Conecteaza-te cu noi

Stil de viață

10 Sfaturi Pentru Amenajarea Unui Birou la Domiciliu

Publicat

pe

10 Sfaturi Pentru Amenajarea Unui Birou la Domiciliu | Zicala.ro

Biroul de acasă? Lucru de la distanță? Telemuncă? Odată cu extinderea rapidă a industriei și o multitudine de cercetări, tot mai multe companii introduc posibilitatea unui birou la domiciliu sau a unui lucru de la distanță. Chiar dacă acest concept nu a fost familiar cu nimeni în anii de până acum și simțiți că tranziția nu este foarte confortabilă, concentrați-vă pe laturile pozitive. De asemenea, în acest articol, am adunat câteva sfaturi practice care vă pot face mai ușor să vă puneți în funcțiune biroul de acasă chiar dacă începeți de la zero.

Pentru a aduna elementele de bază ale articolului, am adunat o serie de opinii și cercetări despre munca la distanță, adică munca la birou la domiciliu, cu toate avantajele și dezavantajele sale, astfel încât să vă oferim sfaturi utile pentru o reorganizare rapidă.

Au existat destul de multe oportunități de telemuncă în lume până acum, așa că mulți oameni nu sunt conștienți de regulile sau de condițiile de bază ale acesteia, deși nu este atât de greu de implementat și cu siguranță va fi foarte necesar în viitor. Mai mult ca oricând.

Cel mai important lucru este că configurarea sistemului și obișnuirea atât a conducerii, cât și a personalului cu biroul de acasă necesită răbdare – din partea tuturor. Dar în aceste vremuri dificile, minimul este să fim atenți unii altora, să ne ajutăm reciproc, deoarece aceasta poate fi cheia supraviețuirii pe termen lung și a continuării cu succes a afacerii noastre.

Biroul acasă pas cu pas

1. Mediul potrivit

Este important, si se impune si prin lege, ca telemunca să se poată face dacă mediul de acasă este potrivit pentru aceasta, deci condițiile sunt asemănătoare cu cea de la birou. De aceea haideți să amenajăm un colț, un mic birou care să servească doar acestui scop, unde este liniște și nu există distrageri. Unde se potrivesc fișierele, laptopul ca instrument de lucru și orice altceva ați putea avea nevoie. Deci mediul de lucru ar trebui să fie ergonomic.

2. Mijloace de lucru

Desigur, avem nevoie de un laptop, un notebook, un telefon de companie la care să putem lucra și, într-o cauză bună, „laptop-ul companiei” era deja disponibil înainte de introducerea biroului de acasă. Acesta trebuie luat acasă. Dacă nu ați avut un laptop corporativ, nu este prea târziu să vă luați unul, pentru că nu toată lumea are un laptop privat stabil sau actualizat, sau s-ar putea să nu fie singurii din familie care îl folosesc.

Asigurați-vă software-ul de afaceri, foile de calcul, datele disponibile pe dispozitivul dumneavoastră. Și am ajuns la unul dintre punctele cardinale.

3. Software, cloud

Pentru un birou la domiciliu, este esențial ca totul să funcționeze pe internet. Adică, marea problemă este dacă rețeaua corporativă este disponibilă doar „în interior” (la birou). Dacă aveți o resursă de rețea internă care este esențială pentru munca dumneavoastră, cum ar fi un NAS sau un server local, vă recomandăm să consultați un profesionist IT despre accesul la distanță (cum ar fi RDP) sau să o mutați în cloud.

În zilele noastre, Google facilitează lucrul cu documente, foi de calcul și oricine poate accesa documentele de care are nevoie, dându-i permisiunea. Ele pot fi, de asemenea, folosite pentru a crea interfețe administrative grozave, astfel încât să putem vedea cum merge munca.

Aici este posibil să aveți nevoie de o structură de foldere bine gândită, pe care toată lumea să o poată folosi practic. Odată ce îl aveți, după 1-2 zile va fi aproape automat „unde să faceți click” pentru fișierele dumneavoastră.

