Conecteaza-te cu noi

Business

Cine este CEO la Xiaomi?

Publicat

pe

Cine este CEO la Xiaomi? | ZIcala.ro

Xiaomi a devenit una dintre cele mai cunoscute și de succes companii din lume în ultimii ani. Această companie chineză a fost înființată în 2010 și de acolo a luat cu asalt piața electronică. Dar cine este creierul din spatele acestui lucru? Cine este creierul care a reușit să atingă acest tip de înălțimi începând aproape de la zero? Se numește Lei Jun. Să aflăm mai multe despre el mai jos.

Tinerețe

Este anul 1969, când într-o zi rece de 16 decembrie, s-a născut Lei Jun. Acest copil mic din orașul Xiantao, provincia Hubei, a arătat de la o vârstă fragedă atașamentul față de tehnologie. Îi plăcea foarte mult computerele, gândindu-se la ele în fiecare zi. Întrucât viața din China rurală a anilor 1980 nu a fost ușoară, familia sa nu și-a permis să-și îndeplinească iubitele dorințe tehnologice. Dar acest lucru nu l-a descurajat pe Lei Jun, nici măcar puțin. În curând, a venit cu modalități de a se amesteca cu tot ce era legat de tehnologie.

Pasiunea pentru tehnologie care l-a determinat l-a împins să facă lucruri extreme pentru a se apropia de ea. Un episod pe care și-l amintește este când stătea ore în șir în afara laboratorului de calculatoare al școlii, tocmai pentru a se furișa când unii dintre colegii de clasă își pierdeau rândul. A luat chiar și multe joburi de programare, ceea ce l-a condus să lucreze 72 de ore consecutive, fără nicio pauză. În timp ce își amintea de toate acele zile, a petrecut în secret tastând la o tastatură desenată pe o bucată de hârtie doar pentru a putea practica atunci când avea un computer real.

Universitatea și Kingsoft

Pe măsură ce a crescut având o minte strălucitoare, era firesc să urmeze calea universității. După ce a terminat Școala Gimnazială Mianyang, a urmat Universitatea Wuhan, pe care a absolvit-o în 1991, după doar doi ani. Având acum o diplomă de licență în informatică, s-a alăturat Kingsoft Corporation. Această companie de software cu sediul la Beijing se lupta în acel moment. Lei a văzut o oportunitate în acest sens, urcând rapid rândurile companiei, până când a devenit CEO. Apoi, a reușit să salveze această companie de faliment, concentrându-se pe produse care includeau și securitate computerizată și jocuri video. Anterior, compania se concentra doar pe programe de procesare de text.

În anii 2000, a creat o bibliotecă online, Joyo, care a fost vândută 4 ani mai târziu către Amazon, acordându-i peste 75 de milioane USD. A devenit chiar un investitor important pe piața chineză, investind în peste 20 de companii de tehnologie.

Xiaomi: 2010 și anii precedenți

Xiaomi Corp a fost fondată în aprilie 2010, împreună cu mai mulți parteneri, inclusiv Lin Bin, fost executiv Google. Deși compania a produs diverse produse electronice, accentul său principal a fost smartphone-urile. Având un design elegant, smartphone-urile au câștigat companiei porecla Apple din Est. Xiaomi se concentrează mai mult pe vânzarea online, mai degrabă decât pe vânzările obișnuite de cărămidă și mortar. Rețelele sociale joacă un rol important în planul de publicitate al companiei. Xiaomi a devenit cea de-a treia companie de vânzare de smartphone-uri din lume, doar timid de Apple și Samsung. Cu produse care costă doar o fracțiune sau echivalentul primelor două, nu este de mirare că Xiaomi a găsit o astfel de popularitate în rândul maselor.

