News
Cele Mai Recente Tendințe pe Twitch din 2021

În ultimele 24 de luni, streamingul live a crescut considerabil. Cu toate acestea, recent a părut să încetinească. Comparativ cu 2020, vizionarea săptămânală în flux live a scăzut.
De exemplu, în săptămâna din 22 iunie, ceasul de live streaming a scăzut cu 0,45% față de anul precedent. În plus, chiar și atunci când timpul de vizionare a scăzut, industria în ansamblu a crescut cu 49% în 2021, față de 2020.
Platforme de streaming

A existat o creștere rapidă și chiar dramatică a divertismentului acasă, platformele Twitch, Netflix, Hulu, Disney Plus și HBO Now câștigă milioane de abonați în ultimii ani. De exemplu, Youtube Gaming, Facebook Gaming și Twitch au înregistrat o creștere a orelor săptămânale de vizionare în acest an.
În plus, Twitch domină în continuare streaming-ul în 2021. Platforma a contribuit cel mai mult la cultura live-streaming-ului și a devenit una dintre platformele de top de jocuri. În ultimii câțiva ani, conținutul fluxului de jocuri a înflorit, aducând industria jocurilor video în centrul atenției.
În plus, și alte platforme s-au alăturat acestui trend, precum Facebook cu Facebook Gaming și Youtube cu Youtube Gaming, și par să ajungă și ele din urmă.
De exemplu, în 2021, Facebook Gaming a cunoscut o creștere incredibilă. Cu toate acestea, Youtube Gaming își păstrează încă a doua poziție, dar tranziția nu este chiar impresionantă. Chiar și atunci când Twitch conduce încă această secțiune, Facebook Gaming a avut o creștere considerabilă a audienței.
Platforma a atins pragul miliardului pentru prima dată în istorie, atingând 1,06 miliarde de ore vizionate. Dacă Facebook Gaming continuă să țină pasul, poate depăși cu ușurință Youtube Gaming.
Mulți experți au spus că divertismentul în streaming va crește, iar unele dintre cele mai extinse conglomerate de divertisment și telecomunicații din lume spun că lucrurile vor continua în această direcție.
Potrivit The Verge, firma de cercetare StreamElements, Twitch a înregistrat o creștere cu 31% a audienței, cu un număr total de ore vizionate care a crescut de la 33 de milioane pe 8 martie la 43 de milioane pe 22 martie. Twitch găzduiește milioane de oameni care se adună în fiecare zi și se distrează împreună, să discute și să interacționeze.
Categoriile de pe Twitch sunt jocuri, muzică, talk-show-uri, sport, călătorii în aer liber, doar chat, mâncare și băutură și evenimente speciale. Platforma adună milioane de oameni care își împărtășesc pasiunile.
Pe lângă partea la modă a jocurilor, există câteva subiecte în ultima vreme pe care streamerii aleg să le transmită în flux, cum ar fi streaming muzical, streaming de sport și altele.
Streaming de muzică și sport

