Călătorie
Călătorii și Management Corporativ
Managementul călătoriei este procesul de analiză, urmărire, optimizare și control al proceselor legate de călătorii și asigurarea faptului că experiența de călătorie rămâne organizată. Este o structură pusă în aplicare de o companie pentru a supraveghea o călătorie de afaceri. Totul, de la rezervare, aprobarea documentelor și orice altceva necesar pentru călătorie.
Scopul unei călătorii de afaceri corporative
Factorii cheie care joacă un rol în managementul modern al călătoriilor sunt încrederea, transparența, simplitatea și rezultatele finale. Cu tehnologia actuală pe care o avem, călătoriile zilnice legate de afaceri nu mai sunt necesare, întrucât întâlnirea și persoana cu care vorbiți se pot face prin intermediul serviciilor de comunicații.
Cu toate acestea, interacțiunile față în față cu partenerii de afaceri sunt esențiale pentru stabilirea de noi conexiuni și crearea de noi oportunități de dezvoltare a afacerii. Scopul final al oricărei călătorii legate de afaceri este de a face lucrurile cât mai repede posibil, dar confortabil, asigurându-vă că mediul de lucru temporar este cel potrivit, o întâlnire este programată în mod corespunzător și are o experiență generală plăcută în timp.
În cele din urmă, scopul final este de a oferi o experiență plăcută călătorului. În timpul unei călătorii de afaceri pot apărea multe erori. Zboruri întârziate și modificări de ultimă oră ale planurilor și stresul de a fi departe de casă. Din această cauză, organizațiile de călătorii caută în mod constant modalități de a îmbunătăți și reproiecta planurile și politicile de călătorie, astfel încât angajatul să poată avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă în timp ce se află pe drum.
S-a concentrat din ce în ce mai mult asupra bunăstării angajaților. În timp ce obiectivul principal pentru orice călătorie de afaceri este închiderea de oferte și creșterea productivității, multe companii se orientează pentru a spori productivitatea angajaților și a-i inspira, ducând la noi idei inovatoare pentru a îmbunătăți procesul.
Utilizarea tehnologiei de comunicare ca înlocuitor pentru călătoriile corporative
Noile tehnologii permit eficientizarea multor procese legate de călătorii care au necesitat în trecut o mulțime de cunoștințe și instrumente specializate. Platformele de gestionare a călătoriilor sunt mai rapide și mai ușor de utilizat pentru a gestiona programele de rezervare și zboruri și acest lucru poate economisi mult timp atunci când gestionarea programelor de călătorie poate avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă pe drum.
Aceste instrumente se îmbunătățesc constant și au ajuns la un punct în care călătorii de afaceri individuali își pot rezerva călătoriile, datorită ușurinței de utilizare a acestor noi tehnologii și permite un flux de lucru mai simplu.
În ciuda faptului că sunt cunoscuți pentru utilizarea lor grea a tehnologiei, majoritatea mileniilor prezenți în forța de muncă din SUA consideră că întâlnirile față în față nu vor fi niciodată înlocuite cu utilizarea tehnologiei și joacă un rol major în pregătirea drumului pentru noi afaceri și relațiile de făcut. Apelurile video, mesajele text și apelurile telefonice obișnuite nu sunt la fel ca întâlnirea personală cu un coleg sau un client.
Experiență de călătorie și opțiuni de cazare
Principalele obiective și motivații ale unui călător de afaceri sunt să facă afaceri cât mai curând posibil și cu cea mai mare eficiență într-un anumit interval de timp. Deciziile de călătorie se iau de obicei cu o notificare scurtă, ceea ce face necesar ca aranjamentele să fie luate în orice moment al zilei, atunci când este necesar. Pentru a menține un echilibru bun între viața profesională și viața profesională, călătoria trebuie să fie aranjată în timpul săptămânii, mai degrabă decât în weekend, astfel încât angajatul să aibă suficient timp pentru a petrece timp cu cei dragi.
Un studiu privind ceea ce îi atrage pe călătorii de afaceri către anumite locuri de cazare a dus la faptul că mulți dintre ei au spus că accesul la wifi, distanța față de locația de afaceri, micul dejun sunt câteva dintre detaliile importante care influențează decizia lor. Persoanele intervievate au venit din multe părți ale lumii, cum ar fi Canada, Germania, Italia, Mexic și, desigur, Marea Britanie și SUA.
Airbnb și locuințele corporative sunt câteva opțiuni de cazare bine cunoscute pentru călătorii de afaceri. Multe hoteluri au, de asemenea, o cameră concepută special pentru călătorii de afaceri. Printre alte necesități, stațiunile de cazinou oferă multe spații de cazare atât pentru turiști, cât și pentru călătorii de afaceri. Multe dintre aceste stațiuni de cazino sunt concepute pentru a include o mare varietate de activități recreative, ceea ce le face o alegere bună pentru o perioadă de nefuncționare în timpul unei călătorii de afaceri.
Concluzie
În general, scopul unei călătorii de afaceri este de a rămâne conectat cu partenerii de afaceri, precum și de a forma noi conexiuni și de a întâlni clienți. Experiența de călătorie poate fi, de asemenea, legată de un eveniment de team building pentru a consolida relațiile dintre colegi. Călătoria și participarea la întâlniri de afaceri are capacitatea de a construi încredere și a dezvolta transparența între colegi și parteneri de afaceri, lucru care nu se poate face doar printr-o conferință sau un apel telefonic, prin urmare, necesitatea de a călători va rămâne un aspect important pentru afacerile din întreaga lume și se depune eforturi mari pentru ca gestionarea călătoriilor să fie mai simplă și mai puțin stresantă pentru călător.