Conecteaza-te cu noi

Business

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date

Publicat

pe

SFAT Pentru Afaceri: NU Tratați Oamenii Ca Date | Zicala.ro

În calitate de antreprenor, dacă doriți să vă conectați cu oameni, nu vă puteți baza doar pe date. Trebuie să construiți niște conexiuni cu adevărat umane, spune Eric Solomon, care obișnuia să lucreze în domeniul marketingului pe Youtube, Spotify, Google și Instagram. Deși nu știa la acel moment, totuși, s-a alăturat ultimei sale sesiuni de calibrare a performanței, la sfârșitul anului 2018. Pe atunci, el era director general la Instagram și obișnuia să facă aceste sesiuni des. Aceste sesiuni sunt destinate managerilor superiori, unde discută despre performanța membrilor echipei lor, aplicând standarde organizaționale comune la toate nivelurile postului.

Istoria Utilizării Datelor

În plus, Eric a fost condus de date; era un devotat. Datele au fost cel mai bun mod de a ajunge la clienți și, în mod firesc, cel mai bun mod de a gestiona și angajații. Cu toate acestea, ceva a început să crape în timpul uneia dintre acele sesiuni de calibrare a performanței. El a început să creadă că oamenii erau tratați ca date și nu ființe umane.

De asemenea, în 2011, când Eric Solomon s-a alăturat Youtube-ului, a văzut că brusc datele deveniseră moneda principală a Americii corporative. Subiecte precum testarea A / B, inteligența artificială, luarea deciziilor raționale versus emoționale au devenit principala limbă de afaceri. În același timp, toată lumea a început să vorbească mai entuziasmați despre adoptarea abordărilor bazate pe date pentru toate. Eric a văzut că mai mulți lideri din diferite industrii au început să solicite mai multe date pentru a informa și, în multe cazuri, pentru a orienta deciziile critice de afaceri.

De exemplu, domeniul marketingului a îmbrățișat această mentalitate cantitativă. Acest lucru se datorează corectării epocii publicității Don Draper. În acea epocă, ideile mari și transformatoare au fost uitate cu ușurință. Există, de asemenea, un pic de logică aici, deoarece industria de marketing s-a bazat pe capriciile câtorva. Totuși, astăzi, există o capacitate tehnică de a înțelege interesele multora. La rândul său, această capacitate a permis specialiștilor în marketing să urmărească și să calibreze cu exactitate modul în care reacționează oamenii la diferite mesaje, ceea ce reprezintă un interes perfect rezonabil pentru orice afacere. După ce această capacitate a fost democratizată, Facebook și Google, împreună cu alte platforme tehnologice, au facilitat orientarea către orice afacere a oricărei companii.

Industria Marketingului

Aceste platforme digitale de publicitate au schimbat rapid modul de marketing, care nu mai era vorba de stabilirea unei legături umane cu oamenii. Astăzi, este vorba despre crearea unui cadru de personalizare care să îndeplinească atribuirea. Acesta este procesul care oferă o comunicare foarte relevantă și valoroasă cu clienții. Și apoi, este vorba despre înțelegerea în detaliu a impactului și a rezultatului acestui efort în timp ce căutați noi perspective. Cel mai bun exemplu dat într-un astfel de caz este că oamenii se gândesc la ceva ce își doresc, cum ar fi o pereche de pantaloni, apoi pe baza datelor, acea persoană primește pe rețelele sociale multe rezultate cu acea pereche de pantaloni până când o obține. Acest lucru are ca rezultat date care generează rezultate semnificative statistic.

Tratează Oamenii ca Ființe Umane

Viața corporativă poate fi tentată în separarea emoțiilor umane de practica în afaceri. În plus, în 2019, pentru prima dată, Eric a văzut directori care au vorbit despre investițiile în bunăstarea clienților și angajaților, mai degrabă decât să se concentreze exclusiv pe date. Cu toate acestea, în industria de marketing, realitatea este că specialiștii în marketing au înțeles de multă vreme necesitatea de a construi și de a promova conexiuni semnificative, ceea ce ajută la definirea celor mai iconice mărci din lume. Dar, deoarece tehnologia, datele și valorile s-au mutat în prim-planul discursului corporativ, contextul s-a schimbat.

