Tehnologie
Tendințele Tehnologice din Industria Muzicală pentru Următorii 5 ani
Timpul rareori stă pe loc în industria muzicală, unele tendințe care durează mai puțin decât timpul necesar pentru a citi ultimul cuvânt din această propoziție.
Progresele tehnologice au jucat, fără îndoială, un rol cheie în schimbarea afacerii muzicale și vor continua să facă acest lucru în viitorul apropiat.
Având în vedere acest lucru, analizăm câteva dintre modalitățile în care tehnologia va modela industria muzicală în următorii cinci ani.
Revânzarea site-urilor de bilete pentru a deveni mai sofisticate
Un studiu recent realizat de Betway a evidențiat modul în care costul de a fi un superfan al muzicii a scăpat masiv de sub control în ultimii ani.
Site-urile de bilete de revânzare au beneficiat de creșterea popularității în muzica live, deși este corect să spunem că mulți oameni din industrie sunt nemulțumiți că există.
Cu toate acestea, având în vedere că mulți consumatori aparent fericiți să plătească prețuri mari pentru a-și urmări spectacolele preferate în direct.
Pe această bază, este probabil ca operatorii de platforme de revânzare să devină și mai sofisticați în modul în care obțin bilete pentru cei mai mari artiști.
Inversați prețurile dinamice la boom
Prețurile dinamice pe site-urile primare de bilete au fost criticate, fanii lovind artiștii care permit utilizarea acestui sistem bazat pe algoritmi.
Prețurile pot fi umflate enorm pe baza cererii în timp real atunci când se utilizează această tehnologie, care adesea pune biletele în afara accesului fanilor fideli.
Unii experți au sugerat că trupele muzicale ar trebui să adopte prețuri dinamice inverse punând mai întâi în vânzare bilete la prețuri accesibile înainte de a crește prețurile mai aproape de eveniment.
Având în vedere daunele reputației care pot fi cauzate de supraîncărcarea ventilatoarelor, nu ar fi surprinzător să vedem mai multe acte care iau măsuri pentru a rezolva acest lucru prin implementarea prețurilor dinamice inverse.
Inteligența artificială va face muzica mai accesibilă
Inteligența artificială (AI) este deja răspândită în multe domenii ale industriei muzicale și se așteaptă să devină și mai comună în viitor.
Instrumentele de compoziție AI și de sinteză a vocii vor transforma modul în care muzica este distribuită, făcând mult mai ușor pentru muzicieni să-și facă remarcată munca.
Teoria din spatele acestui lucru funcționează în același mod în care jucătorii au reușit să câștige bani din activitățile lor prin streaming live.
Casele de discuri vor îmbrățișa marketingul automatizat
Creșterea popularității platformelor de streaming a pus o presiune suplimentară asupra caselor de discuri pentru a descoperi noi talente înaintea rivalilor lor.
Cei care doresc să rămână în fruntea jocului vor folosi platforme precum Feature.fm sau Soundcharts pentru a-și informa mai bine operațiunile.
Instrumentele automate inovatoare pot ajuta casele de discuri să identifice artiști în care trebuie să investească și pe care ar trebui să-i evite.
Aceste instrumente vor fi, de asemenea, benefice pentru artiștii care înțeleg cum să-și dezvolte acoperirea pe platforme precum Spotify, asigurându-se că eforturile lor nu sunt irosite.