Conecteaza-te cu noi

Business

Călătorii și Management Corporativ

Publicat

pe

Călătorii și management corporativ | Zicala.ro

Managementul călătoriei este procesul de analiză, urmărire, optimizare și control al proceselor legate de călătorii și asigurarea faptului că experiența de călătorie rămâne organizată. Este o structură pusă în aplicare de o companie pentru a supraveghea o călătorie de afaceri. Totul, de la rezervare, aprobarea documentelor și orice altceva necesar pentru călătorie.

Scopul unei călătorii de afaceri corporative

Factorii cheie care joacă un rol în managementul modern al călătoriilor sunt încrederea, transparența, simplitatea și rezultatele finale. Cu tehnologia actuală pe care o avem, călătoriile zilnice legate de afaceri nu mai sunt necesare, întrucât întâlnirea și persoana cu care vorbiți se pot face prin intermediul serviciilor de comunicații. Cu toate acestea, interacțiunile față în față cu partenerii de afaceri sunt esențiale pentru stabilirea de noi conexiuni și crearea de noi oportunități de dezvoltare a afacerii. Scopul final al oricărei călătorii legate de afaceri este de a face lucrurile cât mai repede posibil, dar confortabil, asigurându-vă că mediul de lucru temporar este cel potrivit, o întâlnire este programată în mod corespunzător și are o experiență generală plăcută în timp.

În cele din urmă, scopul final este de a oferi o experiență plăcută călătorului. În timpul unei călătorii de afaceri pot apărea multe erori. Zboruri întârziate și modificări de ultimă oră ale planurilor și stresul de a fi departe de casă. Din această cauză, organizațiile de călătorii caută în mod constant modalități de a îmbunătăți și reproiecta planurile și politicile de călătorie, astfel încât angajatul să poată avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă în timp ce se află pe drum. S-a concentrat din ce în ce mai mult asupra bunăstării angajaților. În timp ce obiectivul principal pentru orice călătorie de afaceri este închiderea de oferte și creșterea productivității, multe companii se orientează pentru a spori productivitatea angajaților și a-i inspira, ducând la noi idei inovatoare pentru a îmbunătăți procesul.

Utilizarea tehnologiei de comunicare ca înlocuitor pentru călătoriile corporative

Noile tehnologii permit eficientizarea multor procese legate de călătorii care au necesitat în trecut o mulțime de cunoștințe și instrumente specializate. Platformele de gestionare a călătoriilor sunt mai rapide și mai ușor de utilizat pentru a gestiona programele de rezervare și zboruri și acest lucru poate economisi mult timp atunci când gestionarea programelor de călătorie poate avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă pe drum. Aceste instrumente se îmbunătățesc constant și au ajuns la un punct în care călătorii de afaceri individuali își pot rezerva călătoriile, datorită ușurinței de utilizare a acestor noi tehnologii și permite un flux de lucru mai simplu.

În ciuda faptului că sunt cunoscuți pentru utilizarea lor grea a tehnologiei, majoritatea mileniilor prezenți în forța de muncă din SUA consideră că întâlnirile față în față nu vor fi niciodată înlocuite cu utilizarea tehnologiei și joacă un rol major în pregătirea drumului pentru noi afaceri și relațiile de făcut. Apelurile video, mesajele text și apelurile telefonice obișnuite nu sunt la fel ca întâlnirea personală cu un coleg sau un client.

Experiență de călătorie și opțiuni de cazare

Principalele obiective și motivații ale unui călător de afaceri sunt să facă afaceri cât mai curând posibil și cu cea mai mare eficiență într-un anumit interval de timp. Deciziile de călătorie se iau de obicei cu o notificare scurtă, ceea ce face necesar ca aranjamentele să fie luate în orice moment al zilei, atunci când este necesar. Pentru a menține un echilibru bun între viața profesională și viața profesională, călătoria trebuie să fie aranjată în timpul săptămânii, mai degrabă decât în ​​weekend, astfel încât angajatul să aibă suficient timp pentru a petrece timp cu cei dragi.

