Business
3 Cele Mai Bune Abilități în Vânzări Pentru Succesul Afacerii
Domeniul vânzărilor este tăios și uneori destul de brutal. Necesită vânzătorilor să rămână în vârful jocului lor. Prin antrenament, reprezentanții își pot menține viteza și își pot ascuți abilitățile, deschizând ușa către succes. Acest articol va aprofunda în trei abilități care sunt esențiale pentru formarea vânzătorilor de vârf.
Informații despre produs
Cele mai bune companii de instruire în vânzări subliniază cunoștințele despre produse ca bază pentru închiderea cu succes a vânzărilor. Este important ca agenții de vânzări să aibă o înțelegere aprofundată a produsului sau serviciului pe care îl vând.
Un studiu de cercetare realizat de Wranx a constatat că 73% dintre cumpărători apelează la cunoștințele despre produs ca principală preocupare atunci când vorbesc cu un reprezentant de vânzări. Atunci când reprezentanții au demonstrat un nivel înalt de cunoaștere a produsului, conversațiile cu cumpărătorii decurg mai ușor și este mai probabil ca reprezentanții să atragă mai mulți cumpărători.
O înțelegere completă a produsului poate ajuta, de asemenea, la creșterea încrederii reprezentantului atunci când răspunde la întrebări. Oamenii de vânzări vor avea mai multe șanse să conecteze punctele pentru cumpărători pentru a ilustra în mod clar modul în care produsul poate rezolva problemele și satisface nevoile.
De asemenea, reprezentanților care sunt înarmați cu cunoștințe aprofundate despre ceea ce vând, de obicei, le este mai ușor să contracareze obiecțiile. Un reprezentant care înțelege produsul este bine poziționat pentru a influența cu succes cumpărătorii care ar putea sta pe gânduri sau nu sunt siguri de produs.
Oamenii de vânzări cu talent pentru produs pot prezenta, de asemenea, comparații mai detaliate lovitură cu lovitură cu produsele concurenței, oferindu-le un avantaj.
Abilități de comunicare de top
Abilitatea de a comunica eficient este firul care ține împreună ofertele de vânzare. Crearea unui raport puternic cu clienții este unul dintre primii pași pentru a-i convinge să cumpere produsul. Este esențial ca agenții de vânzări să pară autentici. În plus, cumpărătorii au mai multe șanse să se agațe de cuvintele unui comunicator antrenant.
Arta de a povesti este unul dintre cele mai bune instrumente din setul de instrumente al unui agent de vânzări. Cercetările au arătat că poveștile implică partea creierului care adăpostește imaginația, crescând sentimentele de conexiune și empatie. Drept urmare, dacă reprezentanții de vânzări ale companiei stăpânesc cum să împletească povești interesante de vânzări, cumpărătorii au mai multe șanse să rezoneze cu ele.
De asemenea, este esențial ca agenții de vânzări să învețe cum să asculte eficient. Prejudecățile bazate pe convingerile personale, cultura și ipotezele pot sta în calea unei comunicări eficiente. Așadar, antrenamentul și practica continuă sunt importante pentru a elimina prejudecățile.
Ascultarea activă și inteligența emoțională sunt, de asemenea, abilități esențiale pentru a câștiga încrederea cumpărătorilor. Ascultarea atentă îi ajută pe agenții de vânzări să analizeze nevoile cumpărătorului și doresc să elaboreze propuneri de vânzări mai impactante.
Reziliență
Nu toată lumea va răspunde la dumneavoastră sau la produsul pe care compania dumneavoastră îl vinde. În plus, poate dura ceva timp pentru a încălzi cumpărătorii înainte de a se juca cu mingea. De fapt, statisticile compilate de Propeller arată că pot fi necesare 5 încercări pentru a retrage cumpărătorii în 80% din timp.
Pentru a face față respingerii, este necesar ca agenții de vânzări să dezvolte o piele groasă și un nivel ridicat de încredere. A avea un impuls neclintit în fața șanselor dificile îi ajută să păstreze ochii vânzătorilor asupra premiului pentru a evita deraiarea din cauza eșecului. Chiar și după ce au depus timp și efort pentru a încheia o afacere, în cazul în care aceasta eșuează, agenții de vânzări puternici se fac praf și se concentrează pe obținerea următorului obiectiv.
Dacă repetările nu sunt suficient de rezistente, câteva lovituri le pot pierde încrederea. Potrivit Business 2 Community, încrederea este unul dintre cele mai importante atribute care ajută repetările experimentate:
- construirea încrederii cu clienții
- își exprimă cunoștințele despre produs sau serviciu
- rămâneți apropiați
Acestea fiind spuse, cei mai buni agenți de vânzări știu diferența dintre încredere și aroganță. Un vânzător îngâmfat va înlătura probabil clienții și îi va îndepărta.
În general, formarea corectă în cunoașterea produsului și comunicarea eficientă poate stimula încrederea cu cumpărătorii. În plus, a avea o capacitate puternică de a reveni după o bătaie este o abilitate importantă pentru reprezentanți pentru a crește vânzările companiei.
-
News3 săptămâni în urmă
Alegeri prezidențiale 2024: Cine sunt candidații
-
Gaming2 luni în urmă
Evoluția jocurilor de cazino: O privire în perspectivă până în 2030
-
Stil de viață3 săptămâni în urmă
Efectul Placebo: Puterea minții în procesul de vindecare
-
News3 săptămâni în urmă
Mica Unire în arta și literatura românească: O piatră de temelie a identității naționale