Conecteaza-te cu noi

Business

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date

Publicat

pe

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date | Zicala.ro

În calitate de antreprenor, dacă doriți să vă conectați cu oameni, nu vă puteți baza doar pe date. Trebuie să construiți niște conexiuni cu adevărat umane, spune Eric Solomon, care obișnuia să lucreze în domeniul marketingului pe Youtube, Spotify, Google și Instagram. Deși nu știa la acel moment, totuși, s-a alăturat ultimei sale sesiuni de calibrare a performanței, la sfârșitul anului 2018. Pe atunci, el era director general la Instagram și obișnuia să facă aceste sesiuni des. Aceste sesiuni sunt destinate managerilor superiori, unde discută despre performanța membrilor echipei lor, aplicând standarde organizaționale comune la toate nivelurile postului.

Istoria Utilizării Datelor

În plus, Eric a fost condus de date; era un devotat. Datele au fost cel mai bun mod de a ajunge la clienți și, în mod firesc, cel mai bun mod de a gestiona și angajații. Cu toate acestea, ceva a început să crape în timpul uneia dintre acele sesiuni de calibrare a performanței. El a început să creadă că oamenii erau tratați ca date și nu ființe umane.

De asemenea, în 2011, când Eric Solomon s-a alăturat Youtube-ului, a văzut că brusc datele deveniseră moneda principală a Americii corporative. Subiecte precum testarea A / B, inteligența artificială, luarea deciziilor raționale versus emoționale au devenit principala limbă de afaceri. În același timp, toată lumea a început să vorbească mai entuziasmați despre adoptarea abordărilor bazate pe date pentru toate. Eric a văzut că mai mulți lideri din diferite industrii au început să solicite mai multe date pentru a informa și, în multe cazuri, pentru a orienta deciziile critice de afaceri.

De exemplu, domeniul marketingului a îmbrățișat această mentalitate cantitativă. Acest lucru se datorează corectării epocii publicității Don Draper. În acea epocă, ideile mari și transformatoare au fost uitate cu ușurință. Există, de asemenea, un pic de logică aici, deoarece industria de marketing s-a bazat pe capriciile câtorva. Totuși, astăzi, există o capacitate tehnică de a înțelege interesele multora. La rândul său, această capacitate a permis specialiștilor în marketing să urmărească și să calibreze cu exactitate modul în care reacționează oamenii la diferite mesaje, ceea ce reprezintă un interes perfect rezonabil pentru orice afacere. După ce această capacitate a fost democratizată, Facebook și Google, împreună cu alte platforme tehnologice, au facilitat orientarea către orice afacere a oricărei companii.

Industria Marketingului

Aceste platforme digitale de publicitate au schimbat rapid modul de marketing, care nu mai era vorba de stabilirea unei legături umane cu oamenii. Astăzi, este vorba despre crearea unui cadru de personalizare care să îndeplinească atribuirea. Acesta este procesul care oferă o comunicare foarte relevantă și valoroasă cu clienții. Și apoi, este vorba despre înțelegerea în detaliu a impactului și a rezultatului acestui efort în timp ce căutați noi perspective. Cel mai bun exemplu dat într-un astfel de caz este că oamenii se gândesc la ceva ce își doresc, cum ar fi o pereche de pantaloni, apoi pe baza datelor, acea persoană primește pe rețelele sociale multe rezultate cu acea pereche de pantaloni până când o obține. Acest lucru are ca rezultat date care generează rezultate semnificative statistic.

Tratează Oamenii ca Ființe Umane

Viața corporativă poate fi tentată în separarea emoțiilor umane de practica în afaceri. În plus, în 2019, pentru prima dată, Eric a văzut directori care au vorbit despre investițiile în bunăstarea clienților și angajaților, mai degrabă decât să se concentreze exclusiv pe date. Cu toate acestea, în industria de marketing, realitatea este că specialiștii în marketing au înțeles de multă vreme necesitatea de a construi și de a promova conexiuni semnificative, ceea ce ajută la definirea celor mai iconice mărci din lume. Dar, deoarece tehnologia, datele și valorile s-au mutat în prim-planul discursului corporativ, contextul s-a schimbat.

Dar cum pot face afacerea munca vitală? În primul rând, trebuie să înțeleagă că există ființe umane vii. Același lucru se poate aplica mărcilor, deoarece atunci când oamenii interacționează cu un brand, ei experimentează sentimente. Este similar cu modul în care interacționează mai întâi cu alte persoane. La început, persoana va ști doar că brandul există, îl vede și poate chiar îl va încerca într-un fel sau altul și își va forma o părere despre asta. Și atât, la fel ca întâlnirea cu o persoană nouă la o petrecere. În plus, în timp, această relație se poate dezvolta. Oamenii pot atribui semnificații mai aprofundate unor mărci sau se vor gândi la ele într-un fel. Din acest moment, se dezvoltă o relație de afaceri.

