News
Spotify Vinde Acum Cărți Audio în Aplicația sa

Spotify vinde acum cărți audio din interiorul aplicației sale. Utilizatorii din SUA pot merge la o secțiune dedicată, pot cumpăra cărțile alese și le pot asculta.
Lansat ieri, există peste 300.000 de titluri de cumpărat. În timpul navigării, butonul de redare va arăta ca o pictogramă. Atingând această pictogramă, se deschide o pagină web separată în care utilizatorii pot plăti pentru cartea lor audio.
Odată plătită, cartea audio va fi disponibilă din biblioteca utilizatorului și poate fi redată oricând. Spotify permite, de asemenea, descărcări pentru ascultare offline și are marcaje automate, astfel încât să nu vă pierdeți niciodată cartea.
Puteți regla viteza de redare cu diferite opțiuni: mai lent, mod normal și mai rapid. Și da, există un sistem de evaluare, așa că puteți să vă bucurați de cât de mult v-a plăcut (sau nu) titlul.
Spotify s-a poziționat ca un ghișeu unic pentru toate lucrurile audio de ceva timp. Anul trecut, compania a cumpărat Findaway, o „platformă de top pentru cărți audio”.
Această achiziție a oferit Spotify un editor și un distribuitor de cărți audio și unul care distribuie altor comercianți de cărți audio.

Spotify are acum un alt flux de venituri, unul care nu depinde de abonați
Spotify va permite cărților audio autopublicate să se alăture platformei sale? Folosește deja acest lucru pentru funcțiile sale de podcasting?
Spotify pariază foarte mult pe cărțile audio care vor fi un generator de venituri în viitor. La începutul acestui an, la Spotify’s Investor Day, CEO-ul Daniel Ek a spus: „credem că cărțile audio, în multele lor forme diferite, vor fi o oportunitate imensă”.
Ar putea fi adevărat. Piața globală a cărților este de aproximativ 140 de miliarde de dolari anual, cărțile audio fiind încă sub 10% din acest total. Există potențialul de extindere la 50% din piață.