Conecteaza-te cu noi

Business

Motive Pentru a Intra Online cu Afacerea Dumneavoastră

Publicat

pe

Motive Pentru a Intra Online cu Afacerea Dumneavoastră | Zicala.ro

Credem că întreprinderile vor trece cu siguranță de la offline la online. Cu toate acestea, există încă câțiva antreprenori care nu sunt siguri de beneficiile migrării afacerii lor în online. De aceea, dorim să vă aducem câteva motive pentru care transferul afacerii dumneavoastră offline într-una online vă mărește eficiența și experiența clienților. Deci, dacă sunteți antreprenor, asigurați-vă că ați citit întregul articol și lăsați-ne un comentariu dacă sunteți de acord.

Lucrul la distanță

Am auzit cu toții despre acest lucru, dar doar câteva companii îl folosesc. Dar dacă credeți că are multe avantaje pentru a permite angajaților să lucreze de acasă sau oriunde în lume. Dacă cineva lucrează de la distanță și are curajul, poate călători chiar în întreaga lume de îndată ce lucrezi în tura de 8 ore. Dar poate că angajatul tău își dorește doar o atmosferă plăcută în jurul lui, așa că el sau ea poate aduce laptopul la o cafenea, în parc, la un prieten și atitudinea lui va fi mai bună într-o secundă. Acest atribut la locul de muncă începe să devină unul dintre principalele obiective ale pieței de afaceri în zilele noastre, deoarece studiile au arătat că persoanele care lucrează de acasă sau parțial de acasă tind să fie mai productive. De asemenea, locurile de muncă care oferă mai multă flexibilitate, precum permiterea angajaților să lucreze de la distanță, sunt mult mai fermecătoare și astfel pot angaja mai mulți oameni, fără a se îngrijora de gestionarea spațiului în birou. Deci, la urma urmei, aceasta este o situație avantajoasă pentru ambele părți.

Este adevărat că abilitățile sociale nu vor fi sporite, deoarece nu au colegii de muncă la doar câțiva metri distanță. Dar se vor dezvolta abilitatea de a-și căuta propriile răspunsuri, abilitățile lor de cercetare vor crește și vor putea distinge informațiile utile de cele inutile. Înafară de aceastea, vor avea în continuare posibilitatea de a pune întrebări la un coleg și de a primi ajutor, dacă este necesar.

Piață extinsă

Dacă aveți ceva bun, doriți să arătați tuturor nu? Din fericire, internetul este o rețea mondială care ne poate aduce pe toți împreună. Dacă treceți de la offline la online cu oamenii de afaceri din întreaga lume, vă vor putea vedea produsul. Nu mai sunteți limitat de interacțiunile fizice pe care vă obișnuiți să le faceți în magazinul dumneavoastră fizic. Sigur, abordarea dumneavoastră ar putea necesita mai multă atenție și poate un expert în tehnologie, dar pe termen lung merită, deoarece veți găsi mult mai mulți clienți.

S-ar putea să credeți că acest lucru vă va afecta relația cu clienții. Acest lucru nu este pe deplin adevărat, există o mulțime de modalități de a oferi asistență excelentă clienților chiar și online. De exemplu, puteți configura un FAQ (Întrebări frecvente) unde puteți afișa problemele sau întrebările obișnuite, astfel clienții dumneavoastră pot găsi răspunsul la problema lor mai ușor și mai rapid ca niciodată. În afară de aceasta, puteți afișa în continuare informațiile de contact pentru a răspunde la întrebările mai dificile.

Acces sporit

Modul în care oamenii îți pot accesa afacerea fizică prin ușă, pot accesa afacerea ta virtuală prin internet. Aceasta înseamnă că clienții dumneavoastră sau viitorii clienți pot afla ofertele în orice moment, de oriunde, poate chiar din confortul patului lor. De asemenea, puteți automatiza procesul de comandă, deci nu trebuie să vă faceți griji că nu sunteți acolo pentru a confirma și a preda la etapa următoare produsele (în cazul în care oferiți produse tangibile). Asigurați-vă că site-ul este compatibil cu dispozitivele mobile, deoarece o mare parte din comenzi se efectuează prin intermediul dispozitivelor mobile.

