Business
Asistent Virtual Pentru Site: Lucruri Pe Care Ar Trebui Să Le Știți
Multe companii funcționează acum doar prin intermediul site-urilor lor. S-ar putea să greșiți chiar dacă nu credeți că site-ul dumneavoastră este esențial pentru afacere. Afișările făcute de site-ul dumneavoastră vor reprezenta 92% din primele impresii ale companiei dumneavoastră.
Pentru anumite firme, a avea un site este esențială. Acționează ca bază pentru toate vânzările. Un site poate face parte din canalul pentru anumite companii, dar este secundar conexiunii în persoană. Site-urile, în orice caz, sunt critice pentru o organizație în zilele noastre. Este mult mai mult decât o carte de vizită. Aceasta este prima impresie.
Mulți clienți vă vor căuta pe internet înainte de a vă suna. Ei doresc să vadă o imagine profesională prezentată de site-ul dumneavoastră. Și le ia doar aproximativ 0,05 milisecunde pentru a-și forma o opinie despre pagina dumneavoastră și, prin urmare, despre afacere.
Există mai multe probleme aici
Nu sunteți un expert în site-uri. Ca om de afaceri cuprinzător, pur și simplu vă lipsește timpul sau experiența necesare pentru a construi un site.
Sunteți presați de timp. Marketingul online, rețelele sociale și gestionarea conținutului pot dura timp. Trebuie să puteți delega acea responsabilitate altcuiva. În mod ideal, cineva cu experiență în crearea de site-uri captivante.
Nu sunteți cel mai bun la comunicare vizuală. Și poate că deja aveți, dar mai ales dacă aveți timp să dați viață ideilor de arte grafice pe un site?
Puteți externaliza multe dintre aceste treburi către un asistent virtual permanent sau cu jumătate de normă pentru site-ul dumneavoastră. Acest lucru nu numai că vă va garanta că aveți tot ce aveți nevoie pentru ca site-ul să facă o primă impresie pozitivă, dar va avea ca rezultat și un proces de vânzare mai simplu, pe care îl puteți integra cu întreaga organizație.
Cum vă va ajuta un asistent virtual pentru site-ul dumneavoastră?
Cineva care se poate ocupa de tot felul de sarcini legate de gestionarea site-ului este cunoscut ca asistent virtual pentru site-uri. Să presupunem că ați descoperit că procesul de dezvoltare sau de gestionare a unui site este complicat. În acest caz, un asistent pentru site poate fi ceea ce aveți nevoie pentru a vă menține site-ul în stare de vârf, fără a petrece ore nesfârșite pe el.
Puteți delega rapid următoarele sarcini unui asistent virtual pentru site.
Crearea unui site mai educațional
Incredibil, 47% dintre vizitatorii site-ului vă vor verifica bunurile și serviciile înainte de a ieși de pe site. Aceste semnale arată că oamenii se gândesc la ceea ce aveți de oferit. Dacă site-ul nu este suficient de informativ, vizitatorii vor merge doar pe site-urile concurenților până când vor găsi unul.
Gestionarea programărilor și consultațiilor
Este întotdeauna o opțiune înțeleaptă să angajați un asistent pentru site pentru a simplifica această procedură dacă operați o firmă bazată pe servicii și depindeți de recomandările de pe site-ul dumneavoastră. Dacă clienții completează formularul online de „aranjați o întâlnire”, îi puteți solicita să îl îmbine cu planificatorul, astfel încât să poată planifica, de exemplu, rapid o programare telefonică.
Serviciu clienți
Este esențial ca consumatorii care vă contactează site-ul cu o anumită problemă să se simtă abordați. În calitate de proprietar al companiei, problema este că nu veți crede neapărat că aveți resursele sau timpul necesar pentru a oferi asistență clienților, deoarece vă veți concentra pe alte domenii precum marketingul online.
Vă țin site-ul la zi cu știri și evoluții
Menținerea comunicării cu clienții este, fără îndoială, crucială pentru compania dumneavoastră. În zilele noastre, nu este necesar să furnizați un buletin informativ corporativ tipărit. Cele mai recente informații și modificări pot fi adăugate pe site-ul dumneavoastră de către un asistent de site, ținându-vă consumatorii informați fără implicarea dumneavoastră.
Actualizarea conținutului proaspăt
Conținut proaspăt este necesar. Când un consumator vă vizitează blogul și vede că cel mai recent articol a fost din 2017, nu vreți să fie dezamăgit. Ei ar putea întreba cu privire la statutul dumneavoastră. În schimb, cereți unui asistent de site să caute abordări pentru a oferi conținut proaspăt.