Conectează-te cu noi

Stil de viață

Recenzie Ace of Shades (Jocul Umbrelor #1)

Publicat

pe

Recenzie Ace of Shades (Jocul Umbrelor #1) | Zicala.ro

Amanda Foody a creat o lume plină de mister în care personajele luptă pentru viața lor și încearcă să supraviețuiască într-o societate vânată de oameni bogați, bande și oameni politici care sunt împuterniciți să decidă pentru întreg orașul. The Ace of Shades este prima carte din trilogia jocului The Shadow și din perspectiva mea este una dintre cele mai bune cărți pentru tineri de până acum. Amanda a făcut un lucru grozav cu acțiunea care este foarte bine construită. De asemenea, personajele sunt interesante și urmează un parcurs atât de complex și construirea lumii este atât de bine descrisă încât te vei îndrăgosti de carte încă de la prima pagină. Cred că intriga este originală și unică și se bazează pe o lume foarte diferită de ceea ce știm din cărțile clasice pentru tineri. Lumea din această carte este o expresie a cum arată realitatea în ultima vreme, așa că, cred că este un fel de oglindă sau o descriere metaforică a vieții moderne.

Complotul

Acțiunea a pus accent pe personajul principal, Enne, o adolescentă foarte frumoasă care merge la școală și face lucruri întâmplătoare așa cum ar trebui să facă un adoleșcent. Totul a fost normal până când mama ei a dispărut și de atunci trebuie să urmeze urmele mamei sale până la un oraș în care totul este corupt. Acțiunea se concentrează pe găsirea mamei ei sau cel puțin câteva răspunsuri despre trecutul ei în timp ce ea se dezvoltă. A deveni parte a orașului este ceva pe care ea nu și-a dorit niciodată, dar a câștigat.

„Tot ce știi sunt povești, își spuse Enne. Și nu toate poveștile sunt adevărate.”

Clădirea lumii

City of sin poate fi ușor etichetat ca „Alter Vegas” din cauza jocurilor care se joacă acolo și nu vorbim despre jocurile obișnuite de cazino cunoscute precum: joc de masă, blackjack sau multe altele. Nu, ei joacă un fel de poker cu viața lor ca miză. „Oamenii nu joacă acest joc pentru a câștiga, draga mea. Ei joacă acest joc pentru a nu pierde.” Orașul este corupt, sistemul politic este și el și sunt multe secrete care urmează să fie găsite de personajul nostru principal Enne.

Intriga

O vom urmări în acest oraș al păcatului unde trebuie să-l găsească pe Levi, un bărbat foarte arătos, dar și foarte periculos. El este Domnul de Fier. El trebuie să conducă oamenii de fier care, de altfel, sunt una dintre cele trei bande care conduc orașul. Din nefericire, din cauza unei escrocherii în care a fost târât în urmă cu câțiva ani, nu își poate îndeplini sarcinile cu privire la Irons. El lucrează cu Enne pentru a se ajuta unul pe celălalt și pentru a-și urma interesele personale. Pe lângă asta, se îndrăgostesc unul de celălalt, lucru care nu poate fi refăcut. Chimia lor este vizibilă, dar ei o neagă din cauza abundenței de probleme cu care trebuie să se confrunte. Prima și cea mai importantă este Vianca.

Poveste de dragoste

Dacă prima carte nu a dat timp să dezvolte povestea de dragoste dintre Levi și Enne, a doua și a treia carte chiar au pus acest lucru pe planul principal. În timp ce își îmbunătățesc abilitățile și descoperă mai multe informații despre Vianca, mama lui Ennes, viața paralelă și regulile orașului, ei încearcă, de asemenea, să rămână împreună. Enne este cu adevărat curajoasă, își face propria echipă și încearcă să conducă orașul. Ea devine o femeie puternică care ia propriile decizii. Acesta este motivul pentru care următoarele cărți sunt cu adevărat intrigante, deoarece aduc personaje noi în poveste și le oferă și un rol important.

Părți care nu mi-au placut

Sincer să fiu, nu mi-a plăcut că povestea de dragoste se dezvoltă atât de tare din prima carte. Nu vreau să spun că a fost plictisitor, dar a fost unul cu ardere lentă. De asemenea, mi-aș dori ca Vianca să nu fie atât de prezentă în viața lor, dar cred că asta a fost frumusețea cărții.

Recomandări de la Amanda Foody

Recomand cu tărie să citiți întreaga serie din The Shadow Games. Pe lângă aceasta, Amanda Foody are și câteva cărți interesante precum: Daughter of the Burning City, All of us Villains și Weeping tide.

De asemenea, dacă acum aveți nevoie de mai multe cărți pentru tineri sau pentru adulți, deoarece vine iarna, aș recomanda Red Queen, Six go Crowns și Silver Serpents, care are o carte viitoare care va completa seria „Zei absenți”.

De asemenea, puteți încerca The winner’s curse cu un complot cu adevărat original, sau Serpent & Dove care a devenit foarte popular printre iubitorii de cărți anul acesta. Pentru iubitorii dependenți, aș spune să încercați ”From Blood and Ash”, care vă va uimi cu adevărat, deoarece chimia este foarte puternică și intriga foarte bine construită.

Deci, continuați să citiți cărți de bună calitate. Acolo sunt recomandarile si cel mai important, citiți Asul nuantelor, veți fi impresionat de dinamica acțiunii și de modul în care se schimbă situațiile de la un capitol la altul. Veți fi încântat de tot. Urmăriți-le și călătoria către celelalte două cărți: Regele proștilor și Regina Volților.

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul