Conecteaza-te cu noi

Gaming

Faker – De ce este unul dintre cei mai buni jucători de Esport?

Publicat

pe

Esportul câștigă din ce în ce mai multă popularitate în întreaga lume și asta datorită naturii sale competitive. Reunește cei mai buni jucători și cele mai bune echipe pentru a provoca bătălii epice între ei în tot felul de jocuri, inclusiv League of Legends, Counter-Strike, DotA2, Overwatch, Apex și practic orice joc video multiplayer la care te-ai putea gândi .

La început, oamenii s-au gândit la toate acestea ca la o glumă, dar realitatea este că totul este bine organizat: există jucători profesioniști, care participă individual sau în echipe și mulți dezvoltatori de jocuri importante care finanțează sau chiar proiectează aceste evenimente. Chiar dacă mulți încă nu recunosc sporturile sportive drept competiție sportivă legitimă, Asia le prezintă alături de sporturile tradiționale și chiar Comitetul Olimpic Internațional a discutat despre includerea sa în evenimentele olimpice.

Și există un raționament bun în spatele tuturor hype-urilor bruște care înconjoară acest domeniu. Aveți încredere în noi, dacă ați crezut că entuziasmul baschetului sau fotbalul este de neegalat, nu ați încercat esports. Cu siguranță vă va ține la marginea scaunului, mai ales dacă aveți un mic background în competiții și sunteți un fan al jocului în cauză. După cum am menționat mai devreme, personajele principale din acest sistem sunt jucătorii profesioniști, care formează de obicei echipe sau asociații de jocuri. Acestea includ T1, FaZe Clan, Cloud9, Team Envy și mulți alții.

Cine este Cel Mai Bun și De Ce?

Dacă numele Lee Sang-hyeok nu sună, Faker cu siguranță o face. Este un jucător de 24 de ani, sud-coreean, activ, profesionist, specializat în League of Legends și este chiar considerat de mulți cel mai bun jucător LoL din toate timpurile. Selecțiile sale preferate de campion sunt Ryze, LeBlanc, Zed, Azir și Orianna. Desigur, succesul acestor jucători nu se măsoară doar prin câte victorii obțin, ci și prin numărul de spectatori pe care îi pot atrage și reputația lor pe social media. Prin urmare, ce face Faker atât de popular?

Menit Să Fie

Ei bine, să începem de la început. La începutul vieții, a fost intrigat de puzzle-uri și jocuri video, practicându-și deseori abilitățile în hărți personalizate în jocuri precum Warcraft III sau MOBA Chaos. La sfârșitul anului 2011, viitorul său era pe cale să se schimbe când a descoperit League of Legends. La vremea respectivă urma liceul, dar a renunțat pentru a se alătura echipei SKT T1 K (care a devenit ulterior T1) și a-și începe cariera în Esport.

Un Câștigător de la Început

Când a fost preluat de echipă, în 2013, a preluat rolul de mid laner și i-a condus să câștige Campionatul LoL în acel an, aceasta fiind prima lor victorie. De asemenea, mai târziu în acel an a demonstrat că victoria a fost mai mult decât un pic de noroc, jucând împotriva lui Yoo ”Ryu” Sang-wook și creând unul dintre cele mai iconice momente din istoria LoL.

Trei sezoane și multe urcări și coborâșuri mai târziu, Faker a fost primul jucător care a lovit vreodată 1.000 de ucideri în LCK. În același timp, a câștigat cel mai valoros jucător al titlului turneului în Campionatul Mondial 2016, când echipa sa a câștigat și titlul de campion mondial pentru a treia oară. Un an mai târziu, a decis să înregistreze primul său stream live vreodată, pe Twitch, și a doborât recordul site-urilor pentru cele mai multe vizionări, pentru un singur streamer.

Succesul a Venit Muncind

Până în 2019, a fost prezentat în categoria 30 Under 30 a revistei Forbes Asia, la categoria Divertisment și sport și a devenit primul și încă singurul jucător care a câștigat toate turneele internaționale LoL.