4. Protejați structura

Desigur, trebuie să acordați atenție protecției datelor, la nivel de companie poate fi o soluție bună să folosiți Dashlane, ceea ce ușurează conectarea. Trebuie să ne gândim la care companii externe trebuie să le oferim acces, de ex.

De asemenea, puteți crește protecția prin crearea unei rețele private virtuale sau VPN, precum NordVPN.

Toate acestea pot părea complicate la început, dar un cunoscut IT sau un membru al personalului intern vă poate ajuta să rezolvați aceste probleme.

5. Și unde comunicăm toate acestea?

Pentru că ideea este că nu ne întâlnim la birou, sunt necesare canale și instrumente bune de comunicare online. Există multe dintre acestea în care nu putem doar discuta sau conferință video, ci și partajăm fișiere și ne putem organiza afacerea. Pentru a numi doar două dintre programele pe care le folosim și le iubim: Slack și Google Hangouts pot fi grozave.

Utilizați unul sau două canale numai pentru serviciu. Un motiv pentru aceasta este că biroul de acasă este o confluență între intimitate și muncă, în primul rând, ca să nu mai vorbim de acest lucru prin „hărțuirea reciprocă” în fiecare forum posibil.

6. Cât de mult ar trebui să ne întâlnim?

Inițial, până la stabilirea sesiunilor, este firesc să fie nevoie de mai multă coordonare. Mai târziu, totuși, rețineți că, dacă două persoane sunt implicate în discutarea unei probleme, nu trebuie să furați timpul întregii echipe cu un apel conferință.

Merită să cădeți de acord asupra punctelor fixe, a orelor de întâlnire în care toată lumea este sigur că va fi disponibil (deși majoritatea aplicațiilor sunt disponibile și prin telefon).

7. Software de management al sarcinilor, programe de lucru

Putem fi de mare ajutor cu diverse programe de partajare a sarcinilor, interfețe de gestionare a muncii precum Asana sau Monday.com. În acestea, oricine poate vedea oricând sarcinile de îndeplinit, iar proiectele de realizat pot fi revizuite și la nivel de grup. Poate că a cunoaște acestea este cel mai consumator de timp atunci când o echipă începe de la zero. Perseverența este cheia!

8. Gestionarea timpului

Un birou de acasă nu este un lucru clasic de 9-5. Acesta este unul dintre avantaje și, poate, dificultatea. Trebuie să uitați lucrurile înrădăcinate și să dați încredere celorlalți. Timpul de lucru capătă un sens puțin nou și nu ar trebui să vă întrebați dacă colegul dumneavoastră a făcut altceva între cele două sarcini. Software-ul menționat mai sus este așadar bun: dacă munca este clară și termenele sunt stabilite, toată lumea știe la ce să se aștepte. Deci există muncă, nu timp de lucru. Și aici putem apela la ajutor de la programe (Toggl, Everhour) care nu sunt pentru control, ci mai degrabă pentru a ne crește propria eficiență și a nu merge într-o aventură.

În situația actuală, toată lumea a evaluat deja valoarea de a avea un loc de muncă – nu veți risca cu un rezultat final superficial sau inexact.

9. Echilibru între viață și profesie

În timp ce orele de lucru devin puțin mai flexibile, nu strica să ne respectăm rutinele. Continuați să vă treziți ca înainte, așezați-vă în micul vostru birou de acasă, luați o pauză și mâncați ca înainte. Cu toate acestea, lasați spălarea și curățarea la timpul său. Nu este nicio problemă dacă facem o plimbare scurtă cu câinele, deoarece pauzele sunt foarte necesare pentru ca capul nostru să se aerisească, dar haideți să păstrăm rutina.

De asemenea, după orele de lucru, nu uitați să vă distrați. De exemplu, puteți juca unele jocuri video acasă. Dar dacă aveți același computer pentru muncă și timp liber să utilizați diferite profiluri Chrome sau adrese de e-mail. Pentru că, dacă nu o faceți, toate datele pot deveni dezordonate.

