Gaming
Recenzie Monster Hunter Rise
O adevărată plăcere de-a lungul vieții mele în jocuri a fost să văd Monster Hunter trecând de la un favorit de nișă la un succes sălbatic în Japonia și făcându-și treptat incursiuni în vest, înainte ca Monster Hunter: World să devină un hit global. Poate că asta simplifică prea mult arcul pentru grindathon-ul Capcom prin excelență, dar seria are acum o bază uriașă de fani și tipul de resursă în spate care a dus la ani de jocuri din ce în ce mai bune, precum și o împărțire distinctă.
Există serialul Monster Hunter: World, care are elementele fundamentale, dar este un efort serios cu un buget mare – un spectacol vizual și sonor cu animații superbe, fluide și monștri uimitori. Monster Hunter: Rise este cealaltă ramură, călcând pe urmele jocurilor precum Generations și apropiindu-se mai mult de moștenirea portabilă a seriei: hărți mai mici, mai conținute, decât o explorare mai mare în stilul lumii deschise.
Rise a fost, desigur, proiectat inițial ca o exclusivitate pentru Nintendo Switch și, deși această lansare pentru PC este un port bun cu tot ceea ce v-ați așteptat, nu are nici pe departe acel factor vizual „wow” imediat pe care l-a făcut World. Nici nu poate concura pe lucruri precum texturi sau animații uimitoare la comandă pentru monștri care se luptă între ei.
Lucrul este, totuși, că Rise este cel mai bun joc
Problema lui Monster Hunter pentru jucătorii noi este, de asemenea, principala forță a jocului: acesta este un sistem de luptă de o adâncime și o precizie aproape de neegalat, cu literalmente zeci de stiluri de joc fundamental diferite. Este copleșitor la început. Rise are cu ușurință cea mai bună experiență de îmbarcare din serie și, în acest proces, introduce câteva mecanisme noi care îmbunătățesc experiența de vânătoare chiar și dincolo de Generations.
Una dintre cele mai distractive completări este Palamute-ul vostru, un câine care poate fi călărit. Mai aveți Palico-ul, desigur, dar câinele transformă traversarea jocului care, fără îndoială, a fost întotdeauna un element slab sau cel puțin nu remarcabil. Veteranii din serii își vor aminti de multe hărți pe care le cunoașteți ca dosul mâinii, pur și simplu pentru că așa au fost lucrurile, dar în Rise opțiunile dumneavoastră cu și fără câine includ acum alergarea pe perete și o luptă în stil Spider-Man care se dublează ca un instrument de luptă esențial. Nu numai că vă puteți deplasa mai repede ca oricând, dar vă simțiți uimitor să faceți asta.
Acest lucru, la rândul său, schimbă ritmul luptelor, dar într-un mod minunat. În Monster Hunter-urile mai vechi, într-o luptă vine întotdeauna un punct în care cariera voastră își dă seama că este într-un punct de necaz și decolează. Foarte rar ați putea să îi opriți să scape sau să întrerupeți aceste secvențe de mișcare, dar acum, doar săriți instantaneu pe câine și dați de urmărire. Acest lucru poate să mă facă să par ușor psihopat, dar este enorm de satisfăcător să alungi o creatură rănită care încearcă să scape și să vă ocupați de asta cu prietenii voștrii.
Există o calitate a Rise-ului care poate nu este evidentă, și anume că a îndepărtat o cantitate enormă din munca ocupată cu care obișnuiau să vină jocurile. Trebuia să cautați online, de exemplu, care sunt „misiunile cheie” pentru fiecare rang de vânător, în timp ce acum doar vă spune jocul ce trebuie să faceți. Arborele de upgrade pentru arme au fost clarificat. Există un mini-tutorial sau o misiune de ghidare pentru fiecare element important. A aruncat toate lucrurile care erau puțin enervante.