Digitalizarea procesului

Un alt avantaj al digitalizării companiei dumneavoastră este faptul că aveți nevoie de mai puține deșeuri de hârtie, care este un factor imens în societatea actuală. Cu toții putem fi de acord că hârtia este un material important folosit zilnic. Dar dacă ne uităm la cifre, putem observa că la nivel mondial, producția globală de hârtie și carton s-a ridicat la aproximativ 419,7 milioane de tone metrice în 2017, cu o prognoză de 495 milioane de tone metrice în 2030. Dar cu documentele online acest lucru nu va fi necesar. De asemenea, în acest fel, toate documentele utile sunt mai ușor de găsit, sortat sau editat.

Dar asta nu este totul, în afară de beneficiile ecologice, fluxul de lucru va fi mult mai ușor. Dacă ați angajat recent un membru al companiei, este mai ușor să colaborați cu acesta. Indiferent unde vă aflați, puteți urmări același document și puteți discuta detaliile. De asemenea, are unele beneficii chiar și în scopuri de supraveghere.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

10 Sfaturi Esențiale de Luat în Considerare Atunci Când Începeți o Afacere

Publicat

pe

By

10 Sfaturi Esențiale de Luat în Considerare Atunci Când Începeți o Afacere

Începerea unei afaceri de la zero nu este cu siguranță ușoară, dar este un început bun dacă vrei să crești profesional. De regulă, cele mai bune sfaturi care vă asigură succesul în afaceri sunt învățate de la cursuri specializate sau, în cel mai ușor caz, de la oameni care au deja succes. Există multe reguli și trucuri pe care le puteți aplica atunci când începeți o afacere de la zero, iar cele mai multe dintre ele vă ajută să ieșiți din zona de confort și să vă gândiți la noi strategii de dezvoltare. Mai mult, este important de menționat că întregul proces nu este unul simplu, deoarece la fiecare pas descoperiți și învățați lucruri noi. În orice caz, cu cât începeți mai repede să implementați cele mai bune sfaturi de afaceri, cu atât va fi mai ușor să vă dezvoltați afacerea.

Iată 10 sfaturi esențiale de afaceri pe care le puteți implementa:

1. Gândiți-vă din perspectiva clientului

Înainte de a decide ce produse și servicii să oferiți, încercați să gândiți din perspectiva clientului. Acest exercițiu vă ajută să găsiți segmentul potrivit și să vă adresați acelor persoane care cu siguranță vor apela la serviciile companiei. Simplificați orice procedură legată de cumpărarea, plata sau furnizarea de produse și servicii, astfel veți câștiga teren în fața concurenților.

2. Simplificați orice idee pe care o aveți

Mulți antreprenori fac greșeli atunci când nu sunt orientați spre client și tind să complice fiecare proces. Dacă începeți cu o afacere mică, cel mai bine este să vă concentrați pe calitate, nu pe cantitate. Renunțați la servicii și produse care nu sunt necesare la început și care implică mult prea multe lucruri, deoarece toate acestea nu vă vor ajuta să vă dezvoltați afacerea.

3. Învățați de la cei mai buni

Odată ce știți ce afacere vreți să începi și ajungeți să vă asumați niște riscuri, este bine să învățați de la cei mai buni, mai ales de la cei care lucrează în același domeniu în care vreți să creșteți. Pe măsură ce întâlniți oameni noi, veți descoperi cât de ușor este să obțineți informații, sfaturi sau chiar să atrageți investitori. Gândiți-vă cât de ușor va fi să primiți îndrumări de la antreprenori de succes.

4. Fiți pregătit să aplicați planul B

Știm că nu este un sfat încurajator, dar mulți oameni care se gândesc să înceapă o afacere nu cred că există posibilitatea de a nu lucra într-un timp foarte scurt. Gândiți-vă la ce veți face dacă veți rămâne fără capital. Este important să luați în considerare acest detaliu, deoarece vă va ajuta să vă gândiți la un plan de rezervă. Pregătiți-vă pentru orice situație cu care vă puteți confrunta și în acest fel veți avea șanse mult mai mari de a dezvolta o afacere de succes.