Dar cum pot face afacerea munca vitală? În primul rând, trebuie să înțeleagă că există ființe umane vii. Același lucru se poate aplica mărcilor, deoarece atunci când oamenii interacționează cu un brand, ei experimentează sentimente. Este similar cu modul în care interacționează mai întâi cu alte persoane. La început, persoana va ști doar că brandul există, îl vede și poate chiar îl va încerca într-un fel sau altul și își va forma o părere despre asta. Și atât, la fel ca întâlnirea cu o persoană nouă la o petrecere. În plus, în timp, această relație se poate dezvolta. Oamenii pot atribui semnificații mai aprofundate unor mărci sau se vor gândi la ele într-un fel. Din acest moment, se dezvoltă o relație de afaceri.

Lucrurile devin interesante pe măsură ce se mișcă mai sus în arc. Aici oamenii încorporează în viața lor de zi cu zi o marcă sau un produs. Aici modelul le modelează și face parte din viața lor. De asemenea, foarte puține companii pot duce relația dincolo de asta, într-un loc în care sunt indispensabile. Companiile care aleg să fie remarcabile, sunt cele care găsesc modalități de a muta oamenii pe arc. Pentru a realiza acest lucru, companiile trebuie să se gândească la ceea ce îi determină pe oameni ca oameni, nu doar la ceea ce îi motivează ca grupuri.

Brandul de Afaceri

La fel ca în tehnologia în care sistemele de operare acceptă funcții esențiale care permit îndeplinirea unor sarcini mai complexe, la fel și afacerea are un sistem de operare de bază. Sistemul de operare al companiei este esența mărcii, ideea centrală. Ideea centrală a unei companii este ceea ce înseamnă o companie. De exemplu, credința centrală a Nike este „dacă ai un corp, ești un atlet”. Aceasta este inima cine este Nike. Având în vedere această idee, Nike poate construi un sistem de operare holistic care include detalii despre motivul pentru care există compania, ce încearcă să realizeze, valoarea distinctă pe care o oferă clienților săi. Acestea sunt unul dintre cele mai bune ingrediente care fac oamenii unici ca indivizi și sunt esențiale pentru construirea de companii care să însemne mai mult pentru oameni decât lucrurile pe care le fac.

Marca Nike nu este singura companie care depășește liga pentru oameni. Chiar și în industria jocurilor, există companii precum Corsair care oferă clienților lor garanție pe viață pentru produsele lor. De obicei, piața lor țintă este jocurile pe computer și jucătorii. Și atunci când unul dintre ei are un mouse sau o cască rupte, chiar dacă garanția de 2 ani a dispărut, ei pot contacta în continuare Corsair și pot obține un nou echipament care să îl înlocuiască pe cel rupt.

Chiar și în industria iGaming, oameni precum Duncan Pollock de la DR Gaming Technology spun că crearea unei relații solide cu oamenii va ajuta la construirea unui viitor solid. Duncan adaugă, de asemenea, că la sfârșitul anilor ’90, când am intrat în noul mileniu, multe companii au investit în sisteme de informații care se ocupau de activitatea și obiceiurile clienților. Aceasta a fost o încercare de a construi relații și de a conduce loialitatea. Dar multe dintre aceste strategii au eșuat, deoarece multe companii au fost afectate de DRIP (date bogate, dar informație slabă).

Valoarea relațiilor cu clienții ar trebui să fie specială și ar trebui să fie întotdeauna angajată și tratată ca indivizi. Nu este un subiect care ar trebui explicat. De aceea, relația corectă cu oamenii trebuie să dureze o viață și poate chiar mai mult. Chiar și Airbnb încurajează gazdele și oaspeții să formeze relații autentice. În mod individual, fiecare gest, chiar dacă mic, se va adăuga la o comunitate care pune accentul pe relații. În sectorul jocurilor de noroc, poate fi greu să urmezi relația AirBnB, cu toate acestea, operatorii de cazinouri trebuie să-și pună jucătorii pe primul loc, oferind „lucrurile mici”. Lucruri precum cunoașterea numelui lor, cunoașterea jocului lor preferat, băuturii preferate și multe altele.