Dorind să se extindă din ce în ce mai mult, Lei a căutat noi oportunități de a ajunge în afara Chinei. Compania a început, în iulie 2014, să vândă produse în India, „cea mai importantă piață a companiei după China”. În 2015 a sosit momentul ca Statele Unite și Europa să fie vizate de Xiaomi. Deși inițial oferea doar dispozitive de fitness și accesorii pentru computer, în curând a început să vândă și smartphone-uri. Toate aceste fapte impresionante au făcut ca Lei Jun să fie cunoscută drept Steve Jobs din China.

Onoruri și Viață Personală

De-a lungul anilor a primit o serie de premii pentru cariera sa antreprenorială și de afaceri: în 1998 a fost numit profesor onorific la Universitatea Wuhan, în 2003 a fost numit profesor onorific la Institutul de Tehnologie Zhengzhou. Începând din 2013 a fost inclus în Forbes Top 11 cei mai puternici oameni de afaceri din Asia, iar în 2014 a fost numit Omul de afaceri al anului în aceeași revistă. Este căsătorit cu Zhang Tong și au împreună doi copii.

Indiferent dacă utilizați un smartphone Xiaomi pentru designul său sau pentru accesibilitate. Sau îți place doar să joci diferite tipuri de jocuri pe el. Fiind MOBA, Casual sau shootere ca mine, acum veți cunoaște istoria smartphone-ului dvs. și omul din spatele acestuia.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Tehnologiile de Bază Fără de care Nu ar Trebui să vă Conduceți Afacerea

Publicat

pe

By

Tehnologiile de bază fără de care nu ar trebui să vă conduceți afacerea | Zicala.ro

Începerea propriei afaceri poate fi un lucru frumos, dar copleșitor. Acest lucru se întâmplă mai ales atunci când nu aveți un plan clar cu privire la cum să vă asigurați că totul funcționează fără probleme și poate fi și mai dificil atunci când afacerea dumneavoastră este online. Chiar și în acest caz, puteți oricând să vă bazați pe tehnologie pentru a vă ușura viața și a vă lua unele dintre greutăți de pe umeri. După ce faceți acest lucru, aveți o lume de beneficii interminabile: comunicare îmbunătățită, relații, eficiență, securitate și multe altele. Iată cele mai importante, care nu ar trebui să lipsească de pe nicio platformă de afaceri:

Blockchain

Este posibil să fi auzit deja despre blockchain datorită lumii uimitoare a criptomonedelor. De atunci, această tehnologie s-a răspândit în mai multe domenii. Desigur, poate fi, de asemenea, un prieten de încredere și pentru afacerea dumneavoastră, din doar două motive de bază.
În primul rând, ar fi că puteți dezvolta contracte inteligente, care sunt incredibil de indispensabile dacă doriți să vă păstrați platforma cât mai sigură. Apoi, aveți și posibilitatea de a crea spațiu de stocare în cloud, care îndepărtează toate bătăile de cap pe care le oferă hard disk-urile. La fel, afacerea dumneavoastră este deja mai ușor de rulat.

Software de gestionare a relațiilor cu clienții

Firmele nu ar însemna nimic fără clienți. De cele mai multe ori, acestea justifică existența unei întreprinderi, prin urmare, ar trebui să fie întotdeauna îngrijite și să se asigure că au cea mai bună experiență posibilă.
CRM este un software bazat pe cloud care oferă beneficii semnificative, cum ar fi creșterea și menținerea bazei de clienți și conducerea conversațiilor cu aceștia, în timp ce crește veniturile din afaceri și, prin urmare, scade costurile de marketing. De asemenea, puteți obține ajutor în ceea ce privește gestionarea proiectelor și vă puteți integra mult mai ușor cu alte aplicații precum Office 365, Google sau e-mail.
Puteți pune mâna pe acest software prin mai multe platforme, fiecare fiind unică datorită avantajelor adăugate alături de CRM.