5. Nu renunțați la slujbă

Dacă aveți deja un loc de muncă cu normă întreagă și vă gândiți să începeți o afacere de la zero, nu este mai bine să renunțați la un loc de muncă care vă aduce un venit stabil. Dezvoltați-vă afacerea treptat și veți descoperi că este mult mai ușor să deveniți antreprenor. Fiecare afacere are nevoie de timp, așa că încercați să nu vă stresați. Dați-vă un timp să vă puneți în aplicare ideile!

6. Calculați totul

Să presupunem că aveți deja o idee de afaceri și știți foarte bine cum puteți simplifica totul, astfel încât să vă fie la fel de ușor să vă lansați și să atrageți clienți, dar ce ziceți de toată munca de înființare a unei afaceri și de a începe activitatea unei afaceri? Este important să luați în considerare toate rezultatele posibile, indiferent de ceea ce implică deschiderea unei afaceri. Mai mult, este important să luați în considerare unele evenimente neprevăzute, care vă pot afecta munca și care vă pot împiedica să vă dezvoltați afacerea.

7. Concentrați-vă asupra echilibrului

Nu este suficient să fiți conștient de toate procedurile legale și să știți foarte bine ce pași trebuie să urmați. O afacere de succes se dezvoltă în timp și trebuie să vă implicați 100%. A fi pasionat de ceea ce faci înseamnă să aveți mereu idei noi, să vă concentrați pe dezvoltare, creștere și să fiți dornici să învățați lucruri noi. Nu vă limitați doar la ceea ce știți, învățați de la antreprenorii de succes și nu uitați că în tot ceea ce faceți trebuie să existe un echilibru. Drumul de la idee la afaceri poate fi foarte simplu, dacă luați în considerare toate aceste sfaturi.

8. Interesați-vă de procedurile legale

Aflasem dintr-un articol de pe arq.ro, dacă doriți să deschideți o afacere, primul și cel mai important pas este să aflați totul despre procedurile legale. Când vine vorba de proceduri legale, mulți oameni se confruntă cu probleme grave, pierd documente importante sau nu știu ce proceduri trebuie urmate și toate aceste lucruri îi încetinesc. Consultați un specialist sau avocat pentru a vă clarifica orice problemă aveți.

9. Împărtășiți-vă ideile

Mulți oameni nu vorbesc despre planurile lor de afaceri de teamă că nu vor reuși sau de teamă că nu vor primi feedback pozitiv. Indiferent ce afacere doriți să dezvoltați, este important să vorbiți despre ceea ce doriți să faceți. Participați la seminarii, discutați cu prietenii sau alți antreprenori, participați la ateliere antreprenoriale și nu uitați să vă documentați permanent.

10. Nu căutați motive pentru a renunța la ideile voastre

Se spune că orice afacere de succes a pornit de la o idee, iar acest lucru este perfect adevărat. Mulți oameni își doresc să devină antreprenori, dar puțini dintre ei ajung să-și vadă visul împlinit. Principalul motiv pentru care mulți oameni de afaceri nu înțeleg este că vin întotdeauna cu motive pentru a renunța la orice plan și printre acestea se numără lipsa de timp sau lipsa de capital. Există multe responsabilități care vin odată cu pachetul atunci când începeți o afacere, dar este important să nu căutați motive pentru a renunța, ci să vă stabiliți obiectivele și să le îndepliniți.