Lucrurile devin interesante pe măsură ce se mișcă mai sus în arc. Aici oamenii încorporează în viața lor de zi cu zi o marcă sau un produs. Aici modelul le modelează și face parte din viața lor. De asemenea, foarte puține companii pot duce relația dincolo de asta, într-un loc în care sunt indispensabile. Companiile care aleg să fie remarcabile, sunt cele care găsesc modalități de a muta oamenii pe arc. Pentru a realiza acest lucru, companiile trebuie să se gândească la ceea ce îi determină pe oameni ca oameni, nu doar la ceea ce îi motivează ca grupuri.

Brandul de Afaceri

La fel ca în tehnologia în care sistemele de operare acceptă funcții esențiale care permit îndeplinirea unor sarcini mai complexe, la fel și afacerea are un sistem de operare de bază. Sistemul de operare al companiei este esența mărcii, ideea centrală. Ideea centrală a unei companii este ceea ce înseamnă o companie. De exemplu, credința centrală a Nike este „dacă ai un corp, ești un atlet”. Aceasta este inima cine este Nike. Având în vedere această idee, Nike poate construi un sistem de operare holistic care include detalii despre motivul pentru care există compania, ce încearcă să realizeze, valoarea distinctă pe care o oferă clienților săi. Acestea sunt unul dintre cele mai bune ingrediente care fac oamenii unici ca indivizi și sunt esențiale pentru construirea de companii care să însemne mai mult pentru oameni decât lucrurile pe care le fac.

Marca Nike nu este singura companie care depășește liga pentru oameni. Chiar și în industria jocurilor, există companii precum Corsair care oferă clienților lor garanție pe viață pentru produsele lor. De obicei, piața lor țintă este jocurile pe computer și jucătorii. Și atunci când unul dintre ei are un mouse sau o cască rupte, chiar dacă garanția de 2 ani a dispărut, ei pot contacta în continuare Corsair și pot obține un nou echipament care să îl înlocuiască pe cel rupt.

Chiar și în industria iGaming, oameni precum Duncan Pollock de la DR Gaming Technology spun că crearea unei relații solide cu oamenii va ajuta la construirea unui viitor solid. Duncan adaugă, de asemenea, că la sfârșitul anilor ’90, când am intrat în noul mileniu, multe companii au investit în sisteme de informații care se ocupau de activitatea și obiceiurile clienților. Aceasta a fost o încercare de a construi relații și de a conduce loialitatea. Dar multe dintre aceste strategii au eșuat, deoarece multe companii au fost afectate de DRIP (date bogate, dar informație slabă).

Valoarea relațiilor cu clienții ar trebui să fie specială și ar trebui să fie întotdeauna angajată și tratată ca indivizi. Nu este un subiect care ar trebui explicat. De aceea, relația corectă cu oamenii trebuie să dureze o viață și poate chiar mai mult. Chiar și Airbnb încurajează gazdele și oaspeții să formeze relații autentice. În mod individual, fiecare gest, chiar dacă mic, se va adăuga la o comunitate care pune accentul pe relații. În sectorul jocurilor de noroc, poate fi greu să urmezi relația AirBnB, cu toate acestea, operatorii de cazinouri trebuie să-și pună jucătorii pe primul loc, oferind „lucrurile mici”. Lucruri precum cunoașterea numelui lor, cunoașterea jocului lor preferat, băuturii preferate și multe altele.

Cu toate acestea, această credință nu poate fi stabilită fără o bună conducere. Eric consideră că sentimentul se aplică cel mai bine la modul în care un talent uman poate fi alimentat la locul de muncă și în viața de zi cu zi, dincolo de metodele tradiționale de evaluare. Oamenii trebuie să înțeleagă de ce te ridici din pat dimineața; au nevoie să vadă viziunea și pasiunea. Dacă nu există, atunci nu va fi nimeni care să-l împărtășească. Și cel mai important ca lider este să îmbrățișezi smerenia. Umilința înseamnă să fim curioși de oameni, să fim deschiși la ceea ce oferă, să ne dăm seama că toți avem multe de învățat și ce ne face să bifăm. În calitate de lider, puteți face un drum lung permițând oamenilor să nu se trateze reciproc și să adauge în mod adecvat puncte de date, ci ca ființe umane.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Tehnologiile de Bază Fără de care Nu ar Trebui să vă Conduceți Afacerea

