Călătorie
Greșeli Esențiale de Evitat Atunci când Începeți Afacerea
Când un antreprenor începe o afacere, ei tind să se gândească la toate lucrurile pe care așteaptă cu nerăbdare să le facă atunci când afacerea are succes, dar este ușor să vă lăsați duși de val să planificați viitorul și să uitați să vă gândiți la prezent. Există câteva lucruri esențiale care trebuie făcute atunci când porniți o nouă afacere și, dacă sunt trecute cu vederea, ar putea duce la probleme juridice, financiare și de reputație care vă pot prăbuși afacerea la fel de repede cum ați început-o.
Grăbirea planului de afaceri
Un plan de afaceri este o parte esențială a pornirii unei afaceri – vă stabilește viziunea și detaliază foaia de parcurs cu privire la modul în care o veți realiza. Acesta include proiecțiile dumneavoastră financiare și stabilește un program, vă planifică achizițiile, determină locația cea mai potrivită pentru afacerea dumneavoastră și analizează riscurile cu care vă veți confrunta, astfel încât să puteți planifica cele mai potrivite atenuări pentru acestea.
Dacă intenționați să împrumutați bani pentru a vă începe afacerea, planul de afaceri trebuie să fie rezistent la eșecuri. În cel mai bun caz, grăbirea planului de afaceri vă va da înapoi în timp, deoarece creditorul vă cere să vă revizuiți planul și costurile. În cel mai rău caz, veți intra în noua afacere complet nepregătit și ați putea ajunge la faliment.
Planificare financiară slabă
O extensie a cazului de afaceri, greșirea informațiilor financiare poate avea implicații grave pentru noua dumneavoastră afacere. Acest lucru poate fi la fel de simplu ca subestimarea costului de cumpărare a acțiunilor, nereușirea planificării suficient a capitalului de lucru în timp ce se pune în funcțiune afacerea, până la a nu pune suficienți bani deoparte pentru piață și promovarea noii afaceri.
Publicitatea nu trebuie să fie costisitoare – există multe lucruri pe care le puteți face gratuit folosind rețelele sociale, dar investiția în tehnologie și promovarea afacerii către publicul potrivit va ajuta la generarea interesului și a generarea de trafic mai rapidă, ceea ce este pozitiv pentru rezultatul final. Există specialiști în marketing care vă pot explica cum funcționează strategiile pentru a atrage clienți, de exemplu, mai ales dacă vă aflați într-un mall sau într-un alt cartier de retail aglomerat.
Cereți ajutor
Având atâtea de luat în considerare atunci când începeți o nouă afacere, este important să nu vă sfiați să cereți ajutor. Acest lucru poate fi ajutor de la prieteni și familie pentru a vă ajuta cu îngrijirea copiilor, pentru a vă permite să lucrați mai mult timp în timp ce vă înființați afacerea, până la ajutor profesional pentru a vă asigura că faceți totul corect.
A face parte dintr-o rețea de afaceri poate fi cu adevărat valoroasă pentru noii antreprenori, iar angajarea unui contabil care să vă gestioneze impozitele va fi o greutate pe umerii dumneavoastră, deoarece vă vor asigura că vă contabilizați corect veniturile și cheltuielile, vă vor sprijini în aplicarea pentru orice reduceri la care aveți dreptul și asigurați-vă că declarația de impozit este corectă și depusă la timp, scutindu-vă de penalități.
Găsiți greșit prețurile
Este esențial când cumpărați stocul să îl obțineți la cel mai ieftin preț, dar nu începeți imediat să vă subcotați concurența prin restrângerea marjelor produselor. Deși acest lucru poate duce la mai multe vânzări mai rapid, vă va înstrăina și de alți comercianți și înseamnă că munciți mai mult pentru mai puțin.
În schimb, luați în considerare o marjă sensibilă pentru fiecare articol din stoc pentru a vă asigura că sunteți competitiv, dar și profitabil. Este important să monitorizați bine cheltuielile dumneavoastră, așa că asigurați-vă întotdeauna că știți ce cheltuiți și, dacă costul unui articol crește, asigurați-vă că creșteți și prețul pentru a compensa.
Eșecul de a îmbrățișa tehnologia
Există multe soluții tehnologice care costă relativ puțin, dar care vă vor face munca mult mai ușoară și acestea sunt lucruri în care este bine să investiți. Elementele pe care le alegeți vor depinde de tipul de afacere pe care o conduceți.
De exemplu, dacă conduceți un outlet de modă într-un mall, vă puteți deosebi de concurență prin semnalizare digitală, atât în interiorul, cât și în afara sediului dumneavoastră. În exterior, ecranul vă poate afișa stocul și vă poate promova afacerea. Această fereastră de afișare poate fi chiar interactivă, afișajul modificându-se pentru a se potrivi cu demografia în trecere. În interior, afișajele digitale vă pot sprijini cu vânzări adiționale, sugerând articole complementare.
În cele din urmă, practic toate companiile ar fi înțelept să investească în construirea unei prezențe puternice în rețelele sociale pentru a genera loialitatea consumatorilor.