Continuați lectura

Business

Home Office și Coworking: Includeți Activitatea Fizică la Locul de Muncă

Publicat

pe

By

Home Office și Coworking: Includeți Activitatea Fizică la Locul de Muncă

Odată cu progresele tehnologice, multe aspecte ale societății legate de muncă sunt centrate pe munca de birou. Mulți dintre noi știm aspectele pozitive pe care ni le poate aduce un exercițiu adecvat. Acest lucru nu numai că este foarte important pentru stilul nostru de viață sedentar, dar poate afecta, de asemenea, semnificativ performanța noastră generală la locul de muncă. Toate locurile de muncă sedentare, în special cele de birou, încurajează activitatea fizică în afara muncii. Aflasem dintr-un articol din actualități din Arad, chiar și ceva la fel de simplu ca mersul pe jos se poate dovedi foarte util și există companii acolo care aduc activitate fizică la locul lor de muncă.

Excesul fizic în birou nu este ceva ce puține companii iau în serios și există mai multe moduri în care exercițiile fizice pot fi încorporate în forța de muncă. Unele companii mari pot găzdui un întreg centru de fitness în clădire. Acest lucru îi încurajează pe angajați să se implice, chiar și puțin, și să își miște puțin corpul. Beneficiile pentru sănătate ale unui mic exercițiu sunt enorme și mai ales pozitive pentru spate, pentru persoanele care au un loc de muncă la birou.

Persoanele din domeniu IT

Există multe provocări în implementarea fitnessului în forța de muncă. Nu toată lumea poate fi convinsă sau forțată să participe la un program de activitate fizică. Pentru ca toată lumea să participe într-un fel, mediul de lucru trebuie optimizat prin „construirea unei culturi a sănătății”. Ideea din spatele acestui lucru este că oamenii care doresc să desfășoare astfel de activități ar trebui să fie susținuți de la locul de muncă. Mulți s-ar putea să nu fie de acord cu această abordare, deoarece nu există o lege scrisă care să reglementeze această practică și este vorba doar de lideri de afaceri să încurajeze și să încurajeze astfel de activități. Un lider de afaceri care este implicat și participă la un astfel de program va fi foarte încurajator pentru ceilalți angajați.

Mulți cred că fiecare stație de lucru are un spațiu care poate fi folosit pentru instruire. Singurul lucru care lipsește este optimizarea. Scările, holurile și spațiul din jurul clădirii pot fi utilizate pentru orice formă de activitate fizică. Chiar și ceva la fel de simplu ca mersul pe bicicletă la locul de muncă în loc să folosești o mașină și să parchezi mai departe de clădire, astfel încât o persoană să poată merge puțin la birou. Pentru a încuraja activitatea fizică, alte companii oferă angajaților lor biciclete pentru transport. Aceste companii se găsesc în principal în țările din Europa de Nord, unde guvernele locale contribuie la încurajarea introducerii continue a ciclismului ca mijloc major de transport la și de la locul de muncă.

Folosiți-vă de împrejurimi

Companiile, în special cele mai mici, nu pot include aceste activități, în principal din motive de timp și spațiu. Depinde de fiecare angajat să găsească modalități de a adăuga o anumită activitate fizică în timpul zilei de muncă. Angajații individuali pot găsi modalități alternative de a desfășura activități regulate, cum ar fi: Urcarea scărilor în locul liftului. În timpul pauzei de prânz, în loc să vă așezați, puteți lua o mică gustare în timp ce mergeți la plimbare, dacă împrejurimile permit acest lucru. Alții au făcut un pas mai departe, folosind o minge de exercițiu în loc de un scaun obișnuit. O minge de exerciții și un scaun ergonomic bun promovează o postură bună, un echilibru mai bun, un flux sanguin crescut și o rezistență generală mai mare.

În loc să facă activități constante zilnic, alte companii încearcă să pună în aplicare provocări și programe scurte la care angajații lor pot participa. Anul trecut, Niagara Casinos a derulat un program de 30 de zile în care angajații lor au participat la activități individuale. 300 din personalul cazinoului au participat la program și după ce au terminat programul a fost bine primit.

Secretul este că s-au concentrat pe lucrurile mici sau micro-obiceiurile create prin alimentația sănătoasă, hidratată și efectuarea de activități fizice puține care, atunci când sunt împreună, au un impact uriaș asupra sănătății generale a angajaților. Angajații sănătoși înseamnă mai multă productivitate pentru companie și conduc la un mediu de lucru mai bun pentru toată lumea.