Stocare in cloud

După cum suntem siguri că știți deja, stocarea în cloud este un sistem virtual simplu, dar crucial pentru orice tip de afacere. Acest lucru se întâmplă pur și simplu pentru că, în primul rând, puteți scăpa de toate fișierele fizice, care pot fi destul de riscante, deoarece pot fi ușor deplasate sau deteriorate. În al doilea rând, cu un sistem de stocare în cloud, aveți un acces ușor de la orice sau de oriunde, dar un loc sigur pentru toate fișierele dumneavoastră, care necesită doar o conexiune la internet.
De asemenea, poate crește eficiența datorită timpului de căutare redus și poate îmbunătăți comunicarea între angajați, deoarece informațiile pot fi partajate cu ușurință între membri.

Instrumente bazate pe locație

Într-o lume care produce noi afaceri în fiecare zi, oamenii încep să aibă luxul de a găsi aproape orice tip de serviciu la nivel local. Din acest motiv, trebuie să vă asigurați că puteți fi găsit prin instrumente bazate pe locație, care includ înregistrarea pe diverse platforme, cum ar fi Yelp sau CitySearch (în funcție de ceea ce este cel mai utilizat în zona dumneavoastră), adăugând întotdeauna locația exactă pe orice social media postează și, bineînțeles, folosește extensia de domeniu a țării dumneavoastră pentru site-ul firmei, făcând mai ușor pentru clienți să dea peste ea printr-o simplă căutare Google.

Business Email

Acest lucru are legătură și cu comunicarea, dar de data aceasta nu se oprește la clienți, include și comunicarea internă și chiar posibile parteneriate cu alte companii. Oricum, se traduce prin creștere.
Pentru a realiza acest lucru, vă recomandăm să contactați un furnizor desemnat, care poate asigura un nume de domeniu de afaceri, ceea ce înseamnă că adresa dumneavoastră va fi @businessname.com, mai degrabă decât @gmail.com obișnuit. De asemenea, doriți să vă asigurați că securitatea este o prioritate absolută, deci nu va trebui să vă ocupați de hack-uri, programe malware sau spam. Prin această adresă de e-mail, veți beneficia și de spațiu de stocare mărit.
Pe lângă toate acestea, acest detaliu simplu și aparent nesemnificativ va adăuga profesionalism imaginii dumneavoastră, fiind deci mai probabil să fie ales de către clienți.

Chiar dacă aceste instrumente pot fi ușor trecute cu vederea, ele reprezintă fundamentul oricărei afaceri de succes. Desigur, nu este tot ceea ce există, dar cu siguranță trebuie să le realizezi mai întâi pentru a putea avansa către alte tehnologii mai complicate, care sunt la fel de importante.

Continuați lectura

Business

Călătorii și Management Corporativ

Publicat

pe

By

Călătorii și management corporativ | Zicala.ro

Managementul călătoriei este procesul de analiză, urmărire, optimizare și control al proceselor legate de călătorii și asigurarea faptului că experiența de călătorie rămâne organizată. Este o structură pusă în aplicare de o companie pentru a supraveghea o călătorie de afaceri. Totul, de la rezervare, aprobarea documentelor și orice altceva necesar pentru călătorie.

Scopul unei călătorii de afaceri corporative

Factorii cheie care joacă un rol în managementul modern al călătoriilor sunt încrederea, transparența, simplitatea și rezultatele finale. Cu tehnologia actuală pe care o avem, călătoriile zilnice legate de afaceri nu mai sunt necesare, întrucât întâlnirea și persoana cu care vorbiți se pot face prin intermediul serviciilor de comunicații. Cu toate acestea, interacțiunile față în față cu partenerii de afaceri sunt esențiale pentru stabilirea de noi conexiuni și crearea de noi oportunități de dezvoltare a afacerii. Scopul final al oricărei călătorii legate de afaceri este de a face lucrurile cât mai repede posibil, dar confortabil, asigurându-vă că mediul de lucru temporar este cel potrivit, o întâlnire este programată în mod corespunzător și are o experiență generală plăcută în timp.

