Business
De Ce a Avea Conținut Duplicat Este o Problemă Pentru SEO?
Potrivit unui raport, 86% dintre agenții de marketing B2B își folosesc blogurile pentru a distribui conținut.
Dacă vă gândiți să postați conținut pe blogul dumneavoastră, trebuie să vă asigurați că nu creați postări duplicate. La urma urmei, dacă faceți asta, conținutul dumneavoastră s-ar putea să nu se claseze așa cum ați vrea.
Această postare va explica pericolele postării articolelor duplicate și cum puteți evita sau remedia această problemă. Odată ce ați terminat de citit, ar trebui să puteți răspunde la întrebarea „De ce a avea conținut duplicat este o problemă pentru SEO?”
Ce este conținutul duplicat?
Așadar, înainte de a vorbi despre dezavantajele conținutului duplicat, ar trebui să acoperim mai întâi ce înseamnă acest termen.
După cum sugerează și numele, conținutul duplicat este practic atunci când aveți două sau mai multe postări de blog care sunt foarte asemănătoare.
Acum, ați putea crede că acest lucru este posibil doar dacă copiați și lipiți o postare de pe blog și o publicați din nou pe site-ul dumneavoastră. Cu toate acestea, deși acest lucru ar declanșa o problemă de postare duplicată, nu așa sunt prinși cei mai mulți oameni.
În schimb, majoritatea oamenilor întâmpină probleme cu articolele duplicate atunci când au două sau mai multe postări pe site-ul lor care acoperă un subiect similar.
Acest lucru este foarte ușor de făcut dacă blogul acoperă o nișă relativ mică. La urma urmei, chiar dacă articolele sunt scrise complet de la zero, puteți întâmpina probleme dacă ambele vizează același subiect.
De ce a avea conținut duplicat este o problemă pentru SEO?
Dacă aveți conținut duplicat pe site-ul dumneavoastră, Google ar putea crede că încercați să creați spam.
În urma acestui lucru, ei vă pot penaliza site-ul și vă pot oferi clasamente proaste. Acest lucru se poate întâmpla chiar dacă ați făcut totul corect în ceea ce privește cele mai bune practici SEO.
Cum puteți evita problemele de conținut duplicat?
Dacă doriți să evitați problemele de conținut duplicat, ar trebui să petreceți ceva timp învățând elementele de bază ale marketingului de conținut.
Dacă citiți un ghid de marketing de conținut, veți descoperi câteva sfaturi de marketing de conținut care vă vor ajuta să veniți cu idei de postări pe blog.
Odată ce știți cum să generați o mulțime de idei de postări pe blog, există o șansă mai mică să publicați ceva despre care ați tratat deja înainte.
Dacă vreți să faceți lucrurile cu un pas mai departe aici, ar trebui să citiți un ghid SEO bazat pe nișa dumneavoastră.
Dacă citiți așa ceva, veți afla câteva sfaturi care vă vor ajuta să evitați pericolele asociate postărilor duplicate.
Vă veți confrunta cu această problemă?
Acum că ați citit această postare, ar trebui să puteți răspunde la întrebarea „De ce a avea conținut duplicat este o problemă pentru SEO?”
Uneori, s-ar putea să întâmpinați o problemă cu articole duplicate, chiar dacă ați fost foarte precauți. Dacă se întâmplă acest lucru, este posibil să întâmpinați o scădere a clasamentului, dar nu este o preocupare majoră.
Acest lucru se datorează faptului că, dacă doar abordați problema, Google probabil vă va restabili clasamentul și apoi puteți continua să lucrați pe site-ul dumneavoastră.
V-a plăcut această postare? Dacă doriți să citiți un alt articol ca acesta, consultați secțiunea blogului nostru pentru a vedea ce am publicat recent!