Business
Ce este un Manager?
Leadership-ul și comunicarea sunt cele două abilități importante care apar în mintea oamenilor atunci când se gândesc la manageri. Ei sunt cei responsabili în conducerea echipei în atingerea unui obiectiv specific. Rolul lor este să privească imaginea de ansamblu în timp ce delegă sarcini și dezvoltă strategii care ar duce la succesul echipei sau al companiei. În plus, ei servesc ca mijloc de comunicare între angajați și superiorii. Jobul este mai solicitant decât pare și există o mulțime de factori care trebuie luați în considerare în lista calificărilor managerului.
Care sunt calificările comune ale managerului?
Rolul și responsabilitățile unui manager variază în funcție de domeniul de lucru. Dar, în general, lista include următoarele:
Are cunoștințe avansate despre industrie
Una dintre calificările importante ale managerului este cunoștințele despre industria în care se află compania. Înțelegerea profundă a celor mai bune practici și învățarea modului în care funcționează operațiunile vă va ajuta să deveniți un manager eficient. Veți putea obține acest lucru fie prin educație formală, curs profesional sau prin experiență.
Capabil să conducă echipa prin calificări de manager
Membrii echipei depind în mare măsură de dumneavoastră și de capacitățile dumneavoastră. Sunteți persoana care este capabilă să îndeplinească sarcinile adecvate și să se asigure că sunt pe drumul cel bun. Veți fi busola lor pe măsură ce le oferiți indicații pentru atingerea obiectivelor stabilite de compania dumneavoastră. Productivitatea echipei reflectă cât de eficient este sistemul dumneavoastră de conducere, așa că ar trebui să scoateți tot ce e mai bun și să maximizați potențialul membrilor dumneavoastră. Aceasta este o altă calificare de manager – material de lider.
Bune abilități avansate de comunicare
Un manager bun are capacitatea de a comunica eficient cu angajații, superiorii sau clienții. Este o parte vitală a muncii să puteți transfera informații fără a întâmpina întârzieri sau probleme. Aceste situații în care nu există comunicare pot provoca neînțelegeri și pot afecta performanța generală a echipei.
Are un proces decizional puternic datorită calificărilor de manager
Întâmpinarea unor situații care necesită alegerea între opțiuni sau rezolvarea unei probleme este inevitabil. Astfel, o abilitate puternică de luare a deciziilor și de rezolvare a problemelor se adaugă la lista calificărilor managerului. Acest lucru ar trebui să fie aplicabil în situații simple și complexe. Unii manageri optează pentru a consulta alte persoane implicate mai ales membrii echipei, pentru a ajunge la o decizie eficientă.
Mediator corect
A avea un loc de muncă sănătos afectează performanța angajaților, astfel, dacă există probleme sau conflicte în cadrul echipei, este responsabilitatea managerului să le rezolve. Rezolvarea cât mai obiectivă a problemei va permite membrilor să aibă mai multă încredere în dumneavoastră.
Un antrenor eficient
Un manager acționează adesea ca un mentor pentru angajați. Deoarece cunoștințele și abilitățile de manager sunt mai avansate, predarea sistemului și a naturii postului îi va ajuta nu numai pe ei, ci și pe întreaga echipă să-și descopere capacitățile. Împărtășiți informațiile relevante pe care le-ați dobândit în urma cursurilor axate pe calificările managerilor. Puteți folosi abilitățile lor recent descoperite pentru a îmbunătăți performanța și sarcinile echipei. Pe de altă parte, ar putea-o în munca lor viitoare.
Bun management al timpului
Timpul prezintă un rol important în fiecare afacere. Fiecare minut contează, așa că o altă calificare de manager este să aveți o abilitate solidă de gestionare a timpului. Nu numai că vă veți bugeta propriul timp, ci și cronologia tuturor angajaților din echipa dumneavoastră. Această planificare a cronologiei include prioritizarea celor mai importante până la cele mai puține. Așadar, trebuie să fiți critic în clasificarea sarcinilor pentru a le finaliza înainte de data scadentă.
Când vine vorba de calificarea educațională, depinde de ce solicită companiile. Unii angajatori doresc o diplomă de licență sau asociată cu aceasta, un certificat vocațional sau un master în Administrarea Afacerilor. După cum s-a menționat mai sus, prima calificare de manager este să aveți cunoștințe avansate despre industrie, deci este important să aveți o anumită pregătire ca fundație. Pentru persoanele care nu au tot timpul din lume pentru a studia, un curs online va fi cea mai posibilă cale pentru dumneavoastră.