Toate aceste realizări nu ar fi posibile fără strategia sa mecanică ieșită din comun și vastul grup de campioni. În general, este de trei ori campion mondial, de două ori campion MSI, de nouă ori campion LCK, campion IEM, campion Rift Rivals și campion invitațional All-Star. Deține, de asemenea, trei skin-uri LoL diferite care au rezultat din câștigarea Campionatului Mondial și recent anul acesta a devenit coproprietar al T1 Entertainment și Sports. Destul de impresionant, nu?

Nu Există „EU” în „ECHIPĂ

Chiar dacă are abilități extraordinare care sunt, fără îndoială, motivul succesului său de neegalat, el recunoaște, de asemenea, cât de important este să ai o echipă puternică. Își vede colegii de echipă ca pe o a doua familie și crede că, fără această legătură incasabilă, succesul lor nu ar fi la fel de strălucitor. La Campionatul Mondial din 2017, după o pierdere dureroasă, doar mângâierea echipei sale i-a făcut posibil să poată da mâna rivalilor, Samsung Galaxy. Acest moment a arătat cu adevărat cât de atașat este de coechipierii săi.

Fapte Amuzante

Succesul său nu-l împiedică să fie om și să aibă diverse ciudățenii, ca noi toți. El este un mare fan al jocurilor de cuvinte și al pinguinilor, dar nu stă bine cu ciocolata la menta și pizza hawaiană. Când se stresează, se îndreaptă spre meditație și deține două ghivece pentru a-l ajuta cu anxietate. Sloganele după care este recunoscut sunt „Este o problemă?” și „Mă blochează ca un bug”, urmat de „Și eu mă iubesc” când i se spune „Te iubesc Faker”. De asemenea, el este un fan al K-pop-ului, grupul său preferat fiind Red Velvet și piesa sa preferată „Red Flavor” și a avut norocul să apară în primul său spectacol de varietăți coreene alături de Seulgi și Joy (membrii Red Velvet) și actorii Seo Do-young și Kim Jo-han. Ceea ce este cel mai interesant la el este că, chiar și cu toată faima și succesul care îl înconjoară, el încă nu și-a pierdut legătura cu realitatea, întrucât a declarat că vrea să continue acolo unde a rămas cu educația, după cariera în esports se termină.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Gaming

Mecanica în Stilul Jocului

Publicat

pe

By

Mecanica în Stilul Jocului | Zicala.ro

Pe măsură ce tendințele utilizatorilor evoluează într-un ritm rapid, uneori operatorii se întreabă de ce au nevoie pentru a ține pasul cu cerințele? Sergey Kobitskiy este fondatorul Smartico, platforma lider în industrie care ajută operatorii de jocuri să îmbunătățească UX, să îmbunătățească reținerea și să crească profitul.

În acest articol, Sergey va discuta despre caracteristicile cheie ale unei experiențe de joc orientate spre utilizator. În ultimii ani i-au provocat pe operatorii de jocuri să-și schimbe atenția de la achiziție la reținerea clienților. Cu toate acestea, atragerea către client are și provocările sale, iar crearea de clienți fideli este un joc complet diferit.

Sergey mai adaugă că personalizarea este un lux, dar este un lux la care utilizatorii se așteaptă. De exemplu, în industria divertismentului, platforme precum Netflix personalizează experiența pentru utilizatorii săi, afișând conținutul „Vizionat recent” și făcând sugestii pe baza a ceea ce vizionau utilizatorii. El a mai spus că gamificarea este ca și planificarea unei strategii de retenție în timp real pentru a acoperi cât mai multe situații posibile.

Lumea se mișcă rapid, iar oamenii se pot plictisi rapid, ceea ce înseamnă optimizarea tehnicilor de gamificare, oferind în același timp un flux constant de conținut nou pentru implicarea pe termen lung.

Puncte de contact importante

Smartico a acoperit mai multe soluții de marketing care câștigă amploare în industria jocurilor. Tehnologia avansează, la fel și oportunitățile care sporesc implicarea jucătorilor. Partea dificilă constă în menținerea atenției și pentru a încuraja un joc consistent, trebuie să înțelegeți diferitele nevoi ale utilizatorilor.

În cadrul călătoriei clientului, trebuie să recunoașteți punctele de contact critice care pot crea o experiență cu adevărat personalizată. Acest lucru va diferi de la o bază individuală. Cu toate acestea, integrarea completă a AI este un proces vital.

Kobitskiy explică că puterea marketingului și rolul său sunt esențiale pentru a atrage utilizatorul și a modela experiența acestuia pentru a fi unică.