Continuați lectura

Business

Oportunități de Afaceri în Sectorul Tehnologic

Publicat

pe

By

Oportunități de afaceri în sectorul tehnologic | Zicala.ro

Poate cineva să ghicească care va fi tehnologia viitorului? Cum va arăta Facebook, cloud computing sau smartphone-ul de mâine? Îndrăznim ne jucăm dea Nostradamus. Astfel, aceasta este previziunea noastră pentru afacerile viitorului.

Internet

Marele boom provine din două linii diferite: rețelele sociale și cloud computing. Ambele sunt două tehnologii aflate în plină dezvoltare, aproape în cel mai înalt punct al curbei pieței, și totuși vor da mult joc pentru a crea afaceri sau a transforma una în funcțiune.

Cloud Computing: Cloud-ul este unul dintre cele mai revoluționare progrese din ultima vreme. În cloud computing, experimentăm mai multe faze. Acum este vorba de a vedea cum se face calculul acelei cantități uriașe de date. Și în acest management, mai presus de toate, sunt deschise trei câmpuri:

  • Streaming”: în prezent, sunt deja dezvoltate tehnologii care permit oricărui telefon mobil să acceseze în timp real orice conținut stocat în cloud, de la videoclipuri la prezentări. Acesta este un avans care poate îmbunătăți gestionarea conținutului în companii și, de asemenea, eficientiza tranzacțiile în comerțul electronic.
  • Criptare: securitatea în cloud este crucială pentru ca această tendință să prindă. Aici apar numeroase companii care dezvoltă software concepute pentru a asigura securitatea transmisiilor cloud computing. IBM tocmai a creat o tehnologie care permite, de asemenea, efectuarea și analiza operațiunilor în cloud cu date criptate, fără a fi necesară decriptarea acestora. Adică permite calculul informațiilor criptate. Acest lucru poate fi crucial pentru a asigura securitatea nu numai în gestionarea informațiilor, ci și în operațiunile monetare.
  • Big Data: este legat de cloud computing, dar își depășește limitele. De la lansarea rețelei, s-au încărcat cantități uriașe de informații și există o mulțime de informații în tranzit. Acum, este vorba de a vedea ce facem cu toate acele date, unde pot apărea o multitudine de oportunități de afaceri. Și indică două domenii principale.
  1. Data mining: este vorba despre dezvoltarea de modele de afaceri care să permită acordarea valorii acestor date și să poată discrimina ce informații te interesează cu adevărat și ce nu. Astfel, toate acele modele de afaceri specializate în analiza datelor de pe internet au un viitor grozav.
  2. Monitorizarea acestor date: puteți crea directoare care vă permit să stocați datele care vă interesează și să le reproduceți pe toate dispozitivele (ceea ce Dropbox face deja, de exemplu).

Retele sociale

Este o zonă care explodează și generează o nouă piață și un nou mod de relaționare cu oamenii care poate genera numeroase oportunități. Și dintre cele care sunt deja detectate, putem evidenția următoarele:

  • Intranet 2.0: Înainte, tehnologiile de consum erau o derivare a lumii militare sau profesionale, așa cum se întâmpla cu GPS-ul; acum are loc fenomenul opus, iar tehnologiile care au fost începute pentru consumul în masă sunt transferate către organizații mari, cum ar fi rețelele sociale.
  • Remap It: vă permite să faceți o istorie a gusturilor dumneavoastră și a site-urilor pe care le vizitați pe Internet, dar, de asemenea, face mai ușor să o puneți în raport cu preferințele prietenilor. A fost creat pentru Facebook, dar deschide posibilități infinite de a face CRM în orice companie. În plus, pentru a seta preferințele, vă permite, de asemenea, să vă conectați la orice pagină care apare pe Facebook de pe propriul IP.
  • Comerț social”: este legat, precis, de tehnologia Remap. Acum, ceea ce se propune este să folosiți rețelele sociale ca unități comerciale virtuale, astfel încât, dacă achiziționați ceva, vă permite să vedeți câți dintre prietenii dumneavoastră au achiziționat acest lucru și de unde.

