte și să dobândească anumite abilități.

Aici, pe lângă cunoașterea celor mai noi instrumente și strategii de afaceri, ar trebui luate în considerare și abilități precum comunicarea cu colegii sau aplicarea inteligenței emoționale. Din faptul că este un loc de muncă, ființele umane care au dorințe, nevoi și îndoieli lucrează în același mod. În plus, există o nevoie mai mare de lideri adevărați acum decât oricând în ultimii ani. Succesul unei organizații sau al unei echipe depinde în mare măsură de abilitățile și coeziunea liderului, deoarece el sau ea stabilește starea de spirit de bază pentru comunitate. Prin urmare, ca șef, următoarele cinci abilități sunt esențiale pentru a avea o echipă care funcționează bine.

Empatie

Empatia este pe primul loc pe listă. Aceasta este o abilitate care necesită inteligență emoțională în crearea unui mediu de lucru eficient și de succes, iar pentru ca această atmosferă să pătrundă în întreaga organizație, trebuie să plece de sus. În situația actuală, este deosebit de important ca empatia să se realizeze la nivel managerial, deoarece colectiv, fără excepție, toți oamenii sunt afectați de pandemie, fie din punct de vedere sanitar, fie din punct de vedere economic.

Cu toate acestea, nu este vorba doar de chatul de farmec și zâmbetul la întâlnirea săptămânală Zoom. Bunătatea este importantă, desigur, dar trebuie să vedeți imaginea de ansamblu și să vă comportați într-un mod care să aibă un impact la nivel organizațional. Ascultă-ți subalternii, colegii, în timp ce asculți, fiți deschiși, împărtășiți-vă propriile experiențe, găsiți ceea ce leagă pe toată lumea. Anunțați că sunteți prezent și puteți conta pe orice fel de problemă.

Nu este necesar ca discuția să se transforme într-o conversație terapeutică, dar este important și la locul de muncă și în afaceri să se găsească un numitor comun, o relație reală, pe care apoi să se bazeze o colaborare de succes.

Transparență

Oamenii au nevoie de inspirație și nu pot fi decât oameni reali, în carne și oase. Performanța este importantă, dar perfecțiunea nu o aduce întotdeauna în față. Este nevoie să încercați. Starea actuală a lumii este de-a dreptul stresantă, dar dacă echipa vede că sunteți un om, nu va face decât să-i motiveze să muncească mai mult.

Și aici, lucrurile trebuie gestionate la locul lor: nu ar trebui să vă prăbușiți pentru că duce la disperare în cadrul organizației, dar nu trebuie să pretindeți că toate afacerile sunt la fel și că nu ați fost afectat de ceea ce s-a întâmplat. Simțiți că situația este dificilă, puteți vedea, experimentați, dar nu trebuie să vă descurajați.

Răbdare

Dragostea este răbdătoare. Dacă vă place ceea ce faceți, nu ar trebui să aveți nicio problemă să aveți răbdare cu oamenii care vă ajută cu asta. Răbdarea creează spațiul pentru un serviciu foarte important și anume să învățați pe cei cu care intrați în contact în timpul muncii dumneavoastră. Prin aceasta, nu numai ei, ci și dumneavoastră vă veți dezvolta.

Dar răbdarea poate fi mai mult decât atât. Răbdarea înseamnă păstrarea sângelui rece chiar și atunci când ceva nu funcționează conform planului. A avea o stare de spirit potrivită chiar și în situații dificile este o abilitate care separă liderii buni de cei medii. S-ar putea să fiți surprinși, dar aceasta este o abilitate care poate fi de asemenea antrenată. Tot ce trebuie să faceți este să o exersați.

Umilință

S-a ajuns la un nou acord strategic? Recunoașteți public munca colegei care a condus negocierile. Ați reușit să îndepliniți sau eventual să depășiți vânzările planificate pentru un anumit trimestru? Evidențiați cine au fost cei care și-au luat partea din acest rezultat cu munca lor, cine au luat contact cu potențiali clienți și așa mai departe. Poate că ați dezvoltat strategia, dar nu puteți fi peste tot, nu puteți face singur toate sarcinile, dar aveți nevoie de colegi motivați și energici pentru a face asta și puteți să obțineți asta recunoscând rezultatele lor.

Ar fi o mare greșeală din partea voastră ca lider să nu faceți asta, deoarece liderii care introduc un pic de umilință în relațiile lor cu oamenii sunt întotdeauna mult mai productivi.

Generozitate

Generozitatea este una dintre cele mai subestimate strategii de afaceri. Dacă un coleg are întrebări, fiți generoși cu timpul dumneavoastră și ajutați-l. Dacă cineva ar dori să vă ceară un sfat, fiți generos cu cunoștințele dumneavoastră.

Generozitatea este cea mai sinceră formă de încredere în sine. Împărtășindu-vă cunoștințele altora, le puneți la dispoziție ceea ce ați învățat, contribuiți la un loc de muncă mai bun, sau chiar într-o mică măsură, dar și la dezvoltarea societății. Acest lucru merită în special împărtășit celor care sunt deschiși și atenți.

Aceste abilități pot fi practicate de oricine, nu au nevoie să participe la un curs, sunt complet gratuite, dar se pot îmbunătăți foarte mult și performanța și bunăstarea la locul de muncă.

Continuați lectura

Trending