10. Nu mergeți în detrimentul confidențialității

De asemenea, este bine să vă păstrați rutina zilnică, deoarece vom tinde să fim puțin supărați la biroul de acasă. Dorul de discuțiile cu colegii ar putea fi un motiv sau când ar trebui să petrecem timp cu familia mea și noi ne focusăm pe muncă.

În perioada următoare, s-ar putea să fim nevoiți să muncim mai mult și diferit, dar chiar trebuie să ne relaxăm, să facem sport și să dormim, așa că să fim atenți și la acestea!

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Stil de viață

Sfaturi Pentru a vă Îmbunătăți Limbajul Corpului

Publicat

pe

By

Sfaturi Pentru a vă Îmbunătăți Limbajul Corpului | Zicala.ro

Fie că este vorba despre un interviu de angajare, o cină intimă, o întâlnire importantă sau doar comunicare de zi cu zi în relații civile și de muncă, cu toții dorim să radiăm încredere și credibilitate la prima vedere. Importanța comunicării verbale este de netăgăduit, dar starea bună și limbajul corpului sunt cel puțin esențiale pentru succes. Vă vom oferi acum câteva sfaturi utile despre acestea din urmă.

Scopul sfaturilor bune de mai jos este de a radia încredere unul câte unul, astfel încât să vă fie mai ușor să vă urmăriți interesele realizându-vă dorințele și obiectivele. Limbajul atractiv al corpului este, desigur, doar un succes pe jumătate, dar fără el, puteți eșua cu ușurință înainte de a începe o conversație, începeți orice conversație importantă dintr-o poziție pierzătoare.

Zâmbiți sincer

S-ar putea să credeți că nu trebuie să spuneți asta, totuși: sondajele arată că majoritatea zâmbetelor noastre par forțate – nu întâmplător simțim adesea zâmbetul de plastic gol, intruziv, în timp ce credem imediat zâmbetele oamenilor cinstiți.

Cheia este să zâmbiți și cu ochii sau să faceți zâmbetul să dispară doar treptat, dar, bineînțeles, să nu vă băgați în față când celălalt se plânge sau raportează vești triste. Să spunem că dacă acest lucru necesită o atenție specială, indică deja o lipsă de empatie, care este puțin mai gravă decât limbajul corpului. Un zâmbet sincer radiază oricum de încredere, cu condiția să nu rânjiți tot timpul ca un câine palid. Un zâmbet pe jumătate este adesea mai câștigător decât un zâmbet fals.

Stați mai aproape

Merită să urmați acest sfat indiferent de postura dumneavoastră – pentru că aplecându-vă mai aproape de celălalt, vă exprimați interes și atenție. Și dacă celălalt simte că vă pasă, se deschide mai ușor pentru dumneavoastră. În plus, proximitatea fizică face interacțiunea mai intimă, ceea ce înseamnă că nu există loc pentru tăcere, neînțelegeri sau oftat.

În același timp, aveți grijă să nu vă urcați în fața sau în aura celuilalt, apropiindu-vă de celălalt cu respect pentru spațiul personal. Limita acestui lucru este în altă parte și este diferită de la cultură la cultură, dar veți observa cu ușurință dacă ați depășit-o pentru că celălalt se va îndepărta instinctiv de dumneavoastră. Dacă experimentați asta, opriți-vă.

Contact vizual

Dacă nu faceți asta, aveți șanse mari să vă ascundeți de celălalt, sau invers: nu credeți ceea ce spuneți. Desigur, ochiul lupului poate deveni cu ușurință jenant, așa că uneori merită „să te uiți deoparte”, dar celor care caută constant contact vizual le va fi mai ușor să câștige respect de la colegii lor pe baza cercetărilor. În plus, dacă vă uitați în ochii celuilalt, sugerați și că respectul este reciproc. Ca întotdeauna, de această dată mijlocul de aur este cel mai câștigător.