Publicat

pe

By

Tehnologiile de bază fără de care nu ar trebui să vă conduceți afacerea | Zicala.ro

Începerea propriei afaceri poate fi un lucru frumos, dar copleșitor. Acest lucru se întâmplă mai ales atunci când nu aveți un plan clar cu privire la cum să vă asigurați că totul funcționează fără probleme și poate fi și mai dificil atunci când afacerea dumneavoastră este online. Chiar și în acest caz, puteți oricând să vă bazați pe tehnologie pentru a vă ușura viața și a vă lua unele dintre greutăți de pe umeri. După ce faceți acest lucru, aveți o lume de beneficii interminabile: comunicare îmbunătățită, relații, eficiență, securitate și multe altele. Iată cele mai importante, care nu ar trebui să lipsească de pe nicio platformă de afaceri:

Blockchain

Este posibil să fi auzit deja despre blockchain datorită lumii uimitoare a criptomonedelor. De atunci, această tehnologie s-a răspândit în mai multe domenii. Desigur, poate fi, de asemenea, un prieten de încredere și pentru afacerea dumneavoastră, din doar două motive de bază.
În primul rând, ar fi că puteți dezvolta contracte inteligente, care sunt incredibil de indispensabile dacă doriți să vă păstrați platforma cât mai sigură. Apoi, aveți și posibilitatea de a crea spațiu de stocare în cloud, care îndepărtează toate bătăile de cap pe care le oferă hard disk-urile. La fel, afacerea dumneavoastră este deja mai ușor de rulat.

Software de gestionare a relațiilor cu clienții

Firmele nu ar însemna nimic fără clienți. De cele mai multe ori, acestea justifică existența unei întreprinderi, prin urmare, ar trebui să fie întotdeauna îngrijite și să se asigure că au cea mai bună experiență posibilă.
CRM este un software bazat pe cloud care oferă beneficii semnificative, cum ar fi creșterea și menținerea bazei de clienți și conducerea conversațiilor cu aceștia, în timp ce crește veniturile din afaceri și, prin urmare, scade costurile de marketing. De asemenea, puteți obține ajutor în ceea ce privește gestionarea proiectelor și vă puteți integra mult mai ușor cu alte aplicații precum Office 365, Google sau e-mail.
Puteți pune mâna pe acest software prin mai multe platforme, fiecare fiind unică datorită avantajelor adăugate alături de CRM.

Stocare in cloud

După cum suntem siguri că știți deja, stocarea în cloud este un sistem virtual simplu, dar crucial pentru orice tip de afacere. Acest lucru se întâmplă pur și simplu pentru că, în primul rând, puteți scăpa de toate fișierele fizice, care pot fi destul de riscante, deoarece pot fi ușor deplasate sau deteriorate. În al doilea rând, cu un sistem de stocare în cloud, aveți un acces ușor de la orice sau de oriunde, dar un loc sigur pentru toate fișierele dumneavoastră, care necesită doar o conexiune la internet.
De asemenea, poate crește eficiența datorită timpului de căutare redus și poate îmbunătăți comunicarea între angajați, deoarece informațiile pot fi partajate cu ușurință între membri.

Instrumente bazate pe locație

Într-o lume care produce noi afaceri în fiecare zi, oamenii încep să aibă luxul de a găsi aproape orice tip de serviciu la nivel local. Din acest motiv, trebuie să vă asigurați că puteți fi găsit prin instrumente bazate pe locație, care includ înregistrarea pe diverse platforme, cum ar fi Yelp sau CitySearch (în funcție de ceea ce este cel mai utilizat în zona dumneavoastră), adăugând întotdeauna locația exactă pe orice social media postează și, bineînțeles, folosește extensia de domeniu a țării dumneavoastră pentru site-ul firmei, făcând mai ușor pentru clienți să dea peste ea printr-o simplă căutare Google.

Business Email

Acest lucru are legătură și cu comunicarea, dar de data aceasta nu se oprește la clienți, include și comunicarea internă și chiar posibile parteneriate cu alte companii. Oricum, se traduce prin creștere.
Pentru a realiza acest lucru, vă recomandăm să contactați un furnizor desemnat, care poate asigura un nume de domeniu de afaceri, ceea ce înseamnă că adresa dumneavoastră va fi @businessname.com, mai degrabă decât @gmail.com obișnuit. De asemenea, doriți să vă asigurați că securitatea este o prioritate absolută, deci nu va trebui să vă ocupați de hack-uri, programe malware sau spam. Prin această adresă de e-mail, veți beneficia și de spațiu de stocare mărit.
Pe lângă toate acestea, acest detaliu simplu și aparent nesemnificativ va adăuga profesionalism imaginii dumneavoastră, fiind deci mai probabil să fie ales de către clienți.