În cele din urmă, scopul final este de a oferi o experiență plăcută călătorului. În timpul unei călătorii de afaceri pot apărea multe erori. Zboruri întârziate și modificări de ultimă oră ale planurilor și stresul de a fi departe de casă. Din această cauză, organizațiile de călătorii caută în mod constant modalități de a îmbunătăți și reproiecta planurile și politicile de călătorie, astfel încât angajatul să poată avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă în timp ce se află pe drum. S-a concentrat din ce în ce mai mult asupra bunăstării angajaților. În timp ce obiectivul principal pentru orice călătorie de afaceri este închiderea de oferte și creșterea productivității, multe companii se orientează pentru a spori productivitatea angajaților și a-i inspira, ducând la noi idei inovatoare pentru a îmbunătăți procesul.

Utilizarea tehnologiei de comunicare ca înlocuitor pentru călătoriile corporative

Noile tehnologii permit eficientizarea multor procese legate de călătorii care au necesitat în trecut o mulțime de cunoștințe și instrumente specializate. Platformele de gestionare a călătoriilor sunt mai rapide și mai ușor de utilizat pentru a gestiona programele de rezervare și zboruri și acest lucru poate economisi mult timp atunci când gestionarea programelor de călătorie poate avea o experiență mai sănătoasă și mai puțin stresantă pe drum. Aceste instrumente se îmbunătățesc constant și au ajuns la un punct în care călătorii de afaceri individuali își pot rezerva călătoriile, datorită ușurinței de utilizare a acestor noi tehnologii și permite un flux de lucru mai simplu.

În ciuda faptului că sunt cunoscuți pentru utilizarea lor grea a tehnologiei, majoritatea mileniilor prezenți în forța de muncă din SUA consideră că întâlnirile față în față nu vor fi niciodată înlocuite cu utilizarea tehnologiei și joacă un rol major în pregătirea drumului pentru noi afaceri și relațiile de făcut. Apelurile video, mesajele text și apelurile telefonice obișnuite nu sunt la fel ca întâlnirea personală cu un coleg sau un client.

Experiență de călătorie și opțiuni de cazare

Principalele obiective și motivații ale unui călător de afaceri sunt să facă afaceri cât mai curând posibil și cu cea mai mare eficiență într-un anumit interval de timp. Deciziile de călătorie se iau de obicei cu o notificare scurtă, ceea ce face necesar ca aranjamentele să fie luate în orice moment al zilei, atunci când este necesar. Pentru a menține un echilibru bun între viața profesională și viața profesională, călătoria trebuie să fie aranjată în timpul săptămânii, mai degrabă decât în ​​weekend, astfel încât angajatul să aibă suficient timp pentru a petrece timp cu cei dragi.

Un studiu privind ceea ce îi atrage pe călătorii de afaceri către anumite locuri de cazare a dus la faptul că mulți dintre ei au spus că accesul la wifi, distanța față de locația de afaceri, micul dejun sunt câteva dintre detaliile importante care influențează decizia lor. Persoanele intervievate au venit din multe părți ale lumii, cum ar fi Canada, Germania, Italia, Mexic și, desigur, Marea Britanie și SUA. Airbnb și locuințele corporative sunt câteva opțiuni de cazare bine cunoscute pentru călătorii de afaceri. Multe hoteluri au, de asemenea, o cameră concepută special pentru călătorii de afaceri. Printre alte necesități, stațiunile de cazinou oferă multe spații de cazare atât pentru turiști, cât și pentru călătorii de afaceri. Multe dintre aceste stațiuni de cazino sunt concepute pentru a include o mare varietate de activități recreative, ceea ce le face o alegere bună pentru o perioadă de nefuncționare în timpul unei călătorii de afaceri.