Smartico funcționează deja în ceea ce privește notificările push. Sunt făcute astfel încât notificările să nu se repete, ceea ce înseamnă că jucătorii nu se vor simți copleșiți de mesaje repetitive. AI, totuși, va stabili noi oportunități de a implica utilizatorul. Strategia lor este să nu se implice cu conținut personalizat și informații relevante la momentul potrivit, ceea ce va crea un impuls real în experiența utilizatorului.

AI funcționează în timp real cu puncte de interes personalizate, cum ar fi jocuri noi și alte tipuri de notificări referitoare la utilizator. În zilele noastre, marketingul personalizat este o caracteristică crucială, deoarece piața are o mare varietate de mărci din care jucătorul poate alege. A avea mesaje personalizate este o strategie bună, deoarece jucătorul se va simți special și, de asemenea, va primi ceea ce caută la momentul potrivit.

Clădind încrederea

Multe mărci oferă jocuri noi și interesante, ceea ce înseamnă că partea de achiziție este mai simplă. Este posibil ca oamenii să testeze mai multe jocuri diferite, dar ce faceți pentru a asigura longevitatea?

Procesul de gamificare al Smartico îmbunătățește reținerea, unde puteți vedea un accent pe întăriri pozitive, cum ar fi realizările, progresul și comparația cu alți jucători sunt toate caracteristici care motivează jocul consistent. Dacă acest lucru este asociat cu o provocare suficientă pentru a încuraja o concurență sănătoasă, va genera utilizatori pe termen lung.

Din perspectiva jucătorului, acest lucru este de ajutor, deoarece pot simți că fac parte dintr-o comunitate în care își pot vedea progresul în comparație cu alți utilizatori. Pe măsură ce joacă mai mult câștigând insigne și completând realizări, câștigă mai multe niveluri și urcă pe scară pentru a obține mai multe avantaje și beneficii.

Un jucător se simte mult mai mulțumit dacă primește puncte suplimentare din diverse misiuni și realizări. Acest lucru este, de asemenea, foarte util pentru operator, deoarece va maximiza valoarea jucătorului și îl va determina să joace mai constant. De asemenea, atunci când jucătorul câștigă puncte în joc, posibilitățile de utilizare a acestor avantaje sunt la latitudinea operatorului.

Prin gamificare, operatorul poate crea un comportament specific și poate ghida jucătorul să facă ceea ce își dorește. Sau îi poate conduce la un anumit joc pe care doresc să îl joace creând misiuni sau oferind insigne.

Continuați lectura

Gaming

Laptop-uri Pentru Jocuri Alienware – Merită Hype-ul?

Publicat

pe

By

Laptop-uri Pentru Jocuri Alienware - Merită Hype-ul? | Zicala.ro

Dacă sunteți cel puțin familiarizat cu elementele de bază ale jocurilor, ați auzit de Alienware – aproape visul oricărui gamer. Dar să facem niște săpături. Sunt chiar la fel de bune pe cât pretinde toată lumea? Și de ce? Sunt ele unice?

Dacă vă gândiți să cumpărați un laptop din această categorie și tot simțiți că trebuie să faceți niște cercetări, sunteți în locul potrivit. Vom încerca să analizăm cât mai multe detalii, luând în considerare toate argumentele pro și contra. În acest fel, puteți decide singur dacă acest laptop merită.

O introducere în Alienware

Să începem de la început. Caracteristicile de bază care fac ca orice laptop Alienware să fie atât de solicitat includ, în primul rând, designul extrem de subțire. Cu tot hardware-ul performant incorporat cu pricepere în acest produs, care îi conferă puterea de a suporta cu ușurință seturi VR de înaltă calitate și de a afișa grafică de top, nu ați crede că unele cuvinte precum „subțire” sau „ușor” ar putea chiar fi luate în considerare în descrierea sa. În ciuda tuturor acestor lucruri, Alienware face posibil acest lucru.

O altă caracteristică atractivă care nu este legată de performanța reală a laptopului, dar poate fi totuși apreciată pentru confortul său, este designul inovator care nu permite niciunei pete cu vârful degetelor să strice designul frumos și să distragă atenția de la nuanța sau culoarea frumoasă. Vorbind despre „caroseria”, este fabricată dintr-un aliaj de magneziu, ceea ce o face nu numai extrem de durabilă, dar și nu adaugă nici o greutate inutilă produsului.