Da-ți din cap

Mesajul de a da din cap: sunteți de acord cu celălalt, dar măcar luați în considerare ceea ce spuneți – și asta, desigur, are un efect încurajator asupra vorbitorului, care se va simți mai confortabil în acest fel, persoana în cauză va avea mai ușor încredere în dumneavoastră. Totuși, asigurați-vă că dați din cap doar în momentele potrivite și nu atunci când, să zicem, vi se pune o întrebare. Altfel, ați putea cădea, la fel ca o flotilă care ține de mult telefonul în mână în timpul unei conversații cu o bunica/iubită/șef, care se concentrează pe altceva într-un moment prost, să spuneți: „Tu crezi că am slăbit?” sau „Nu ar fi inutil să-mi dai o creștere de salariu?” ca răspuns la o întrebare, el geme: „Sigur”.

Puneți un picior înainte

La început, poate fi cu ușurință o exagerare să spuneți că, chiar și poziția piciorului poate juca un rol în prima impresie, deși credeți-mă, așa este. Dacă piciorul nu este îndreptat spre celălalt, spuneți că îi acordați atenție doar pe jumătate, ați ieșit deja din situație cu jumătate de picior, vă concentrați deja pe altceva cu jumătate din inimă. Dimpotrivă, chiar dacă țineți degetele de la picioare pe celălalt, sugerați că îi acordați o atenție sută la sută, excluzând totul și pe toți ceilalți pentru conversația față în față.

Nu fiți agitat

Apropo de mâini agitate care se mișcă: agitația nervoasă, taburete și gura acoperită se referă la o mulțime de lucruri, nu doar la fiabilitate. Potrivit dr. Lillian Glass, cercetător în comportament și expert în limbajul corpului, care a asistat și la investigațiile FBI, acestea sunt semne de înșelăciune și minciună intenționată, cum ar fi – ferește-te! – imobilitate totală, de asemenea.

„Poate fi cu ușurință un semn al unei căutări de conflict neurologic, deoarece așa ne îngheață corpurile atunci când ne concentrăm asupra unei confruntări iminente cu toți nervii noștri”, spune Glass. Când conversația are loc, desigur, corpul reacționează și el astfel: mișcări subtile, calme, în mare măsură inconștiente însoțesc ceea ce aveți de spus. Poziția sculpturală este adesea un semn de avertizare că ceva este foarte greșit. În engleză: „nu te părăsi, dar nici nu te înghesui: relaxează-te!”

Fiți un cameleon

Cu așa-numita „oglindire”, dacă nu exagerăm, câștigăm cu ușurință și încrederea celuilalt. Când vorbiți cu cineva, este în regulă să folosiți gesturi, expresii faciale similare. Dacă totul merge natural, arătați atrăgător, empatic.

Cercetătorii de la Universitatea din New York au arătat în 1999 că efectul cameleon, o mimetizare care apare atunci când imită involuntar comportamentul altuia, trezește simpatie în celălalt. Cercetătorii au cerut 78 de bărbați și femei să lucreze împreună în perechi la o sarcină, dar jumătate dintre cupluri au fost de fapt, pe baza instrucțiunilor anterioare, adaptate la gesturile limbajului corpului partenerului lor la diferite niveluri. Cercetătorii au filmat totul și apoi i-au întrebat pe participanți ce impresii au despre partenerul lor. Și poate nu este surprinzător, cu cât partenerul a imitat mai pozitiv comportamentul subiectului, cu atât feedback-ul a fost mai pozitiv.

Continuați lectura

Business

Multitasking-ul Este Inamicul Succesului?

Publicat

pe

By

Multitasking-ul Este Inamicul Succesului? | Zicala.ro

Unii oameni spun că multitasking-ul este o abilitate obligatorie atunci când vine vorba de căutarea unui loc de muncă. Multitasking-ul este considerat productiv atunci când răspundeți la un e-mail, comandați cafea, aveți o întâlnire, rezolvați o problemă și toate acestea, în timp ce vă îndepliniți obiectivul de lucru și depășiți așteptările. Unii CEO merg atât de departe încât chiar proclamă că, fără multitasking, totul este o iluzie.

