Conectează-te cu noi

Business

Cele 5 Tehnici Pentru Emailul Perfect

Publicat

pe

Cele 5 Tehnici Pentru Emailul Perfect | Email Marketing

Dacă sunteți ca majoritatea agenților de marketing, sunteți mereu în căutarea unor tehnici noi pentru a vă îmbunătăți rezultatele. Și dacă sunteți ca majoritatea oamenilor, probabil credeți că emailurile sunt unul dintre cele mai dificile lucruri de făcut bine. Dar nu trebuie să fie imposibil. Există de fapt mai multe tehnici pe care le puteți folosi pentru a vă crește dramatic rata de succes. În această postare, vă voi împărtăși 5 dintre ele. Așa că citiți mai departe și începeți să obțineți rezultate mai bune din campaniile voastre de emailuri!

Stabiliți un obiectiv clar

Primul lucru pe care trebuie să îl faceți atunci când lansați o campanie de email este să aveți un obiectiv clar în minte. Și cu cât sunteți mai clari, cu atât rezultatul vor fi mai bune. De exemplu, ați putea încerca să colectați clienți potențiali pentru cursul webinarului sau listă de emailuri. Sau ați putea încerca să convingeți clienți potențiali să verifice cea mai recentă postare pe blog. Sau ați putea încerca să aflați câți oameni ar fi interesați să afle de la dumneavoastră despre un anumit subiect. Înțelegeți ideea. Vă va ajuta să decideți ce să includeți și ce să omiteți în acele emailuri.

Fiți personali

Cei mai de succes agenți de marketing prin email sunt cei care folosesc texte personale, de înaltă calitate. Cu alte cuvinte, își personalizează emailurile folosind cuvinte care l-ar face pe cititor să se simtă într-un anumit fel. De exemplu, în loc să scrieți „Mă bucur că sunteți interesat de conținutul pe care trebuie să-l împărtășesc cu dumneavoastră”, ați putea scrie „Am văzut recent achiziționarea dumneavoastră de instrument X și am vrut să vă contactez și să văd dacă” ați fi interesat de webinarul meu sau de buletinul informativ.” Sau, dacă încercați să colectați clienți potențiali pentru seminarul dumneavoastră, puteți scrie ceva de genul „Mă bucur că sunteți interesat de conținutul pe care trebuie să îl împărtășesc. Și am vrut să văd dacă ați fi interesat de webinarul meu.” Personalizarea este o tactică simplă, dar adesea trecută cu vederea. Dar poate avea un impact enorm asupra rezultatelor dumneavoastră.

Fiți implicați

Un alt factor-cheie al succesului în emailuri este implicarea. Aceasta înseamnă că trebuie să găsiți o modalitate de a „atrage atenția cititorului” imediat. Cum faceți acest lucru? Ați putea, de exemplu, să începeți emailul arătând că sunteți o ființă umană reală, care are gânduri și sentimente ca oricine altcineva. Puteți face acest lucru menționând ceva ce s-a întâmplat recent în viața dumneavoastră pe care îl împărtășiți cititorului sau ați putea menționa pe cineva apropiat de care doriți să i se amintească cititorului. Prin includerea acestor informații personale, îi arăți cititorului că sunteți o persoană reală și că sunteți o persoană căreia ar trebui să i se acorde atenție.

Nu vă fie teamă să cereți un apel

Un alt lucru pe care îl fac agenții de marketing prin email de succes este să ceară un apel. Vedeți, mulți oameni sunt descurajați de ideea de a apela. Ei cred că trebuie să fie groaznic și inconfortabil. Dar asta e departe de adevar. De fapt, puteți utiliza apelul ca un alt instrument în cutia de instrumente de emailuri. Cerând apelul, spuneți că sunteți interesat de persoana cu care tocmai ați vorbit. Sunteți interesat să aflați mai multe despre ei și despre compania lor. Și vreți să faceți acel pas suplimentar pentru a vă asigura că știu asta.

Arătați-vă valoarea

În cele din urmă, ar trebui să vă asigurați că includeți o propunere de valoare de marketing în emailurile dumneavoastră. Acest lucru ar trebui să vă ajute să vă evidențiați față de concurență, arătând de ce oferta dumneavoastră este mai bună decât a oricui altcuiva. De exemplu, în loc să spuneți doar „Verifică conținutul meu”, ați putea adăuga și expresia „Aveți 5 minute pentru a citi ultima mea postare pe blogul Zicala.ro?” Acest lucru se datorează faptului că, adăugând această valoare, spuneți că conținutul dumneavoastră este valoros pentru persoana care a primit emailul.

Concluzie

Trimiterea de emailuri este o modalitate obișnuită de a obține noi clienți potențiali pentru proprietarii de afaceri și agenții de marketing. Dar poate fi deosebit de dificil pentru eforturile de email pentru prima dată. Este important pentru dumneavoastră să știți cum să abordați cel mai bine această tactică, mai ales dacă vreți ca emailurile să fie o parte regulată a strategiei de marketing. Țineți cont de aceste sfaturi și veți fi pe drumul către rezultate mai bune.

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Google News - Zicala.ro

Trending

Copyright © 2023 Zicala.ro | Developed by iCreate.ro