În cazul streamingului de muzică, această tendință pare să înlocuiască radioul în ultima vreme. Uneori ne-am putea întreba chiar: „Este Twitch noul radio?”.
În ultimul trimestru, muzică în flux a fost una dintre cele mai mari tendințe în creștere. Muzica are cel mai semnificativ impact asupra publicului tânăr, fiind cea mai proeminentă dintre tendințele de streaming.
Grupurile de vârstă mai mici preferă acum muzică în flux radio, pentru o platformă excelentă. Cel mai important motiv ar fi acela că nu există reclame, DJ-i, nici verificări de timp.
Streamingul de muzică nu necesită solicitarea de melodii ca la radio, dar vă permite să alegeți dintre milioane de melodii și să le redați de pe orice dispozitiv.
Primul canal de muzică Twitch din T2 2021, Sintica, a generat 1,2 milioane de ore de vizionare. Cele mai populare canale de muzică Twitch au posturi de radio 24/7 care ajută la promovarea tinerilor artiști din mai multe genuri, inclusiv Monstercat.
De la apariția categoriei „Muzică” pe Twitch, canalele au generat peste 230 de milioane de ore de vizionare.
Twitch devine, de asemenea, un loc perfect unde spectatorii se pot aduna pentru a viziona ligile sportive preferate. Orele desfășurate la categoria „Sport” au crescut cu 82%, deoarece echipa de parteneriat Twitch s-a străduit în tot acest timp să aducă pe platformă ligile sportive majore.
Platforma a atins 37.000 de spectatori de vârf în timpul meciului dintre Carolina de Nord și Louisville, liga de top a spectatorilor de vârf în T2 2021 fiind Liga Națională de Fotbal Feminin.
Folosind tactici de co-streaming, NBA s-a clasat pe locul al doilea. În parteneriat cu streamer-ul brazilian Gaules, ei au transmis jocurile playoff pe Twitch.
Streaming de jocuri video

Twitch a apărut ca o platformă de streaming specializată în jocuri video, dar platforma a crescut și a evoluat de atunci. De exemplu, sectorul jocurilor video de pe piața spaniolă este atât de puternic încât platforma a primit o bună primire.
În urmă cu doar câteva luni, a fost în fogă Fall Guys, Among Us, iar acum, este timpul să ne îndreptăm atenția către Rust.
În plus, mulți creatori de conținut non-gaming au început să vadă Twitch ca pe o oportunitate de a se conecta cu publicul lor și de a deveni mai personali și mai interactivi. Ca urmare, un număr tot mai mare de streameri se concentrează pe diseminare, politică sau știri.
Twitch poate oferi oportunități, dar unde va duce creșterea sa? De la o vreme, am început să vedem că mărcile care nu sunt asociate cu jocurile sau sporturile, precum Vodafone, vor să se implice în sporturi.
Nu este surprinzător să vedem că mărcile decid să se implice în 2021, dar asta nu înseamnă că vor avea rezultate pe termen lung. Prin însăși natura sa, Twitch necesită creativitate, perseverență și adaptare continuă.
Am învățat până acum de la Twitch că conținutul personalizat, originalitatea, personalitatea captivantă și implicarea comunității sunt fundamentale. Fiecare streamer întruchipează acest lucru în felul său. Este cel mai atractiv și, de asemenea, provocator aspect al platformei.
Co-streaming

Co-streaming-ul este o altă tendință acum în Twitch care reprezintă redifuzarea autorizată a unui eveniment. Această metodă oferă în același timp comentarii live și perspective noi și incitante pentru competiția live.
Similar cu ligile sportive tradiționale, ligile de sport au încercat recent utilizarea co-streamurilor pentru a vedea cum reacționează consumatorii la această metodă de transmitere.
Cinci puncte procentuale au crescut orele de vizionare în co-streaming de la an la an.
Streamingul video conduce traficul pe internet reprezentând 82% conform statisticilor actuale de streaming. Ei presupun că va fi la fel până în 2022 (Interdigital, 2020).
Un rol în această popularitate crescândă a streamingului este, fără îndoială, accesibilitatea video. Streamingul va deveni mai popular în rândul companiilor și în alte organizații datorită calității îmbunătățite a videoclipurilor.
-
Newso lună în urmă
Cele mai bune 10 seriale coreene de vizionat
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Saunier Duval
-
News6 zile în urmă
Coduri Eroare Centrală Buderus
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Vaillant
-
News2 săptămâni în urmă
Top 30 de filme de dragoste pe care trebuie să le vizionați
-
Călătorie3 săptămâni în urmă
Delta Dunării: Sanctuar natural și destinație de neuitat pentru ecoturism
-
News3 săptămâni în urmă
Mierla – Curiozități și informații despre această pasăre
-
News4 săptămâni în urmă
Cele mai frumoase nume de fete și semnificațiile lor