Chiar dacă aceste instrumente pot fi ușor trecute cu vederea, ele reprezintă fundamentul oricărei afaceri de succes. Desigur, nu este tot ceea ce există, dar cu siguranță trebuie să le realizezi mai întâi pentru a putea avansa către alte tehnologii mai complicate, care sunt la fel de importante.

Continuați lectura

Business

Călătorii și Management Corporativ

Publicat

pe

By

Călătorii și management corporativ | Zicala.ro

Managementul călătoriei este procesul de analiză, urmărire, optimizare și control al proceselor legate de călătorii și asigurarea faptului că experiența de călătorie rămâne organizată. Este o structură pusă în aplicare de o companie pentru a supraveghea o călătorie de afaceri. Totul, de la rezervare, aprobarea documentelor și orice altceva necesar pentru călătorie.

Scopul unei călătorii de afaceri corporative

Factorii cheie care joacă un rol în managementul modern al călătoriilor sunt încrederea, transparența, simplitatea și rezultatele finale. Cu tehnologia actuală pe care o avem, călătoriile zilnice legate de afaceri nu mai sunt necesare, întrucât întâlnirea și persoana cu care vorbiți se pot face prin intermediul serviciilor de comunicații. Cu toate acestea, interacțiunile față în față cu partenerii de afaceri sunt esențiale pentru stabilirea de noi conexiuni și crearea de noi oportunități de dezvoltare a afacerii. Scopul final al oricărei călătorii legate de afaceri este de a face lucrurile cât mai repede posibil, dar confortabil, asigurându-vă că mediul de lucru temporar este cel potrivit, o întâlnire este programată în mod corespunzător și are o experiență generală plăcută în timp.

În cele din urmă, scopul final este de a oferi o experiență plăcută călătorului. În timpul unei călătorii de afaceri pot apărea multe erori. Zboruri întârziate și modificări de ultimă oră ale planurilor și stresul de a fi departe de casă. Din această cauză, organizațiile de călătorii caută în mod constant modalități de a îmbunătăți și reproiecta planurile și politicile de călătorie, astfel încât angajatul să poată avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă în timp ce se află pe drum. S-a concentrat din ce în ce mai mult asupra bunăstării angajaților. În timp ce obiectivul principal pentru orice călătorie de afaceri este închiderea de oferte și creșterea productivității, multe companii se orientează pentru a spori productivitatea angajaților și a-i inspira, ducând la noi idei inovatoare pentru a îmbunătăți procesul.

Utilizarea tehnologiei de comunicare ca înlocuitor pentru călătoriile corporative

Noile tehnologii permit eficientizarea multor procese legate de călătorii care au necesitat în trecut o mulțime de cunoștințe și instrumente specializate. Platformele de gestionare a călătoriilor sunt mai rapide și mai ușor de utilizat pentru a gestiona programele de rezervare și zboruri și acest lucru poate economisi mult timp atunci când gestionarea programelor de călătorie poate avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă pe drum. Aceste instrumente se îmbunătățesc constant și au ajuns la un punct în care călătorii de afaceri individuali își pot rezerva călătoriile, datorită ușurinței de utilizare a acestor noi tehnologii și permite un flux de lucru mai simplu.

În ciuda faptului că sunt cunoscuți pentru utilizarea lor grea a tehnologiei, majoritatea mileniilor prezenți în forța de muncă din SUA consideră că întâlnirile față în față nu vor fi niciodată înlocuite cu utilizarea tehnologiei și joacă un rol major în pregătirea drumului pentru noi afaceri și relațiile de făcut. Apelurile video, mesajele text și apelurile telefonice obișnuite nu sunt la fel ca întâlnirea personală cu un coleg sau un client.

Experiență de călătorie și opțiuni de cazare

Principalele obiective și motivații ale unui călător de afaceri sunt să facă afaceri cât mai curând posibil și cu cea mai mare eficiență într-un anumit interval de timp. Deciziile de călătorie se iau de obicei cu o notificare scurtă, ceea ce face necesar ca aranjamentele să fie luate în orice moment al zilei, atunci când este necesar. Pentru a menține un echilibru bun între viața profesională și viața profesională, călătoria trebuie să fie aranjată în timpul săptămânii, mai degrabă decât în ​​weekend, astfel încât angajatul să aibă suficient timp pentru a petrece timp cu cei dragi.