Un studiu privind ceea ce îi atrage pe călătorii de afaceri către anumite locuri de cazare a dus la faptul că mulți dintre ei au spus că accesul la wifi, distanța față de locația de afaceri, micul dejun sunt câteva dintre detaliile importante care influențează decizia lor. Persoanele intervievate au venit din multe părți ale lumii, cum ar fi Canada, Germania, Italia, Mexic și, desigur, Marea Britanie și SUA. Airbnb și locuințele corporative sunt câteva opțiuni de cazare bine cunoscute pentru călătorii de afaceri. Multe hoteluri au, de asemenea, o cameră concepută special pentru călătorii de afaceri. Printre alte necesități, stațiunile de cazinou oferă multe spații de cazare atât pentru turiști, cât și pentru călătorii de afaceri. Multe dintre aceste stațiuni de cazino sunt concepute pentru a include o mare varietate de activități recreative, ceea ce le face o alegere bună pentru o perioadă de nefuncționare în timpul unei călătorii de afaceri.

O notă finală

În general, scopul unei călătorii de afaceri este de a rămâne conectat cu partenerii de afaceri, precum și de a forma noi conexiuni și de a întâlni clienți. Experiența de călătorie poate fi, de asemenea, legată de un eveniment de team building pentru a consolida relațiile dintre colegi. Călătoria și participarea la întâlniri de afaceri are capacitatea de a construi încredere și a dezvolta transparența între colegi și parteneri de afaceri, lucru care nu se poate face doar printr-o conferință sau un apel telefonic, prin urmare, necesitatea de a călători va rămâne un aspect important pentru afacerile din întreaga lume și se depune eforturi mari pentru ca gestionarea călătoriilor să fie mai simplă și mai puțin stresantă pentru călător.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor

Publicat

pe

By

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor | Zicala.ro

Începerea unui startup poate fi o muncă foarte grea, mai ales atunci când vine vorba de întreținerea acesteia. Oamenii cred că pot avea experiența necesară pentru a-și lansa compania și a o asigura. Când mâinile sunt toate pe punte, toată lumea își asumă pozițiile și lucrează mult pentru a crește compania. Principala greșeală este atunci când vine vorba de a lucra ore înșir și când cred că merită pe termen lung, așa că perseverează. Cu toate acestea, doar unele înfloresc în acest mediu de startup.

Procesele necesare

Majoritatea companiilor cred doar că se scufundă acolo și își fac treaba, așa că primesc o mentalitate „face ceea ce este necesar” și nu sunt în măsură să implementeze procesele de flux de lucru adecvate la start. Procese precum marketingul sau serviciile pentru clienți se fac fără nicio experiență, ceea ce poate fi o cădere a afacerii. Între timp, alții au prea multe procese în loc, care încetinesc apoi echipa. Încetinirea se întâmplă datorită respectării rigide a regulilor angajamentului, care apoi lasă puțin loc improvizației atunci când este necesar.

Lipsa de sprijin

Majoritatea startup-urilor nu plasează combinația potrivită de personal cu experiență și fără experiență în asistența pentru clienți sau cu prea puține informații. Ori obțin persoane care nu au mai lucrat niciodată în joburi asemănătoare înainte sau le oferă doar o zi sau două de antrenament, pe care apoi le supraveghează câteva săptămâni și apoi le lasă complet singure cu întrebările clienților din teren. De asemenea, nu există procese de întrebări și răspunsuri și. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile potrivite, clienții vor trece la concurenți, deoarece piața este în general un spațiu supraaglomerat și clienții pot alege oricând concurența.

Făcând-o pentru ei înșiși

Unii proprietari de startup-uri nu primesc șefi de marketing, deoarece cred că o pot face singuri. Aceștia vor primi personalul necesar doar în funcții cheie, dar cel mai necesar element este că decizia finală este luată de proprietar. Evident, decizia finală ar trebui să revină proprietarului, dar singura problemă este că aceștia sunt deja supraîncărcați cu probleme, investitorii să raporteze și așa mai departe.