Privind de cealaltă parte a acestei dezbateri, alții văd multitasking-ul ca pe un inamic, iar un lider înțelept ar trebui să alunge multitasking-ul și să permită echipei de management să se concentreze asupra priorităților operaționale care vor stimula creșterea și sustenabilitatea. Acest punct de vedere este ca un vis pentru un multitasker. Cu toate acestea, cum poți evita să fiți victima multitasking-ului?

Concentrați-vă pe prioritate

Pentru a nu fi un multitasker, înseamnă să vă concentrați pe prioritatea numărul unu și să construiți succesiv. Construirea secvenţială legată de construirea pas la un moment dat într-o ordine logică pentru a maximiza rezultatele. Concentrarea pe mai mult de un obiectiv la un moment dat va aduce rezultate similare cu șoimul care încearcă să prindă doi șoareci de câmp în același timp și să călătorească cu viteza de 390 km/h. Acest lucru va duce la plecarea acasă înfometat.

Pentru multitasker, conceptul de un pas la un moment dat ar putea fi străin, dar se reflectă frecvent în rezultatele „bine, regulate și pentru totdeauna medii” care sunt obținute. Cu toate acestea, când vine vorba de realizări, pentru a le atinge trebuie să vă identificați prioritatea principală și să identificați secvențe de evenimente care să vă asigure că vă veți atinge obiectivul. Este mai ușor să obțineți măreția prin împărțirea priorității principale în pași mai mici și mai ușor de acționat.

Drumul către succes poate fi accidentat și poate fi ușor să vă pierdeți concentrarea. De aceea este important să contrabalansăm denivelările și să rămânem pe drumul cel bun. De exemplu, în managementul proiectelor, obiectivele finale ale proiectului sunt revizuite în mod frecvent. Această revizuire va ajuta proiectul să rămână aliniat cu așteptările. Un mare lider știe totul despre drumul accidentat către măreție, dar îi ține la distanță pe multitaskeri, adaptând prioritățile și asigurându-se că fiecare pas făcut este clar, concentrat și înclinând spre prioritatea numărul unu.

Nu fiți singuri

În fiecare afacere, munca în echipă este esențială și vă va ajuta să vă atingeți obiectivul final. O greșeală comună a multitaskerului este că vor să-și revendice gloria pentru ei înșiși făcând totul în același timp. În plus, acest tip de fenomen nu este frumos și rareori duce la succes.

Nimic nu se face singur, iar toți oamenii de succes au avut în spate pe cineva care i-a îndrumat, fie un prieten, fie un antrenor care a împins sportivul la limită.

Folosiți-vă timpul cu înțelepciune

Unii șefi folosesc cuvântul „mare” cât mai mult posibil atunci când vine vorba de a proiecta succesul, fie spunând „planuri mari”, „beneficii mari” etc. Aceste cuvinte sunt suficiente pentru a trimite un multitasker în exces și pentru a-i forța pe alții să alerge pentru dealuri, mai degrabă decât să ieșiți din zona de confort. Un mare lider se uită la mare, îl îmbrățișează și îl folosește în avantajul lor.

În plus, toți avem aceeași perioadă de timp în zi, așa că, cu cât vă concentrați mai mult asupra a ceea ce puteți face chiar acum pentru a vă atinge obiectivul numărul unu, cu atât este mai probabil să-l atingeți. Pentru a atinge măreția, este important să înecați zgomotul și să vă concentrați asupra a ceea ce este important. Folosiți-vă timpul cu înțelepciune; începeți să acționați și măreția va deveni noul vostru cel mai bun prieten.

Un alt lucru care ajută la obținerea succesului este să pună întrebarea corectă. Multitasker-ul ar putea specula, punând mii de întrebări aleatorii, majoritatea irelevante. Cu toate acestea, acest lucru duce la mai multă dezordine. Tipul corect de întrebare ar putea fi similar cu „ce ar trebui să prioretizez pentru a crește productivitatea în așa fel încât să adaug mai multă valoare experienței clienților?”