O notă finală

În general, scopul unei călătorii de afaceri este de a rămâne conectat cu partenerii de afaceri, precum și de a forma noi conexiuni și de a întâlni clienți. Experiența de călătorie poate fi, de asemenea, legată de un eveniment de team building pentru a consolida relațiile dintre colegi. Călătoria și participarea la întâlniri de afaceri are capacitatea de a construi încredere și a dezvolta transparența între colegi și parteneri de afaceri, lucru care nu se poate face doar printr-o conferință sau un apel telefonic, prin urmare, necesitatea de a călători va rămâne un aspect important pentru afacerile din întreaga lume și se depune eforturi mari pentru ca gestionarea călătoriilor să fie mai simplă și mai puțin stresantă pentru călător.

Continuați lectura

Business

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor

Publicat

pe

By

Depășirea Dificultăților ale Startup-urilor | Zicala.ro

Începerea unui startup poate fi o muncă foarte grea, mai ales atunci când vine vorba de întreținerea acesteia. Oamenii cred că pot avea experiența necesară pentru a-și lansa compania și a o asigura. Când mâinile sunt toate pe punte, toată lumea își asumă pozițiile și lucrează mult pentru a crește compania. Principala greșeală este atunci când vine vorba de a lucra ore înșir și când cred că merită pe termen lung, așa că perseverează. Cu toate acestea, doar unele înfloresc în acest mediu de startup.

Procesele necesare

Majoritatea companiilor cred doar că se scufundă acolo și își fac treaba, așa că primesc o mentalitate „face ceea ce este necesar” și nu sunt în măsură să implementeze procesele de flux de lucru adecvate la start. Procese precum marketingul sau serviciile pentru clienți se fac fără nicio experiență, ceea ce poate fi o cădere a afacerii. Între timp, alții au prea multe procese în loc, care încetinesc apoi echipa. Încetinirea se întâmplă datorită respectării rigide a regulilor angajamentului, care apoi lasă puțin loc improvizației atunci când este necesar.

Lipsa de sprijin

Majoritatea startup-urilor nu plasează combinația potrivită de personal cu experiență și fără experiență în asistența pentru clienți sau cu prea puține informații. Ori obțin persoane care nu au mai lucrat niciodată în joburi asemănătoare înainte sau le oferă doar o zi sau două de antrenament, pe care apoi le supraveghează câteva săptămâni și apoi le lasă complet singure cu întrebările clienților din teren. De asemenea, nu există procese de întrebări și răspunsuri și. Dacă nu sunt îndeplinite condițiile potrivite, clienții vor trece la concurenți, deoarece piața este în general un spațiu supraaglomerat și clienții pot alege oricând concurența.

Făcând-o pentru ei înșiși

Unii proprietari de startup-uri nu primesc șefi de marketing, deoarece cred că o pot face singuri. Aceștia vor primi personalul necesar doar în funcții cheie, dar cel mai necesar element este că decizia finală este luată de proprietar. Evident, decizia finală ar trebui să revină proprietarului, dar singura problemă este că aceștia sunt deja supraîncărcați cu probleme, investitorii să raporteze și așa mai departe.

Este important să aveți timp pentru a lua acele decizii de marketing sau pentru a oferi feedback adecvat. Nu puteți lăsa echipa de marketing nemișcată mult timp. Chiar și atunci când dau feedback personalului, acest lucru s-ar putea schimba, deoarece unii parteneri nu pot decide sau accepta brusc, ceea ce apoi își oferă propriile feedback-uri, implicându-se în activitatea zilnică, ceea ce poate provoca și mai multă confuzie la nivel general.

O structură adecvată a companiei

Iată de ce va avea nevoie compania pentru a-și scala operațiunile, generând clienți și așa mai departe. Pentru a face acest lucru, trebuie să aveți o mentalitate matură și să puneți în aplicare procese de flux de lucru adecvate, instruire și realinierea afacerii pentru creșterea viitoare.

Continuați lectura

Trending