Business
Multitasking-ul Este Inamicul Succesului?
Unii oameni spun că multitasking-ul este o abilitate obligatorie atunci când vine vorba de căutarea unui loc de muncă. Multitasking-ul este considerat productiv atunci când răspundeți la un e-mail, comandați cafea, aveți o întâlnire, rezolvați o problemă și toate acestea, în timp ce vă îndepliniți obiectivul de lucru și depășiți așteptările. Unii CEO merg atât de departe încât chiar proclamă că, fără multitasking, totul este o iluzie.
Privind de cealaltă parte a acestei dezbateri, alții văd multitasking-ul ca pe un inamic, iar un lider înțelept ar trebui să alunge multitasking-ul și să permită echipei de management să se concentreze asupra priorităților operaționale care vor stimula creșterea și sustenabilitatea. Acest punct de vedere este ca un vis pentru un multitasker. Cu toate acestea, cum poți evita să fiți victima multitasking-ului?
Concentrați-vă pe prioritate
Pentru a nu fi un multitasker, înseamnă să vă concentrați pe prioritatea numărul unu și să construiți succesiv. Construirea secvenţială legată de construirea pas la un moment dat într-o ordine logică pentru a maximiza rezultatele. Concentrarea pe mai mult de un obiectiv la un moment dat va aduce rezultate similare cu șoimul care încearcă să prindă doi șoareci de câmp în același timp și să călătorească cu viteza de 390 km/h. Acest lucru va duce la plecarea acasă înfometat.
Pentru multitasker, conceptul de un pas la un moment dat ar putea fi străin, dar se reflectă frecvent în rezultatele „bine, regulate și pentru totdeauna medii” care sunt obținute. Cu toate acestea, când vine vorba de realizări, pentru a le atinge trebuie să vă identificați prioritatea principală și să identificați secvențe de evenimente care să vă asigure că vă veți atinge obiectivul. Este mai ușor să obțineți măreția prin împărțirea priorității principale în pași mai mici și mai ușor de acționat.
Drumul către succes poate fi accidentat și poate fi ușor să vă pierdeți concentrarea. De aceea este important să contrabalansăm denivelările și să rămânem pe drumul cel bun. De exemplu, în managementul proiectelor, obiectivele finale ale proiectului sunt revizuite în mod frecvent. Această revizuire va ajuta proiectul să rămână aliniat cu așteptările. Un mare lider știe totul despre drumul accidentat către măreție, dar îi ține la distanță pe multitaskeri, adaptând prioritățile și asigurându-se că fiecare pas făcut este clar, concentrat și înclinând spre prioritatea numărul unu.
Nu fiți singuri
În fiecare afacere, munca în echipă este esențială și vă va ajuta să vă atingeți obiectivul final. O greșeală comună a multitaskerului este că vor să-și revendice gloria pentru ei înșiși făcând totul în același timp. În plus, acest tip de fenomen nu este frumos și rareori duce la succes.
Nimic nu se face singur, iar toți oamenii de succes au avut în spate pe cineva care i-a îndrumat, fie un prieten, fie un antrenor care a împins sportivul la limită.
Folosiți-vă timpul cu înțelepciune
Unii șefi folosesc cuvântul „mare” cât mai mult posibil atunci când vine vorba de a proiecta succesul, fie spunând „planuri mari”, „beneficii mari” etc. Aceste cuvinte sunt suficiente pentru a trimite un multitasker în exces și pentru a-i forța pe alții să alerge pentru dealuri, mai degrabă decât să ieșiți din zona de confort. Un mare lider se uită la mare, îl îmbrățișează și îl folosește în avantajul lor.
În plus, toți avem aceeași perioadă de timp în zi, așa că, cu cât vă concentrați mai mult asupra a ceea ce puteți face chiar acum pentru a vă atinge obiectivul numărul unu, cu atât este mai probabil să-l atingeți. Pentru a atinge măreția, este important să înecați zgomotul și să vă concentrați asupra a ceea ce este important. Folosiți-vă timpul cu înțelepciune; începeți să acționați și măreția va deveni noul vostru cel mai bun prieten.
Un alt lucru care ajută la obținerea succesului este să pună întrebarea corectă. Multitasker-ul ar putea specula, punând mii de întrebări aleatorii, majoritatea irelevante. Cu toate acestea, acest lucru duce la mai multă dezordine. Tipul corect de întrebare ar putea fi similar cu „ce ar trebui să prioretizez pentru a crește productivitatea în așa fel încât să adaug mai multă valoare experienței clienților?”
Punând întrebarea corectă, veți avea o viziune despre cum ar putea arăta imaginea de ansamblu și apoi vă puteți stabili obiective bine definite. Acesta este primul pas către construirea unei baze solide pentru succes. Determinând ceea ce este necesar, veți deveni mai productiv și gata să începeți să construiți în direcția corectă și să adăugați valoare experienței clienților.
Utilizați Scopul, Prioritatea și Productivitatea
Multe companii se concentrează pe productivitate fără să se gândească la scop și prioritate. Cel mai mare motor din spatele succesului este scopul și îl avem cu toții. La fel ca șoimul care are scopul să mănânce pentru a supraviețui, iar pentru a supraviețui trebuie să-ți stabilești prioritățile, care include și să spui nu. Dacă nu vă stabiliți prioritățile, nu veți fi productiv și nu veți atinge ținta.
Succesul este o iluzie pentru mulți; cu toate acestea, dacă puneți întrebarea corectă, blochați zgomotul și vă concentrați pe prioritatea numărul unu, succesul nu va mai fi un mit. Chiar și multitaskerul va găsi satisfacție în construirea unor rezultate extraordinare dacă se alege un pas la un moment dat.
-
News3 săptămâni în urmă
Alegeri prezidențiale 2024: Cine sunt candidații
-
Gaming2 luni în urmă
Evoluția jocurilor de cazino: O privire în perspectivă până în 2030
-
Stil de viață3 săptămâni în urmă
Efectul Placebo: Puterea minții în procesul de vindecare
-
News3 săptămâni în urmă
Mica Unire în arta și literatura românească: O piatră de temelie a identității naționale