Conectează-te cu noi

Tehnologie

Mecanica în Stilul Jocului

Publicat

pe

Mecanica în Stilul Jocului | Zicala.ro

Pe măsură ce tendințele utilizatorilor evoluează într-un ritm rapid, uneori operatorii se întreabă de ce au nevoie pentru a ține pasul cu cerințele? Sergey Kobitskiy este fondatorul Smartico, platforma lider în industrie care ajută operatorii de jocuri să îmbunătățească UX, să îmbunătățească reținerea și să crească profitul.

În acest articol, Sergey va discuta despre caracteristicile cheie ale unei experiențe de joc orientate spre utilizator. În ultimii ani i-au provocat pe operatorii de jocuri să-și schimbe atenția de la achiziție la reținerea clienților. Cu toate acestea, atragerea către client are și provocările sale, iar crearea de clienți fideli este un joc complet diferit.

Sergey mai adaugă că personalizarea este un lux, dar este un lux la care utilizatorii se așteaptă. De exemplu, în industria divertismentului, platforme precum Netflix personalizează experiența pentru utilizatorii săi, afișând conținutul „Vizionat recent” și făcând sugestii pe baza a ceea ce vizionau utilizatorii. El a mai spus că gamificarea este ca și planificarea unei strategii de retenție în timp real pentru a acoperi cât mai multe situații posibile.

Lumea se mișcă rapid, iar oamenii se pot plictisi rapid, ceea ce înseamnă optimizarea tehnicilor de gamificare, oferind în același timp un flux constant de conținut nou pentru implicarea pe termen lung.

Puncte de contact importante

Smartico a acoperit mai multe soluții de marketing care câștigă amploare în industria jocurilor. Tehnologia avansează, la fel și oportunitățile care sporesc implicarea jucătorilor. Partea dificilă constă în menținerea atenției și pentru a încuraja un joc consistent, trebuie să înțelegeți diferitele nevoi ale utilizatorilor.

În cadrul călătoriei clientului, trebuie să recunoașteți punctele de contact critice care pot crea o experiență cu adevărat personalizată. Acest lucru va diferi de la o bază individuală. Cu toate acestea, integrarea completă a AI este un proces vital.

Kobitskiy explică că puterea marketingului și rolul său sunt esențiale pentru a atrage utilizatorul și a modela experiența acestuia pentru a fi unică.

Smartico funcționează deja în ceea ce privește notificările push. Sunt făcute astfel încât notificările să nu se repete, ceea ce înseamnă că jucătorii nu se vor simți copleșiți de mesaje repetitive. AI, totuși, va stabili noi oportunități de a implica utilizatorul. Strategia lor este să nu se implice cu conținut personalizat și informații relevante la momentul potrivit, ceea ce va crea un impuls real în experiența utilizatorului.

AI funcționează în timp real cu puncte de interes personalizate, cum ar fi jocuri noi și alte tipuri de notificări referitoare la utilizator. În zilele noastre, marketingul personalizat este o caracteristică crucială, deoarece piața are o mare varietate de mărci din care jucătorul poate alege. A avea mesaje personalizate este o strategie bună, deoarece jucătorul se va simți special și, de asemenea, va primi ceea ce caută la momentul potrivit.

Clădind încrederea

Multe mărci oferă jocuri noi și interesante, ceea ce înseamnă că partea de achiziție este mai simplă. Este posibil ca oamenii să testeze mai multe jocuri diferite, dar ce faceți pentru a asigura longevitatea?

Procesul de gamificare al Smartico îmbunătățește reținerea, unde puteți vedea un accent pe întăriri pozitive, cum ar fi realizările, progresul și comparația cu alți jucători sunt toate caracteristici care motivează jocul consistent. Dacă acest lucru este asociat cu o provocare suficientă pentru a încuraja o concurență sănătoasă, va genera utilizatori pe termen lung.

Din perspectiva jucătorului, acest lucru este de ajutor, deoarece pot simți că fac parte dintr-o comunitate în care își pot vedea progresul în comparație cu alți utilizatori. Pe măsură ce joacă mai mult câștigând insigne și completând realizări, câștigă mai multe niveluri și urcă pe scară pentru a obține mai multe avantaje și beneficii.

Un jucător se simte mult mai mulțumit dacă primește puncte suplimentare din diverse misiuni și realizări. Acest lucru este, de asemenea, foarte util pentru operator, deoarece va maximiza valoarea jucătorului și îl va determina să joace mai constant. De asemenea, atunci când jucătorul câștigă puncte în joc, posibilitățile de utilizare a acestor avantaje sunt la latitudinea operatorului.

Prin gamificare, operatorul poate crea un comportament specific și poate ghida jucătorul să facă ceea ce își dorește. Sau îi poate conduce la un anumit joc pe care doresc să îl joace creând misiuni sau oferind insigne.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo
Atlas VPN Black Friday

Iti dau reducere 1% la PC Garage

eMAG | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro
Google News - Zicala.ro

Trending