Un studiu privind ceea ce îi atrage pe călătorii de afaceri către anumite locuri de cazare a dus la faptul că mulți dintre ei au spus că accesul la wifi, distanța față de locația de afaceri, micul dejun sunt câteva dintre detaliile importante care influențează decizia lor. Persoanele intervievate au venit din multe părți ale lumii, cum ar fi Canada, Germania, Italia, Mexic și, desigur, Marea Britanie și SUA. Airbnb și locuințele corporative sunt câteva opțiuni de cazare bine cunoscute pentru călătorii de afaceri. Multe hoteluri au, de asemenea, o cameră concepută special pentru călătorii de afaceri. Printre alte necesități, stațiunile de cazinou oferă multe spații de cazare atât pentru turiști, cât și pentru călătorii de afaceri. Multe dintre aceste stațiuni de cazino sunt concepute pentru a include o mare varietate de activități recreative, ceea ce le face o alegere bună pentru o perioadă de nefuncționare în timpul unei călătorii de afaceri.

O notă finală

În general, scopul unei călătorii de afaceri este de a rămâne conectat cu partenerii de afaceri, precum și de a forma noi conexiuni și de a întâlni clienți. Experiența de călătorie poate fi, de asemenea, legată de un eveniment de team building pentru a consolida relațiile dintre colegi. Călătoria și participarea la întâlniri de afaceri are capacitatea de a construi încredere și a dezvolta transparența între colegi și parteneri de afaceri, lucru care nu se poate face doar printr-o conferință sau un apel telefonic, prin urmare, necesitatea de a călători va rămâne un aspect important pentru afacerile din întreaga lume și se depune eforturi mari pentru ca gestionarea călătoriilor să fie mai simplă și mai puțin stresantă pentru călător.

Continuați lectura

Business

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor

Publicat

pe

By

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor | Zicala.ro

Începerea unui startup poate fi o muncă foarte grea, mai ales atunci când vine vorba de întreținerea acesteia. Oamenii cred că pot avea experiența necesară pentru a-și lansa compania și a o asigura. Când mâinile sunt toate pe punte, toată lumea își asumă pozițiile și lucrează mult pentru a crește compania. Principala greșeală este atunci când vine vorba de a lucra ore înșir și când cred că merită pe termen lung, așa că perseverează. Cu toate acestea, doar unele înfloresc în acest mediu de startup.

Procesele necesare

Majoritatea companiilor cred doar că se scufundă acolo și își fac treaba, așa că primesc o mentalitate „face ceea ce este necesar” și nu sunt în măsură să implementeze procesele de flux de lucru adecvate la start. Procese precum marketingul sau serviciile pentru clienți se fac fără nicio experiență, ceea ce poate fi o cădere a afacerii. Între timp, alții au prea multe procese în loc, care încetinesc apoi echipa. Încetinirea se întâmplă datorită respectării rigide a regulilor angajamentului, care apoi lasă puțin loc improvizației atunci când este necesar.

Lipsa de sprijin

Majoritatea startup-urilor nu plasează combinația potrivită de personal cu experiență și fără experiență în asistența pentru clienți sau cu prea puține informații. Ori obțin persoane care nu au mai lucrat niciodată în joburi asemănătoare înainte sau le oferă doar o zi sau două de antrenament, pe care apoi le supraveghează câteva săptămâni și apoi le lasă complet singure cu întrebările clienților din teren. De asemenea, nu există procese de întrebări și răspunsuri și. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile potrivite, clienții vor trece la concurenți, deoarece piața este în general un spațiu supraaglomerat și clienții pot alege oricând concurența.

Făcând-o pentru ei înșiși

Unii proprietari de startup-uri nu primesc șefi de marketing, deoarece cred că o pot face singuri. Aceștia vor primi personalul necesar doar în funcții cheie, dar cel mai necesar element este că decizia finală este luată de proprietar. Evident, decizia finală ar trebui să revină proprietarului, dar singura problemă este că aceștia sunt deja supraîncărcați cu probleme, investitorii să raporteze și așa mai departe.

Este important să aveți timp pentru a lua acele decizii de marketing sau pentru a oferi feedback adecvat. Nu puteți lăsa echipa de marketing nemișcată mult timp. Chiar și atunci când dau feedback personalului, acest lucru s-ar putea schimba, deoarece unii parteneri nu pot decide sau accepta brusc, ceea ce apoi își oferă propriile feedback-uri, implicându-se în activitatea zilnică, ceea ce poate provoca și mai multă confuzie la nivel general.

O structură adecvată a companiei

Iată de ce va avea nevoie compania pentru a-și scala operațiunile, generând clienți și așa mai departe. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o mentalitate matură și să puneți în aplicare procese de flux de lucru adecvate, instruire și realinierea afacerii pentru creșterea viitoare.

Continuați lectura

Trending