Conectează-te cu noi

Gaming

Esport: Un Moment Important în Industria iGaming

Publicat

pe

Esports: Un Moment Important în Industria iGaming | Zicala.ro

Când vine vorba de categoria de pariuri sportive a industriei iGaming, Esport a reușit să se impună ca o alternativă viabilă pentru pasionații de sport. Cu toate acestea, mulți s-au întrebat dacă va dura, dar Mark Balch de la Sportradar spune că Esporturile vor continua. În cultura americană, sportul joacă un rol extraordinar și mulți oameni doresc să vadă cele mai recente știri când vine vorba de sport. Mulți dintre ei au observat, de asemenea, o popularitate în creștere în sporturile electronice, unde mulți jucători de top concurează împotriva altor echipe de top în jocuri video, cum ar fi Dota 2, League of Legends și altele.

Dacă întrebi orice jucător din jur, toți vor spune că aceste campionate în aceste jocuri MOBA se întâmplă de ceva vreme. Multe jocuri vizualizează aceste evenimente online. În plus, de exemplu, când există un nou tip de Arena Year în Dota 2, numit The International, editorii de la Valve creează un fel de angajament asupra jucătorilor de top. Pentru fiecare vot, jucătorii primesc personaje sau obiecte în joc. Desigur, industria iGaming a văzut și aceste campionate care până la urmă au avut chiar și un nume, Esports Championships. Industria a văzut acest lucru ca pe o oportunitate de a-și extinde portofoliul de produse și orizonturile sale.

Creșterea Esport-ului

În acest moment, există mai multe competiții de Esport online. Totul se schimbă online și există mai multe turnee neplanificate. Din 2016, s-a înregistrat o creștere semnificativă a vizionărilor Esport, atât de la spectatorii ocazionali, cât și de la pasionați. Între 2016 și 2017, pe parcursul anului s-a înregistrat o creștere de 19,3%. În 2017, a avut o audiență totală de 335 de milioane de vizualizări. În 2018, rata de vizionare a scăzut, însă, la 13,8%.

În plus, până în 2022, Newzoo prezice că rata anuală de vizionare va fi de aproximativ 20%. Ei au mai spus că numărul de telespectatori ocazionali va crește la 350 milioane, iar pasionații vor fi de 250 de milioane. Deci, în acest timp, rezultă că a existat o creștere constantă a spectatorilor Esport, iar tendința va continua și în următorii ani. Chiar dacă Esport pare să aibă o audiență limitată, aceste statistici fac ca persoanele ocazionale să vizioneze evenimentele Esport. Acesta este rezultatul creșterii gradului de conștientizare a Esporturilor și a accesului ușor la internet – nu e de mirare că industria iGaming a devenit atât de interesată.

De asemenea, platformele de vizionare precum Twitch și Youtube au văzut prin intermediul utilizatorului lor o creștere a vizionărilor către evenimentele Esport care sunt transmise de fiecare dată pe Twitch și Youtube. Deoarece Esporturile pot implica oameni ocazionali și entuziaști, industria iGaming-ului face eforturi pentru a oferi o acoperire a datelor Esport cât mai mult posibil. Între timp, industria dorește, de asemenea, să se asigure că oferta este complet mai bună, cercetată și sigură. Experții din industrie cred că, în perspectivele pe termen lung ale Esport-ului, există posibilitatea de a accelera rata de creștere pe care a existat anterior.

Oamenii urmăresc mai multe Esport

De-a lungul anilor, a existat o diferență drastică în timpul petrecut vizionând videoclipuri din Esport. Mai mulți oameni urmăresc aceste evenimente și platforme precum Twitch și Youtube pot arăta chiar și de ce. Pentru că aceste platforme, în special Twitch, sunt făcute pentru consumul de Esport. Streamerii de Esport folosesc aceste platforme pentru a-și transmite evenimentele live și jocul. Transmiterea în flux a acestor evenimente oferă fanilor șansa de a participa și de a interacționa cu sportivii lor preferați din Esport.

Multe mărci au văzut potențialul de a accesa piața de Esport, iar unele dintre ele au făcut investiții. Acesta este, de asemenea, un alt rezultat în industria Esport pentru a crește nu numai în popularitate, ci și pe piața de afaceri. Deoarece mărcile și-au făcut mișcări în Esport, a existat o creștere vizibilă și în turneele Esport. În prezent, în aceste turnee sunt în jur de 17.921 de jucători, iar numărul total de meciuri organizate a fost de aproximativ 3489 de evenimente. Aceste turnee duc și la mai multe vizualizări, nu doar la o creștere a pieței.

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Google News - Zicala.ro

Trending