Este important să aveți timp pentru a lua acele decizii de marketing sau pentru a oferi feedback adecvat. Nu puteți lăsa echipa de marketing nemișcată mult timp. Chiar și atunci când dau feedback personalului, acest lucru s-ar putea schimba, deoarece unii parteneri nu pot decide sau accepta brusc, ceea ce apoi își oferă propriile feedback-uri, implicându-se în activitatea zilnică, ceea ce poate provoca și mai multă confuzie la nivel general.

O structură adecvată a companiei

Iată de ce va avea nevoie compania pentru a-și scala operațiunile, generând clienți și așa mai departe. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o mentalitate matură și să puneți în aplicare procese de flux de lucru adecvate, instruire și realinierea afacerii pentru creșterea viitoare.

Continuați lectura

Business

12 Calități Ale Unui Antreprenor Care Nu Trebuie Ignorate

Publicat

pe

By

12 Calități Ale Unui Antreprenor Care Nu Trebuie Ignorate | Zicala.ro

În ultimii ani, tot mai mulți autori au încercat să descrie antreprenorul perfect. Nu puteți combina doar 30% pasiune, 15% încredere și 55% viziune pentru a obține un antreprenor de succes, deoarece în viață lucrurile sunt adesea mai complicate. În plus, din păcate, aceste „ingrediente magice” nu pot fi cumpărate, dar au totuși avantajul că pot fi achiziționate, în cea mai mare parte. Iată 12 calități care sunt foarte importante pentru un antreprenor, astfel încât să vă puteți face o idee despre acest lucru și despre ceea ce aveți nevoie.

1. Viziune

Prima și poate cea mai importantă calitate a unui antreprenor este aceea de a fi un vizionar. Este important de reținut că un antreprenor vizionar nu este un magician cu un glob de cristal care are „viziuni” despre orice: în general, viziunea sa se concentrează asupra planului său de afaceri și asupra activității pe care o desfășoară. În antreprenoriat, viziunea este mai degrabă abilitatea de a vedea lucrurile cu puțin înainte de celelalte.

2. Inteligență și creativitate

Un antreprenor de succes este cel care nu este neapărat inteligent în înțelegerea standard a cuvântului și nici cel care a avut cele mai bune note la școală, ci cel cu cel mai înalt nivel de inteligență emoțională, deoarece acesta va fi cel mai potrivit lider, astfel încât să-și poată conduce mai bine echipa spre succes în afaceri.

3. Cunoașterea domeniului de activitate

Nu deschideți o afacere în domeniul prelucrării diamantului dacă nu știți cum arată un diamant. Începerea unei afaceri într-o zonă pe care nu o cunoașteți deloc ar fi un adevărat paradox. Încercați să alegeți un domeniu în care să aveți o experiență minimă câștigată fie prin activitatea profesională desfășurată până acum, printr-un loc de muncă cu jumătate de normă, sau cel puțin printr-un stagiu sau activități voluntare. Poate începe de la unul dintre hobby-urile tale relaxante, cum ar fi jocurile online.

4. Perseverență și determinare

Mai ales la începutul drumului, când obstacolele sunt mai mari, greșelile sunt mai frecvente (din cauza lipsei de experiență), iar tendința de a renunța este uneori uriașă (mai ales că miza nu pare foarte importantă, dacă este un start-up tipic, care se dezvoltă organic). Nu renunțați doar atunci când puteți spune, cu cea mai mare sinceritate, că ați făcut „tot ce s-ar putea face”. Evident, determinarea nu înseamnă că nu ar trebui să ascultați nimic din ce vă vor spune alții, colaboratorii, consultanții sau investitorii. Determinarea înseamnă trecerea la îndeplinirea obiectivelor companiei folosind cele mai adecvate metode.

