Stil de viață
Cum să Transformi un Hobby Într-un Loc de Muncă: 5 Sfaturi
Cu toții ne-am imaginat un scenariu în care predăm o scrisoare de demisie șefului nostru pentru a scăpa de acel job plictisitor de 9-5 și pentru a ne urmări jobul „de vis”. Desigur, ce poate fi mai bun decât să faceți ceea ce vă place și, în schimb, să trăiți din asta?
Cu toate acestea, nu este întotdeauna atât de simplu pe cât pare și trebuie să planificați totul cu înțelepciune înainte de a renunța la slujba obositoare. Acest lucru vă va permite să vă faceți afacerea de succes pe parcurs, fără să vă faceți multe griji.
Dacă vreți să vă transformați hobby-ul într-un loc de muncă în mod corect, continuați să citiți acest articol pentru niște sfaturi utile!
1. Faceți pași mici
Nu ar trebui să părăsiți niciodată jobul cu normă întreagă fără să luați în considerare cererea hobby-ului pe piață și șansele de succes. Pentru aceasta, cel mai bine este să vă începeți hobby-ul ca un job secundar sau ca freelancer.
Deși va fi puțin greu să echilibrați jobul cu normă întreagă și jobul secundar, acest lucru vă va asigura că nu rămâneți fără nimic dacă nu puteți câștiga suficienți bani din jobul dumneavoastră independent.
Rețineți că este doar o chestiune de luni până când vă puteți da seama cum să vă transformați hobby-ul într-un loc de muncă.
2. Confirmați dacă doriți cu adevărat să vă transformați hobby-ul într-un loc de muncă
Ne bucurăm în principal de hobby-urile noastre pentru că ne putem răsfăța cu ele oricând dorim, nu pentru că trebuie. De exemplu, s-ar putea să vă bucure de a crea piese de artă digitală în timpul liber pentru a vă relaxa.
Cu toate acestea, este posibil să nu fiți suficient de motivat atunci când vă gândiți să transformați acest lucru într-un loc de muncă cu normă întreagă. Prin urmare, este esențial să confirmați dacă veți lucra cu aceeași pasiune și interes dacă ar fi să faceți din hobby-ul dumneavoastră o profesie pentru a preveni orice probleme în continuare.
3. Oferiți afacerii dumneavoastră un aspect profesional
Indiferent dacă sunteți pe cale să deveniți un consultant cu normă întreagă sau un furnizor de servicii, trebuie să vă construiți propriul site pentru a oferi afacerii dumneavoastră un aspect profesional.
De asemenea, puteți adăuga lucrările dumneavoastră anterioare ca portofoliu pentru a încuraja clienții potențiali să beneficieze de serviciile dumneavoastră. Înainte de a adăuga lucrările anterioare în portofoliu, este întotdeauna mai bine să luați permisiunea clienților.
Site-ul companiei dumneavoastră va face, de asemenea, mai ușor pentru viitorii clienți să plaseze comenzi la dumneavoastră și să cunoască mult mai bine afacerea dumneavoastră.
4. Împrăștiați vorba
Datorită site-urilor de socializare precum Facebook, LinkedIn, Pinterest și Instagram, nu trebuie să plătiți o sumă mare de bani, spre deosebire de metodele tradiționale de publicitate.
Pe rețelele sociale, este la fel de simplu ca să vă creați pagina/contul de afaceri și să implementați strategiile potrivite de marketing pe rețelele sociale. Acest lucru vă va ajuta să atrageți mai mulți clienți în afacerea dumneavoastră, să vă construiți o bază de clienți puternică, să fiți o autoritate în nișa dumneavoastră și, cel mai important, să creșteți vânzările.
Aici, trebuie să faceți cercetări suplimentare cu privire la care platformă de social media va fi eficientă pentru industria dumneavoastră. De exemplu, LinkedIn poate fi utilă dacă doriți să vă oferiți servicii de consultanță, în timp ce Pinterest sau Instagram pot fi mai bune dacă sunteți bucătar sau fotograf.
5. Faceți un plan de afaceri
Obiectivele de afaceri pe termen scurt și pe termen lung vă vor permite să stabiliți strategiile potrivite pentru afacerea dumneavoastră, deoarece acestea vă vor spune cum să vă atingeți obiectivele în mod eficient.
De asemenea, trebuie să luați în considerare cheltuielile suplimentare pe care le puteți plăti, potențialele venituri și alte responsabilități legale și fiscale pentru înființarea oficială a propriei companii.
Ar trebui să țineți cont de tarifele pe care le veți stabili pentru serviciile dumneavoastră, de ce funcții va trebui să externalizați, de cât timp veți avea de pierdut pentru afacerea dumneavoastră și de diferitele servicii pe care le veți oferi.