Conectează-te cu noi

Business

5 Moduri în Care CRM-urile Vă Pot Ajuta în Experiența Clienților

Publicat

pe

5 Moduri în Care CRM-urile Vă Pot Ajuta în Experiența Clienților | Zicala.ro

Astăzi, nu vă puteți câștiga clienții răsunând în căsuțele lor de email cu promoții „cele mai bune” produse. Toată lumea o face! Deci, nu puteți ieși în evidență cu această strategie învechită. În era unui peisaj al clienților schimbați, clienții dumneavoastră au nevoie de ceva mai personalizat. Așteptările clienților au crescut și nu se mulțumesc doar cu un produs frumos ambalat, ci își doresc o experiență plăcută oferită clienților! Aici intervine ideea economiei experienței clienților și un consultant CRM (Customer Relationship Management) poate deveni salvatorul dumneavoastră.

Economia experienței clienților conduce economia actuală, în care experiențele personalizate și soluțiile personalizate vă ajută să câștigați competiția.

În cazul în care nu știți, iată câteva modalități prin care CRM-ul vă poate ajuta să oferiți o experiență mai bună pentru clienți:

#1: O mai bună organizare a datelor

Au trecut vremurile în care un manager de cont obișnuia să lucreze într-un balon fără a avea nevoie de alți membri ai echipei. Acum toate departamentele trebuie să lucreze împreună pentru a oferi clienților o experiență perfectă. Un manager de cont are adesea nevoie de ajutorul departamentului de service, contabilitate sau expediere pentru a satisface întrebările clienților cu privire la comenzile lor. Poate fi obositor să jonglați și să găsiți informații relevante de la departamentul în cauză fără ca clientul să aștepte câteva minute. Așadar, consultantul CRM vă poate ajuta să organizați toate datele relevante într-un singur sistem.

#2: Identificați lacunele de proces

Nu puteți oferi o experiență mai bună clienților decât dacă știți unde merg lucrurile prost. Este posibil să continuați să lucrați la același proces și operațiuni defecte care vă enervează clienții, împiedicând astfel vânzările și conversiile. CRM-ul vine cu instrumente pentru a urmări indicatorii cheie de performanță, rata de închidere, interacțiunea clienților cu campaniile, rata de retenție etc. Toate acestea conduc la îmbunătățirea proceselor, operațiunilor și campaniilor pentru a oferi clienților o experiență mai bună după obținerea unei poze clare.

#3: O mai bună înțelegere a clienților

De ce au nevoie clienții? Ce caută ei? Ce tipuri de experiențe caută? Care sunt punctele lor dureroase? Ce preferă ei? Cunoașterea răspunsurilor la aceste întrebări poate deveni un diapozitiv alunecos pentru a vă apropia de satisfacerea nevoilor și așteptărilor clienților dumneavoastră. Partenerul potrivit vă poate ajuta să configurați platforma care oferă o perspectivă asupra călătoriei și comportamentului clienților dumneavoastră. Deci, atingerea cerințelor și nevoilor lor devine mai ușoară și punctuală. Rezultat? Un client mulțumit care este gata să devină clientul fidel.

#4: Actualizări live și comunicare îmbunătățită

Imaginați-vă cât de enervant va fi pentru clienți dacă trebuie să sune din nou și din nou pentru a afla starea comenzii lor, apoi așteptați câteva minute pentru a obține informațiile necesare. Ce se întâmplă dacă își pot urmări singuri comenzile și pot avea acces la toate informațiile relevante fără ajutorul unei alte persoane? Va elimina etapele de comunicare și va ușura viața angajaților dumneavoastră.

#5: Acces la Feedback-ul clienților

Feedback-ul clienților a devenit obișnuit în lumea digitalizată. Clienților le place să lase feedback online după ce folosesc un produs. Acest feedback poate deveni sursa de referință pentru a ști ce spun clienții despre brandul dumneavoastră – doar dacă știți despre acel feedback. A avea acces la feedback-ul clienților oferă o oportunitate de a concepe o strategie care vă poate ghida să lucrați la experiența clienților și să obțineți rezultate mai bune.

Economia experienței clienților este susținută de ideea de a oferi clienților o experiență perfectă, care să-i facă să se simtă asociați cu brandul și produsul. Creează legături emoționale și un sentiment de apartenență clienților cu brandul, crescând rentabilitatea investiției. Deci, experiența clienților este ca o monedă pe care o puteți încasa pentru a vă crește veniturile.

Deci, analizați diferiți consultanți și alegeți consultantul CRM potrivit pentru a câștiga jocul economiei experienței clienților!

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo

Iti dau reducere 1% la PC Garage

Google News - Zicala.ro

Trending