Cu toate acestea, această credință nu poate fi stabilită fără o bună conducere. Eric consideră că sentimentul se aplică cel mai bine la modul în care un talent uman poate fi alimentat la locul de muncă și în viața de zi cu zi, dincolo de metodele tradiționale de evaluare. Oamenii trebuie să înțeleagă de ce te ridici din pat dimineața; au nevoie să vadă viziunea și pasiunea. Dacă nu există, atunci nu va fi nimeni care să-l împărtășească. Și cel mai important ca lider este să îmbrățișezi smerenia. Umilința înseamnă să fim curioși de oameni, să fim deschiși la ceea ce oferă, să ne dăm seama că toți avem multe de învățat și ce ne face să bifăm. În calitate de lider, puteți face un drum lung permițând oamenilor să nu se trateze reciproc și să adauge în mod adecvat puncte de date, ci ca ființe umane.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

12 Calități Ale Unui Antreprenor Care Nu Trebuie Ignorate

Publicat

pe

By

12 Calități Ale Unui Antreprenor Care Nu Trebuie Ignorate | Zicala.ro

În ultimii ani, tot mai mulți autori au încercat să descrie antreprenorul perfect. Nu puteți combina doar 30% pasiune, 15% încredere și 55% viziune pentru a obține un antreprenor de succes, deoarece în viață lucrurile sunt adesea mai complicate. În plus, din păcate, aceste „ingrediente magice” nu pot fi cumpărate, dar au totuși avantajul că pot fi achiziționate, în cea mai mare parte. Iată 12 calități care sunt foarte importante pentru un antreprenor, astfel încât să vă puteți face o idee despre acest lucru și despre ceea ce aveți nevoie.

1. Viziune

Prima și poate cea mai importantă calitate a unui antreprenor este aceea de a fi un vizionar. Este important de reținut că un antreprenor vizionar nu este un magician cu un glob de cristal care are „viziuni” despre orice: în general, viziunea sa se concentrează asupra planului său de afaceri și asupra activității pe care o desfășoară. În antreprenoriat, viziunea este mai degrabă abilitatea de a vedea lucrurile cu puțin înainte de celelalte.

2. Inteligență și creativitate

Un antreprenor de succes este cel care nu este neapărat inteligent în înțelegerea standard a cuvântului și nici cel care a avut cele mai bune note la școală, ci cel cu cel mai înalt nivel de inteligență emoțională, deoarece acesta va fi cel mai potrivit lider, astfel încât să-și poată conduce mai bine echipa spre succes în afaceri.

3. Cunoașterea domeniului de activitate

Nu deschideți o afacere în domeniul prelucrării diamantului dacă nu știți cum arată un diamant. Începerea unei afaceri într-o zonă pe care nu o cunoașteți deloc ar fi un adevărat paradox. Încercați să alegeți un domeniu în care să aveți o experiență minimă câștigată fie prin activitatea profesională desfășurată până acum, printr-un loc de muncă cu jumătate de normă, sau cel puțin printr-un stagiu sau activități voluntare. Poate începe de la unul dintre hobby-urile tale relaxante, cum ar fi jocurile online.

4. Perseverență și determinare

Mai ales la începutul drumului, când obstacolele sunt mai mari, greșelile sunt mai frecvente (din cauza lipsei de experiență), iar tendința de a renunța este uneori uriașă (mai ales că miza nu pare foarte importantă, dacă este un start-up tipic, care se dezvoltă organic). Nu renunțați doar atunci când puteți spune, cu cea mai mare sinceritate, că ați făcut „tot ce s-ar putea face”. Evident, determinarea nu înseamnă că nu ar trebui să ascultați nimic din ce vă vor spune alții, colaboratorii, consultanții sau investitorii. Determinarea înseamnă trecerea la îndeplinirea obiectivelor companiei folosind cele mai adecvate metode.

