Conectează-te cu noi

Business

Cum se Schimbă Google Analytics în 2023

Publicat

pe

Cum se Schimbă Google Analytics în 2023 | Zicala.ro

Pe măsură ce trecem în 2023, Google Analytics se va schimba în mod semnificativ. Versiunea Google Analytics Universal Analytics se va încheia, iar Google Analytics 4 (GA4) îi va lua locul.

Această nouă versiune a Google Analytics este un mare pas înainte și va aduce cu ea o serie de modificări care o vor face mai eficientă și mai ușor de utilizat.

Preluarea Google Analytics 4 în 2023

De fapt, Google Analytics Universal va înceta să funcționeze de la 1 iulie 2023. Pentru o scurtă perioadă de timp, utilizatorii pot vedea în continuare rapoartele mai vechi înainte ca Google Analytics 4 să preia complet controlul.

În plus, Google lucrează și la o nouă platformă numită Google Analytics 360, care vă va permite să urmăriți comportamentul utilizatorilor pe mai multe canale, inclusiv web, mobil, retargeting și TV. Acest lucru vă va oferi o imagine și mai completă a modului în care utilizatorii dumneavoastră vă folosesc site-ul și vă va permite să luați decizii mai informate cu privire la strategia de marketing.

Cookie-uri în drum spre inexistență

Una dintre cele mai mari schimbări pe care le va aduce Google Analytics 4 este încetarea utilizării cookie-urilor. Cookie-urile au fost folosite de mult timp pentru a urmări datele utilizatorilor, dar nu sunt foarte precise. Google Analytics 4 va folosi în schimb un nou sistem numit „First-party sets”, care va fi mai precis și va oferi mai multe date.

Seturile primare sunt create de site-ul pe care îl vizitați și sunt folosite pentru a stoca informații despre interacțiunile dumneavoastră cu acel site. GA4 utilizează seturi primare pentru a urmări implicarea și activitatea utilizatorilor pe dispozitive, ceea ce permite raportări și analize mai precise.

Evenimentele de conversie oferă o mai bună înțelegere a traficului

În plus, GA4 introduce și suport pentru măsurarea evenimentelor de conversie. Acestea sunt acțiunile pe care utilizatorii le fac pe site-ul dumneavoastră pe care le-ați definit ca fiind importante pentru afacere. Urmărirea evenimentelor de conversie vă va permite să vedeți care canale generează cel mai valoros trafic către site-ul dumneavoastră.

Imagine mai elaborată a ratei de respingere

Google Analytics 4 oferă o modalitate nouă și mai precisă de a măsura rata de respingere. Urmărind implicarea utilizatorilor pe dispozitive și sesiuni, GA4 oferă o imagine mai precisă a modului în care utilizatorii interacționează cu site-ul dumneavoastră. Aceasta înseamnă că acum puteți înțelege mai bine care pagini generează conversii și care pagini necesită îmbunătățiri. Puteți afla mai multe aici: rata de respingere în GA4.

Alte modificări în Google Analytics 4 includ adăugarea de noi funcții în mod regulat, care vor facilita urmărirea conversiilor. Aceste noi funcții va face mai ușor să vedeți cum interacționează utilizatorii cu site-ul dumneavoastră și, de asemenea, vor facilita detectarea canalelor care generează cel mai mult trafic.

Iată câteva dintre caracteristicile cheie ale Google Analytics 4:

  • Rapoarte personalizate: veți putea crea rapoarte de E-Commerce fără a fi nevoie să faceți modificări în modul în care ați implementat comerțul online. Între timp, Google a oferit noul său Asistent pentru migrarea comerțului online pentru a ajuta utilizatorii să migreze complet în noul sistem pentru a seta evenimente de E-Commerce GA4 pentru o analiză mai bună.
  • Mai multe colectări de date: Google Analytics 4 vă va permite să colectați date la o scară mult mai largă folosind noua opțiune Google Form Interactions de măsurare îmbunătățită.
  • Capacități de predicție îmbunătățite: Google Analytics 4 va oferi o calitate îmbunătățită a datelor, ceea ce înseamnă că veți putea prezice comportamentul utilizatorilor fără a utiliza modele complexe.
  • Recomandări de la Google: Utilizatorii vor avea acces la noile Perspective și Recomandări de pe Pagina de pornire din contul lor Google Analytics, oferindu-le sugestii personalizate pe baza istoricului site-ului lor.

În general, Google Analytics 4 este un mare pas înainte pentru platformă. Va aduce cu sine date mai precise, funcții noi și o interfață mai ușor de utilizat. Dacă utilizați Google Analytics, asigurați-vă că faceți upgrade la noua versiune până la jumătatea anului 2023.

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo
Atlas VPN Black Friday

Iti dau reducere 1% la PC Garage

eMAG | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro
Google News - Zicala.ro

Trending