Tastatura este o altă caracteristică convenabilă, deoarece este un RGB multicolor cu patru zone, care vă oferă control total și opțiunea de a programa tastele. Alunecând puțin pe tărâmul hardware, trebuie să menționăm că laptopurile au o varietate de cele mai noi procesoare Intel: Core i3, Core i5, Core i7 și Core i9, toate din generația a 10-a.

Crème de la crème

Unul dintre cele mai discutate laptop-uri din varietatea Alienware este cel Area-51m. Și ar putea exista motive pentru asta! Caracteristicile lui Alienware Area-51m sunt greu, sau chiar imposibil, de găsit în orice alt laptop. Asta pentru că, în primul rând, are tehnologia rară de urmărire a ochilor Tobii și are, de asemenea, un procesor standard pentru desktop Core i9-9900K de 95+ W, lucru pe care nu îl găsiți de obicei la majoritatea celorlalte laptop-uri de gaming. Dacă ați crezut că acest lucru este mai mult decât suficient, unicitatea sa nu se oprește aici. GPU-ul său RTX 2080 nu este doar detașabil sau upgradabil, dar este și în aceeași ordine cu GPU-ul MXM. Această combinație devine visul suprem atunci când un nou șasiu de optimizare a fluxului de aer se alătură echipei.

Cu toate aceste caracteristici uimitoare, jocurile complicate precum Assassin’s Creed Odyssey, Metro Exodus sau Forza Horizon 5 nu sunt o problemă pentru acest produs aproape incredibil. Desigur, altele mai simple, cum ar fi Counter-Strike: Global Offensive, Fortnite sau Sims sunt cu adevărat o bucată de tort, așa că se potrivește chiar și celor mai diverși jucători, care folosesc și jocurile ca formă de relaxare. Acest lucru se datorează și ecranului de 17,30 inchi 16:9, 1920 x 1080 pixeli, plăcii de bază Intel Cannon Lake Z390, memoriei de 32768 MB și spațiului de stocare 2x SK Hynix PC400 de 512 GB.

În mod surprinzător, totul vine împachetat într-un laptop de 3,87 kg. Nimic nu spune „lumină” ca Zona-51m.

Cei buni şi cei răi

Desigur, nu le puteți avea niciodată pe toate. Acest miracol al tehnologiei are și câteva mere urate, dar, cine nu? Porturile sunt semnificativ mai puține: nu sunt multe porturi USB, porturi DisplayPort sau porturi audio. Nici măcar un cititor de carduri SD. De asemenea, nu există o opțiune de ecran 4K. Ne pare rău și nouă.

Când vine vorba de întreținere, placa de jos este foarte ușor de îndepărtat, deoarece aveți nevoie doar de o șurubelniță Phillips. Partea grea este să-l puneți înapoi, deoarece există zăvoare strânse în jurul marginilor.

De asemenea, chiar dacă tastatura are multe caracteristici ușor de utilizat, singura caracteristică ușor enervantă este că nu include taste rapide pentru controlul nivelului de luminozitate al luminii de fundal a tastaturii.

În ciuda complexității afișajului, raportul de contrast este oarecum scăzut: 500:1. Acest lucru se traduce prin faptul că negrul și griul nu sunt atât de adânci pe cât ar putea fi.

Durata de viață a bateriei nu este chiar de neegalat, deoarece capacitatea este mai mică în comparație cu Alienware 17 R5. Combinați acest lucru cu procesorul de desktop pretențios și durata scurtă de viață a bateriei nu este o surpriză. Chiar și atunci când toate caracteristicile sunt setate la minim, durează până la 2,5 ore. Timpul de încărcare de la 0 la 100% este de 2 ore, chiar și atunci când sistemul execută comenzi.

Per total, cu toate minusurile incluse, credem în continuare că acest laptop de gaming merită toată popularitatea care îl înconjoară. Depinde de decizia dumneavoastră dacă vă satisface cererile și așteptările individuale, dar credem că, în orice caz, ar fi o potrivire făcută în Rai. Deci ce mai așteptați?