5. Carisma și convingerea

Un antreprenor carismatic este cel care te captivează atunci când îți vorbește despre afacerea sa, pentru că pune pasiune, pentru că știe despre ce vorbește, pentru că are o viziune. În ceea ce privește convingerea, lucrurile sunt mai simple aici: cei mai buni antreprenori reușesc să-i convingă pe ceilalți (angajați, parteneri), prin convingere, că afacerea lor este o afacere de succes și că își merită eforturile și sprijinul.

6. Responsabilitate

Antreprenorii sunt oameni care trebuie să dea dovadă de multă responsabilitate. Spre deosebire de cei care nu sunt antreprenori, aceștia sunt responsabili nu numai pentru propria persoană și familia lor, ci pentru toți cei implicați, direct sau indirect, în afacerea pe care o dezvoltă un antreprenor.

7. Decident (a fi o persoană care ia decizii rapid și eficient)

Poate că cel mai important lucru pe care îl face un antreprenor de zi cu zi este să ia rapid deciziile corecte. Există oameni care așteaptă aceste decizii, atât cele din vânzări, cât și cele din achiziții, din financiar, din producție. Uneori, întârzierea unei decizii poate însemna pierderea unei oportunități.

8. Rezolvarea problemelor

Una dintre definițiile antreprenorului este „acea persoană care privește o problemă și o vede ca pe o oportunitate și apoi acționează asupra ei”. Un bun antreprenor nu vine să prezinte probleme, ci soluții. El nu folosește expresia „avem o problemă”, dar spune întotdeauna „cred că putem găsi o soluție” sau „avem o soluție” sau chiar „iată o oportunitate”.

9. Gandire pozitiva

În activitatea antreprenorială, nu au nimic de-a face cu pesimiștii, negativistii, nihilistii sau orice alte specii umane care au un gând negativ. Dacă nu poți gândi pozitiv, nu poți fi un bun antreprenor. Este o regulă de bază și dacă o persoană cu o personalitate negativă sau pesimistă este interesată să devină antreprenor, este bine să „lăsați la ușă” aceste caracteristici și să îmbrățișați de la început una dintre cele mai importante calități antreprenoriale, aceea a gândirii pozitive.

10. Pasiune pentru propria afacere

Fiecare antreprenor valoros este pasionat de ceea ce face în munca sa de zi cu zi! De fapt, acesta este un autotest pe care fiecare antreprenor ar trebui să îl facă: Ești cu adevărat pasionat de activitatea pe care o desfășori ca antreprenori? Dacă răspunsul este „nu” sau chiar „nu știu” și vă aflați în faza de start-up a unei afaceri antreprenoriale, cred că ar trebui să vă gândiți de două ori înainte de a continua, deoarece o dezvoltare inițială antreprenorială (start-up) care nu se bazează pe pasiune, are foarte puține șanse de succes.

11. Etica personală

Un antreprenor valoros nu încalcă niciodată principiile etice în viața personală sau de afaceri. Într-un fel, de îndată ce începeți să înțelegeți greșit, mințiți, jucați greșit, chiar dacă aparent afacerea ar putea merge foarte bine, în realitate sunteți deja pe o pantă descendentă, deoarece, deoarece minciuna are picioare scurte, lipsa eticii nu poate merge mult mai departe. În esență, chiar dacă îi convingi pe ceilalți, nu te poți păcăli și vei ști că nu ești un succes, ci doar un „eșec deghizat în succes”.

12. Ai încredere în oameni

Nu puteți realiza o construcție antreprenorială durabilă și scalabilă fără a vă baza pe un concept foarte simplu și clar, numit „delegare”. Dacă doriți ca afacerea dvs. să crească dincolo de nivelul la care ați putea să o dezvoltați, trebuie să începeți să delegați tot felul de activități și decizii importante, cu impact asupra rezultatelor afacerii. Și pentru a putea delega aceste decizii și prerogative, trebuie să aveți încredere în oameni.

În concluzie, un antreprenor este în primul rând un om cu o serie de atribute și calități, dar și cu posibilitatea unei dezvoltări personale continue. Calitățile și atributele prezentate mai sus nu sunt o garanție a succesului antreprenorial, dar își pot crea premisele, influențând pozitiv viteza de reacție și calitatea deciziilor în momentele cheie ale dezvoltării afacerii sale. Multe, dacă nu toate, dintre calitățile considerate importante pot fi instruite sau educate, nefiind predeterminate genetic sau altfel.