Mediu inconjurator

În acest sens, cheia se află în căutarea eficienței energetice tehnologice, ai cărei piloni sunt susținuți de servere cu emisii mai reduse și costuri de întreținere reduse, producție de energie mai ieftină, autonomie mai mare a dispozitivelor și, desigur, economii de energie.

  • Green computing: există o tendință în creștere care combină tehnologia și preocuparea de mediu. Scopul său este de a dezvolta servere mai eficiente și mai inteligente, care poluează mai puțin, cu mai puține emisii și necesită costuri de întreținere mai mici. Orice model de afaceri care se concentrează pe această eficiență energetică tehnologică va avea un mare impuls în următorii ani.
  • Baterii: Cele care sunt promovate cel mai mult sunt bateriile solide cu litiu, care permit o autonomie mai mare și o reîncărcare mai rapidă, atât pentru vehiculele electrice, cât și pentru toate tipurile de dispozitive electronice, cum ar fi androidele sau smartphone-urile care consumă bateria foarte repede.
  • Smart Grid”: este un fel de rețea care leagă elementele care consumă energie de cele care o produc pentru a gestiona energia eficient. În prezent, se dezvoltă în rândul marilor consumatori și producători (de tip oraș), dar are multe domenii de aplicare: companii, clădiri și zone industriale, printre altele.

Universul mobilelor

90% din afacerile care apar în Silicon Valley sunt legate de lumea mobilă – smartphone-uri, tablete … – până la punctul în care se vorbește deja despre Smartphone Valley. Ceea ce sunt promovate cel mai mult sunt:

  • Acces la internet: Apariția întregii generații de smartphone-uri, androiduri, tablete, iPad-uri revoluționează conceptul de acces fizic la informații, iar viitorul presupune dezvoltarea de tehnologii și software care să permită accesul la internet atât de pe aceste dispozitive, cât și chiar de pe televizor, sau de la orice alt aparat. Există deja companii, precum Samsung și LG, care pariază pe televizoare care se conectează la internet în mod implicit.
  • Dezvoltareaaplicațiilor”: smartphone-urile vă permit să descărcați până la 1.000 de aplicații (aplicații pe care le descărcați de pe telefonul mobil) pe zi. În cadrul acestor aplicații, există tot felul: jocuri precum RPG-uri extrem de populare, instrumente, programe, contoare de calorii și așa mai departe … Lumea posibilităților care se deschide este infinită, deoarece industria mobilă vă permite să dezvoltați cât mai multe aplicații existente pe internet: rezervări, bilete, acces la conținut …

Geolocalizare

  • Realitate augmentată: este una dintre cele mai populare tehnologii. Acesta constă în faptul că înregistrați, fotografiați sau pur și simplu focalizați ceva pe mobil și dispozitivul localizează automat locul în care vă aflați, adăugând straturi de informații. Acest lucru, aplicat anumitor companii, poate deschide o lume infinită de posibilități în domeniul marketingului și distribuției, deoarece va permite crearea unei copii virtuale a companiei dumneavostră. Imaginați-vă, de exemplu, cât de puternic poate fi într-un parc de distracții.

Biotehnologie

Legea lui Moore afirmă următorul lucru: capacitatea de calcul se poate dubla la fiecare doi ani. Dacă acest lucru este important în orice domeniu, în genetică unde totul este guvernat de viteza secvențierii genetice, este fundamental.

  • Computer biologic: Crearea primului computer biologic a fost la Institutul Craig Venter unde au reușit să creeze un întreg genom și să-l injecteze într-o celulă și să-l facă viu. Este prima celulă sintetică din istorie. Ideea celulei minime va permite crearea a tot felul de țesuturi, cornee, bacterii, pigmenți … Astfel, posibilitățile din lumea alimentelor, chimiei și asistenței medicale sunt nelimitate.
Continuați lectura

Trending