Punând întrebarea corectă, veți avea o viziune despre cum ar putea arăta imaginea de ansamblu și apoi vă puteți stabili obiective bine definite. Acesta este primul pas către construirea unei baze solide pentru succes. Determinând ceea ce este necesar, veți deveni mai productiv și gata să începeți să construiți în direcția corectă și să adăugați valoare experienței clienților.

Utilizați Scopul, Prioritatea și Productivitatea

Multe companii se concentrează pe productivitate fără să se gândească la scop și prioritate. Cel mai mare motor din spatele succesului este scopul și îl avem cu toții. La fel ca șoimul care are scopul să mănânce pentru a supraviețui, iar pentru a supraviețui trebuie să-ți stabilești prioritățile, care include și să spui nu. Dacă nu vă stabiliți prioritățile, nu veți fi productiv și nu veți atinge ținta.

Succesul este o iluzie pentru mulți; cu toate acestea, dacă puneți întrebarea corectă, blochați zgomotul și vă concentrați pe prioritatea numărul unu, succesul nu va mai fi un mit. Chiar și multitaskerul va găsi satisfacție în construirea unor rezultate extraordinare dacă se alege un pas la un moment dat.

Continuați lectura

Stil de viață

Ne Ajută Smartphone-urile Să Scăpăm de Plictiseală?

Publicat

pe

By

Ne Ajută Smartphone-urile Să Scăpăm de Plictiseală? | Zicala.ro

Când ne plictisim, când vrem să ne umplem timpul cu ceva, folosim telefonul.

Un smartphone poate fi util în multe cazuri. Fie că îl folosiți pentru distracția voastră și pentru a vă recrea și a vă distra, fie că vreți să învățați, să îl folosiți la serviciu, să vă jucați, este evident că telefonul este foarte util.

Cu siguranță, mulți oameni au avut măcar o dată acea stare neplăcută de plictiseală. Pe care cu toții vrem să o umplem cu activități interesante, dar din moment ce aveți un smartphone aveți tot ce e nevoie pentru a scăpa de această plictiseală.

De ce ne plictisim?

Poate părea o întrebare ciudată, chiar dacă fiecare dintre noi s-a plictisit uneori. Mulți nu s-au întrebat de ce se plictisesc, ci ce să facă pentru a nu se plictisi.

Dar pentru a răspunde mai clar la întrebare: ce este plictiseala? Putem spune că este clar, că este o perioadă de melancolie, o perioadă în care pierdeți timpul și nu faceți nimic productiv, fie nu aveți ce face, fie așteptați pe cineva.

Acest sentiment de plictiseală se poate spune că are nu numai efecte negative, ci și efecte benefice, atunci când simțim plictiseală, creierul nostru încearcă să găsească contexte noi și investighează necunoscutul.

Încercăm să scăpăm de plictiseală cu ceea ce avem la îndemână dacă nu avem alte mijloace care să ne ajute și nu avem nicio persoană cu care să comunicăm față în față, așa că folosim telefonul pentru a trece peste acel moment de plictiseală.

Ce puteți face cu un smartphone când vă plictisiți?

Puteți face o mulțime de lucruri, cum ar fi să jucați jocuri online care cu siguranță vă vor face să vă relaxați sau să vă pună mintea la contribuție, vă sporesc curiozitatea și imaginația și cu siguranță vă fac ziua mai bună scăpând de plictiseală. De asemenea, puteți folosi rețelele sociale pentru a socializa și a vă distra cu prietenii. De ce să nu jucați împreună jocuri online.

Evident, dacă folosim ceva timp îndelungat, există riscul să ne plictisim, așa că în viață, totul trebuie făcut cu moderație pentru a nu pierde interesul.

Chiar și utilizarea telefoanelor trebuie făcută cu moderație.