Continuați lectura

Business

Cei Mai Influenți 3 Regizori din Viața Noastră

Publicat

pe

By

Cei Mai Influenți 3 Regizori din Viața Noastră | Zicala.ro

Cinema se confruntă cu schimbări considerabile de la un deceniu la altul. În timp ce nenumărate filme din anii ’90 sunt nervoase și creative, filmele populare actuale pot fi destul de repetitive, cu scopul unic de a atrage mai mulți spectatori. Filme de franciză precum Avengers sau Fast and Furious, deși divertismentul nu provoacă nicio credință sau aduce ceva nou la masă.


Pentru a sărbători cinematografia grozavă și regizorii extraordinari, am întocmit o listă cu unii dintre cei mai emblematici regizori din viața noastră. Aceștia sunt regizori care au creat filme cult care îi inspiră pe oameni chiar și zeci de ani mai târziu.

Martin Scorsese

Capabilitățile de povestire ale lui Martin Scorsese și gustul deosebit pentru muzică au ajuns să-l poziționeze drept unul dintre cei mai mari regizori de până acum. Filmele sale inspirate de gangsteri, cu melodii Rolling Stones și Robert De Niro ca rol principal, sunt un gen de film în sine.

Fiecare dintre filmele sale are câteva trăsături comune, cum ar fi personaje de cult, povești captivante și cântece iconice. Filmul său despre cazinou (1995) creează o perspectivă asupra vieții lui Sam „Ace”, un manager de cazinou din Las Vegas. Peste 25 de ani mai târziu, filmul este încă relevant, deoarece multe dintre scenele de jocuri de noroc sunt foarte asemănătoare cu ceea ce ați putea găsi în zilele noastre pe internet.

În afară de Casino, alte filme precum Goodfellas, Mean Streets și The Irishman prezintă, de asemenea, actori similari, muzică și spun o poveste asemănătoare. Cu toate acestea, Scorsese este mult mai mult decât un simplu regizor care face filme cu mafia. El este, de asemenea, mintea strălucită din spatele Taxi Driver, The Wolf of Wall Street, The Aviator și chiar Gangs of New York.

Quentin Tarantino

Filmele lui Tarantino au inspirat o uriașă cultură în industria cinematografică și un gen tarantinoesc. Multe dintre filmele sale spun o poveste populară, dar cu un final diferit. Inglourious Basterds este un film despre evrei care luptă împotriva naziștilor în cel de-al doilea război mondial și sfârșesc cu o victorie. Upon a Time in Hollywood, ultima sa creație spune povestea „Manson Murders” din viața reală, dar cu un final fericit răsturnat.

Fiecare dintre filmele sale prezintă personaje remarcabile și dialoguri distractive care te mențin angajat pe tot parcursul poveștii. Pulp Fiction este cel mai bun film de până acum al lui Tarantino și cel care l-a pus de fapt pe regizor pe hartă. Cu toate acestea, Reservoir Dogs, Django Unchained și Kill Bill sunt, de asemenea, capodopere. De remarcat, el nu are niciun film rău.

David Fincher

David Fincher a creat în special un film care încă ne influențează societatea și acesta este Fight Club. Filmul se bazează pe romanul lui Chuck Palahniuk cu același nume și a ajuns să devină o sursă de inspirație pentru mulți bărbați, construind un public solid în acest proces. De asemenea, a creat Se7en, The Social Network și The Curious Case of Benjamin Button. Filmele lui Fincher au un complot complicat și spun povestea personajelor cu care oamenii ajung să iubească și să rezoneze.

Continuați lectura

Business

Afaceri Online de Luat în Considerare în 2021

Publicat

pe

By

Afaceri Online de Luat în Considerare în 2021 | Zicala.ro

Începerea unei noi afaceri online necesită mult mai puțin risc decât investiția într-o vitrină de piatră sau într-un birou din centrul orașului. Datorită faptului că afacerea se află în domeniul online, puteți lucra practic de oriunde și ajungeți la mai mulți clienți potențiali. Cu câteva abilități de bază pentru site-uri web și comunicare, împreună cu puțin know-how de întreținere, aproape oricine poate lansa o afacere online și o poate pune în funcțiune în doar câteva zile. Crezi că ești pregătit să devii următorul mare antreprenor online?