Continuați lectura

Gaming

Companiile Care Sunt în Spatele Jocurilor Preferate

Publicat

pe

By

Companiile Care Sunt în Spatele Jocurilor Preferate | Zicala.ro

Gaming-ul a devenit o parte importantă a societății noastre, mai ales având în vedere faptul că a ajuns la punctul în care este văzut ca un sport serios. Unii joacă profesional și chiar câștigă existența din asta, în timp ce alții o fac doar ca o distracție sau un hobby. Cu toate acestea, jocurile care sunt jucate sunt la fel de importante ca și cine le face. Dacă ați devenit curioși despre companiile care au transformat jocurile dumneavoastră preferate în realitate, s-ar putea să vreți să stați puțin prin preajmă. Acest lucru va pune în perspectivă modul în care vedeți industria jocurilor.

SONY

Acest mogul din industria jocurilor și-a menținut titlul de cea mai mare companie de jocuri video din lume chiar și în 2021. Gigantul tehnologic din Japonia a câștigat cel mai recent succes datorită lansării PlayStation 5, în 2020. Deși a devenit cea mai populară consolă de jocuri video de nouă generație din lume, a adus și câteva lansări interesante de jocuri. În 2020, ne-am bucurat de ”Marvel’s Spider-Man: Miles Morales”, ”Sackboy: A Big Adventure”, ”The Last of Us Part II”, printre multe altele, iar 2021 până acum a oferit ”MLB The Show 21”, în timp ce așteptam pentru „Horizon Forbidden West”.

Sony este, de asemenea, responsabil pentru seria clasică „Crash” și pentru celebrele „Bloodborne”, „God of War” și multe altele.

TENCENT

În lumea creatorilor exclusiv de jocuri video, Tencent, cu sediul în China, este, fără îndoială, cea mai mare companie. Deși se concentrează în mare parte pe jocurile online și pentru smartphone-uri, cum ar fi faimosul „Onoarea regilor”, ei au început, de asemenea, să-și facă loc în industria jocurilor video. Acest lucru se datorează în mare parte numeroaselor studiouri pe care le dețin în întreaga lume, inclusiv Riot Games. Cu originile sale în America, este studioul care a creat iubitul nostru „League of Legends”. Acesta a devenit atât de succes încât a intrat în categoria jocurilor video jucate profesional.

NINTENDO

Tot o companie japoneză, Nintendo nu este doar a treia ca mărime, ci și un adevărat clasic, care a rezistat în testul vremurilor. Chiar dacă cea mai mare parte a succesului său provine de la lansările constante ale consolelor Nintendo Switch, nu am putea omite „Animal Crossing: New Horizons”. Acest joc a luat prin surprindere 2020 și a devenit rapid un favorit la nivel mondial. În acest context, nu este de mirare că este pe cale să devină copilul de aur al lui Switch. Desigur, nu trebuie să ne uităm rădăcinile și să aducem un omagiu unor jocuri precum „Mario”, „The Legend of Zelda” și „Pokemon”, care au făcut ca copilăria noastră să fie cea mai distractivă parte a vieții noastre.

MICROSOFT

Nu numai că este cea mai mare companie de software din lume, dar ocupă și locul al patrulea ca mărime de jocuri video. Vorbește despre ambiție! Acest statut se datorează filialei de jocuri a companiei, Xbox Game Studios. În timp ce o bună parte din succesul lor incontestabil se datorează Xbox Series X/S, restul este în mâinile jocurilor pe care le dezvoltă ei sau studiourile deținute. Toată lumea a auzit de „Minecraft” până acum, nu? Ei bine, bineînțeles că au făcut-o, pentru că recent a devenit cel mai popular joc video din istorie. Această realizare absolut uriașă este luată de Mojang, care face parte din studiourile deținute pe care le-am menționat. Într-un fel, am putea spune că poate fi și un merit al Microsoft.

Sperăm că acest articol a adus puțină lumină în culisele lumii jocurilor video și, de asemenea, va ajutat să înțelegeți puțin mai multe despre originile jocurilor preferate. Oricare ar fi, vă încurajăm cu tărie să nu renunțați niciodată la ele atâta timp cât vă aduce fericire. La urma urmei, cine ar putea trăi fără hobby-uri sau chiar profesia mult visată?

Continuați lectura

Trending