5. Carisma și convingerea

Un antreprenor carismatic este cel care te captivează atunci când îți vorbește despre afacerea sa, pentru că pune pasiune, pentru că știe despre ce vorbește, pentru că are o viziune. În ceea ce privește convingerea, lucrurile sunt mai simple aici: cei mai buni antreprenori reușesc să-i convingă pe ceilalți (angajați, parteneri), prin convingere, că afacerea lor este o afacere de succes și că își merită eforturile și sprijinul.

6. Responsabilitate

Antreprenorii sunt oameni care trebuie să dea dovadă de multă responsabilitate. Spre deosebire de cei care nu sunt antreprenori, aceștia sunt responsabili nu numai pentru propria persoană și familia lor, ci pentru toți cei implicați, direct sau indirect, în afacerea pe care o dezvoltă un antreprenor.

7. Decident (a fi o persoană care ia decizii rapid și eficient)

Poate că cel mai important lucru pe care îl face un antreprenor de zi cu zi este să ia rapid deciziile corecte. Există oameni care așteaptă aceste decizii, atât cele din vânzări, cât și cele din achiziții, din financiar, din producție. Uneori, întârzierea unei decizii poate însemna pierderea unei oportunități.

8. Rezolvarea problemelor

Una dintre definițiile antreprenorului este „acea persoană care privește o problemă și o vede ca pe o oportunitate și apoi acționează asupra ei”. Un bun antreprenor nu vine să prezinte probleme, ci soluții. El nu folosește expresia „avem o problemă”, dar spune întotdeauna „cred că putem găsi o soluție” sau „avem o soluție” sau chiar „iată o oportunitate”.

9. Gandire pozitiva

În activitatea antreprenorială, nu au nimic de-a face cu pesimiștii, negativistii, nihilistii sau orice alte specii umane care au un gând negativ. Dacă nu poți gândi pozitiv, nu poți fi un bun antreprenor. Este o regulă de bază și dacă o persoană cu o personalitate negativă sau pesimistă este interesată să devină antreprenor, este bine să „lăsați la ușă” aceste caracteristici și să îmbrățișați de la început una dintre cele mai importante calități antreprenoriale, aceea a gândirii pozitive.

10. Pasiune pentru propria afacere

Fiecare antreprenor valoros este pasionat de ceea ce face în munca sa de zi cu zi! De fapt, acesta este un autotest pe care fiecare antreprenor ar trebui să îl facă: Ești cu adevărat pasionat de activitatea pe care o desfășori ca antreprenori? Dacă răspunsul este „nu” sau chiar „nu știu” și vă aflați în faza de start-up a unei afaceri antreprenoriale, cred că ar trebui să vă gândiți de două ori înainte de a continua, deoarece o dezvoltare inițială antreprenorială (start-up) care nu se bazează pe pasiune, are foarte puține șanse de succes.

11. Etica personală

Un antreprenor valoros nu încalcă niciodată principiile etice în viața personală sau de afaceri. Într-un fel, de îndată ce începeți să înțelegeți greșit, mințiți, jucați greșit, chiar dacă aparent afacerea ar putea merge foarte bine, în realitate sunteți deja pe o pantă descendentă, deoarece, deoarece minciuna are picioare scurte, lipsa eticii nu poate merge mult mai departe. În esență, chiar dacă îi convingi pe ceilalți, nu te poți păcăli și vei ști că nu ești un succes, ci doar un „eșec deghizat în succes”.

12. Ai încredere în oameni

Nu puteți realiza o construcție antreprenorială durabilă și scalabilă fără a vă baza pe un concept foarte simplu și clar, numit „delegare”. Dacă doriți ca afacerea dvs. să crească dincolo de nivelul la care ați putea să o dezvoltați, trebuie să începeți să delegați tot felul de activități și decizii importante, cu impact asupra rezultatelor afacerii. Și pentru a putea delega aceste decizii și prerogative, trebuie să aveți încredere în oameni.