Iată câteva idei excelente de afaceri online pentru a vă ajuta să gândiți în direcția corectă.

Începeți un Blog cu Articole

O idee foarte simplă, care ar dura doar 1 oră pe săptămână. Creați conținut convingător găsind povești de inspirație, amuzante și emoționale pe Facebook, Reddit și Twitter rescriind conținut, adăugând câteva detalii și postând conținut pe propriul site. Cu o mică promovare pe site-uri precum Twitter, Facebook, Reddit, Stumbleupon și în cele din urmă trafic organic, în câteva luni, ar trebui să atrageți 30K la 50K vizite unice pe lună.

Porniți o Afacere FBA pe Amazon

Dacă sunteți nou în acest concept de afaceri online, FBA este „împlinirea Amazon”. Amazon va afișa produsele dvs. pe site-ul lor web și, atunci când va intra o vânzare, vor face toată munca grea pregătindu-l pentru livrare și livrarea produsului dvs. către client. În esență, vă folosiți rețeaua de distribuție puternică și baza de clienți Amazon.

Magazinele Amazon îți îndeplinesc comenzile și oferă, de asemenea, servicii pentru clienți, astfel încât să nu fie necesar. Amazon vă permite să acționați ca o corporație majoră, dar fără durerile de cap de a fi una. Tot ce trebuie să faceți este să găsiți și să dezvoltați produse profitabile și apoi să le trimiteți la Amazon pentru a le vinde.

Creați Aplicații

Deoarece smartphone-urile sunt peste tot, cererea de aplicații noi și creative crește în popularitate mai mult ca niciodată. Între piața iPhone a Apple și Android-ul Google, oamenii folosesc nenumărate aplicații în fiecare zi. Un exemplu de aplicație în care există o cerere mare este cel al shooterilor, piața jocurilor de shooters crescând într-un ritm rapid. Aceste tipuri de aplicații sunt din ce în ce mai căutate pe piața internațională.

Pentru a crea o aplicație aveți nevoie de cunoștințe în domeniul codării, proiectării și găsirii locului potrivit pentru a expune potențialii clienți. Dacă aveți aceste 3 lucruri, nu este în zadar și începeți să creați aplicații pe piața internațională. Piața este în continuă creștere.

Creați un Magazin Online

Cu soluții precum Shopify și Woocommerce, nu a fost niciodată mai ușor să vă deschideți propriul magazin online pentru o investiție atât de mică și, datorită metodelor precum dropshipping, nici nu trebuie să vă faceți griji cu privire la lucruri precum livrarea sau stocarea. Mulți oameni au ales să facă dropshipping, fiind o afacere exclusiv online, fără prea multe cunoștințe în domeniul vânzărilor. Un partener de încredere pe care noi îl recomandăm este iCreate!

Deveniți Consultant în Social Media

Marile corporații și firmele de afaceri pot angaja cu ușurință un coordonator de personal cu normă întreagă sau o agenție adecvată pentru a-și gestiona conturile Twitter, Facebook și Instagram, dar întreprinderile mai mici trebuie să își gestioneze frecvent propriul marketing social media. Dar, pentru că au un număr mare de alte responsabilități, proprietarii de afaceri sunt adesea prea copleșiți sau ocupați pentru a petrece mult timp dezvoltându-și abordarea social media.

În calitate de consultant în social media, îi puteți direcționa în mod eficient în direcția corectă în ceea ce privește tactica ideală, implementarea programului și postarea de conținut despre publicul dvs. țintă. Prin urmare, pe măsură ce afacerea lor crește, crește și a ta.

În concluzie, acestea sunt aproximativ 5 dintre afacerile online care sunt foarte interesante. Dacă aveți alte idei, nu ezitați să le lăsați în secțiunea de comentarii!

Continuați lectura

Trending