În urmă cu câțiva ani, smartphone-urile nu existau, așa că plictiseala era mai greu de stăpânit, chiar dacă puteați să faceți activități în aer liber, vremea nu era întotdeauna de ajutor, zilele ploioase și iernile grele erau destul de plictisitoare până când a apărut celebrul smartphone. Acum, nimeni nu poate spune că se plictisește de un smartphone pentru că puteți face o mulțime de lucruri.

De când a apărut acest obiect important (smartphone) în viața noastră?

Au trecut mai bine de 20 de ani de la inventarea smartphone-ului, mai bine de 20 de ani de când viața noastră s-a schimbat și smartphone-urile ne-au venit în ajutor. Ne-a ajutat în multe feluri, ne-a ajutat să-l folosim ca computer, să-l folosim în loc de cinema, să putem viziona filme și videoclipuri chiar din confortul casei noastre, să ascultăm muzică și să ne jucăm . Pe lângă aceste lucruri utile care ne-au făcut viața mai ușoară, ne-a ajutat să scăpăm de plictiseală.

Evident, avem nevoie și de o sursă de internet pentru a scăpa de plictiseală, internetul ne va ajuta să găsim surse și activități și mai interesante. Aveți nevoie fie de internet 3G, 4G sau, mai recent, 5G, fie de internet WI-FI.

După cum probabil știți, telefoanele se schimbă și evoluează în mod constant. În 2021 au apărut o serie de telefoane și mai inteligente, numai bune de folosit în orice nevoie, mai ales dacă nu știți cu ce să experimentați și ce să faceți în zilele în care nu trebuie să faceți nimic important, doar vă pierdeți timpul. Telefoanele ne-au ajutat în modul în care gândim și comunicăm. Avem ocazia de a comunica cu oameni din toate colțurile lumii, atât audio, cât și video, ceea ce este uimitor.

Acest smartphone vă vine în ajutor, cu moduri diferite și noi de a experimenta.

Mai jos voi da exemple de telefoane noi bazate pe abilitățile importante pe care le au.

Un telefon bun pentru a face fotografii profesionale:

Samsung Galaxy S21 Ultra

Un telefon bun pentru jocuri:

Asus ROG Phone III

Acestea sunt doar câteva dintre numeroasele exemple, dar acestea sunt cele mai bune exemple de telefoane care ar putea face să vă plictisiți în timp ce experimentați și învățați, dar și să vă distrați făcând lucruri interesante.

Desigur, există o mulțime de aplicații utile pentru telefoane.

Aplicații de care aveți nevoie cu siguranță și care vă vor scoate din multe necazuri.

Există aplicații de editare foto, aplicații de programare a timpului, multe aplicații sociale, aplicații de ascultare a muzicii, aplicații de jocuri și multe alte aplicații care merită descoperite și folosite, de ce nu, în avantajul vostru.

Cu siguranță există și alte modalități, în afară de telefoane, de a ne ține cât mai departe de plictiseală.

De asemenea, legate de tehnologie sunt televizoarele, PC-urile, tabletele etc. dar numai smartphone-urile le pot avea pe toate într-un singur gadget. Ceea ce ne face viața mai ușoară și uneori ne economisește timp și chiar bani.

Concluzie

Concluzia pe care ar trebui să o tragem cu toții este că plictiseala nu este neapărat un lucru rău, ne poate ajuta să ne dorim să trăim mai mult și să trecem peste acel moment.

Un alt lucru important este ca telefonul vă poate ajuta atunci cand vă plictisiți, având o mulțime de aptitudini care vă vor face mai curios, nu doar că vă va ajuta să scăpați de plictiseală dar vă va învăța lucruri noi.

Rețineți că totul trebuie făcut cu moderație pentru ca starea de plictiseală să nu reapară, pe care nimeni nu și-o dorește cu adevărat pentru că lumea este într-o stare constantă de cunoaștere și această plictiseală poate să nu fie de folos nicăieri.

Continuați lectura

Trending