În concluzie, un antreprenor este în primul rând un om cu o serie de atribute și calități, dar și cu posibilitatea unei dezvoltări personale continue. Calitățile și atributele prezentate mai sus nu sunt o garanție a succesului antreprenorial, dar își pot crea premisele, influențând pozitiv viteza de reacție și calitatea deciziilor în momentele cheie ale dezvoltării afacerii sale. Multe, dacă nu toate, dintre calitățile considerate importante pot fi instruite sau educate, nefiind predeterminate genetic sau altfel.

Continuați lectura

Business

Cei Mai Influenți 3 Regizori din Viața Noastră

Publicat

pe

By

Cei Mai Influenți 3 Regizori din Viața Noastră | Zicala.ro

Cinema se confruntă cu schimbări considerabile de la un deceniu la altul. În timp ce nenumărate filme din anii ’90 sunt nervoase și creative, filmele populare actuale pot fi destul de repetitive, cu scopul unic de a atrage mai mulți spectatori. Filme de franciză precum Avengers sau Fast and Furious, deși divertismentul nu provoacă nicio credință sau aduce ceva nou la masă.


Pentru a sărbători cinematografia grozavă și regizorii extraordinari, am întocmit o listă cu unii dintre cei mai emblematici regizori din viața noastră. Aceștia sunt regizori care au creat filme cult care îi inspiră pe oameni chiar și zeci de ani mai târziu.

Martin Scorsese

Capabilitățile de povestire ale lui Martin Scorsese și gustul deosebit pentru muzică au ajuns să-l poziționeze drept unul dintre cei mai mari regizori de până acum. Filmele sale inspirate de gangsteri, cu melodii Rolling Stones și Robert De Niro ca rol principal, sunt un gen de film în sine.

Fiecare dintre filmele sale are câteva trăsături comune, cum ar fi personaje de cult, povești captivante și cântece iconice. Filmul său despre cazinou (1995) creează o perspectivă asupra vieții lui Sam „Ace”, un manager de cazinou din Las Vegas. Peste 25 de ani mai târziu, filmul este încă relevant, deoarece multe dintre scenele de jocuri de noroc sunt foarte asemănătoare cu ceea ce ați putea găsi în zilele noastre pe internet.

În afară de Casino, alte filme precum Goodfellas, Mean Streets și The Irishman prezintă, de asemenea, actori similari, muzică și spun o poveste asemănătoare. Cu toate acestea, Scorsese este mult mai mult decât un simplu regizor care face filme cu mafia. El este, de asemenea, mintea strălucită din spatele Taxi Driver, The Wolf of Wall Street, The Aviator și chiar Gangs of New York.

Quentin Tarantino

Filmele lui Tarantino au inspirat o uriașă cultură în industria cinematografică și un gen tarantinoesc. Multe dintre filmele sale spun o poveste populară, dar cu un final diferit. Inglourious Basterds este un film despre evrei care luptă împotriva naziștilor în cel de-al doilea război mondial și sfârșesc cu o victorie. Upon a Time in Hollywood, ultima sa creație spune povestea „Manson Murders” din viața reală, dar cu un final fericit răsturnat.

Fiecare dintre filmele sale prezintă personaje remarcabile și dialoguri distractive care te mențin angajat pe tot parcursul poveștii. Pulp Fiction este cel mai bun film de până acum al lui Tarantino și cel care l-a pus de fapt pe regizor pe hartă. Cu toate acestea, Reservoir Dogs, Django Unchained și Kill Bill sunt, de asemenea, capodopere. De remarcat, el nu are niciun film rău.

David Fincher

David Fincher a creat în special un film care încă ne influențează societatea și acesta este Fight Club. Filmul se bazează pe romanul lui Chuck Palahniuk cu același nume și a ajuns să devină o sursă de inspirație pentru mulți bărbați, construind un public solid în acest proces. De asemenea, a creat Se7en, The Social Network și The Curious Case of Benjamin Button. Filmele lui Fincher au un complot complicat și spun povestea personajelor cu care oamenii ajung să iubească și să rezoneze.

Continuați lectura

Trending