La rândul său, asta înseamnă că vă petreceți cea mai mare parte a timpului jucând Monster Hunter: Rise vânând monștri, în loc să vă jucați în meniuri sau să încercați să știți ce să faceți în continuare, iar vânătoarea este motivul pentru care joc aceste jocuri. Puteți mări vânătoare cu aproape zero timpi de nefuncționare și, combinat cu ritmul în general mai rapid al jocului, îl face pe Rise să se simtă mult mai ritmic și mai vibrant decât titlurile mai vechi. Sentimentul de verticalitate pe care îl are în locații și felul în care treceți în jurul lor devine în curând o a doua natură și se simte într-adevăr de parcă din primele secunde, urmărirea este pornită.
Monster Hunter a fost întotdeauna neiertător: dacă vă luați cu ușurință pe monștri, chiar și cei mai plini de buruieni vă vor trimite rapid. Rise urmează tiparul obișnuit de a vă pune în fața unor mici creaturi asemănătoare dinozaurilor, cum ar fi Marele Baggi sau Marele Wroggi, înainte de a introduce lucruri mai sălbatice și mai ciudate precum Tigrex, clasicii rece ca piatra precum Rathalos și luptele (în mare parte) uluitoare împotriva Dragonii Bătrâni.
De fapt, este dificil să descrieți o vânătoare „tipică” în Monster Hunter: Rise, deoarece o parte din calitatea inepuizabilă a jocului este că există până acum atât de mulți zeci de monștri mari, încât îi poate amesteca și potrivi în nesfârșite combinații noi. De asemenea, este mai puțin timid decât oricând înainte ca monștrii să se lupte între ei, ceea ce se întâmpla rar în jocurile mai vechi, dar acum este foarte frecvent (puteți, de asemenea, să „călăreți” temporar monștrii în timpul acestora și să vă bucurați la un moment dat de Godzilla).
Monștrii arată absolut uimitor, iar cei mai în vârstă au comportament mai agresivi și mai surprinzător ca niciodată. Acest joc este o revoltă: am mers cu pistolul (din nou) pentru că îl iubesc, iar arma are anumite mișcări familiare, dar și o mulțime de altele noi care o fac să se simtă complet nouă. Cu cât jucați Rise mai mult, cu atât mai mult are de oferit. Începeți să deblocați mișcări speciale care oferă fiecărei mișcări ale armei un nou unghi de abordare sau o trântire de zece tone pentru atunci când este nevoie (marele dezavantaj al lui Gunlance a fost întotdeauna mobilitatea redusă, dar în Rise acest lucru se simte irelevant când sprintați, vă luptați). , și explozie cu forță peste peisaj). Uneori încercați o nouă abilitate, procesați ceea ce tocmai s-a întâmplat.
Varietatea absolută a bestiarului și a armelor lui Rise înseamnă că, chiar dacă jocul se desfășoară într-un ritm enorm, nu încetează să ofere lucruri noi pentru o perioadă foarte lungă de timp. Sunt atât de multe de făcut aici, și totul este aranjat și explicat mai bine ca niciodată, cu toate micile bucăți care obișnuiau să enerveze jucătorii tocmai au dispărut. Sigur, acesta ar putea fi un joc Nintendo Switch la origine și se vede vizual. Dar cui îi pasă, pentru că este greu de scuturat de sentimentul că Monster Hunter Rise este la fel de bun precum a fost vreodată acest serial. Adică: la fel de bine.
-
News2 luni în urmă
Dieta scandinavă: Care este secretul dietei nordice?
-
Stil de viață2 luni în urmă
Dieta Balerina: Etape, reguli și contraindicații
-
News2 luni în urmă
Primul Război Mondial Referat
-
News2 luni în urmă
România în perioada Războiului Rece
-
Stil de viață2 luni în urmă
Dieta indiană pentru vegetarieni: Meniu complet pentru o săptămână
-
Stil de viață2 luni în urmă
Dieta ketogenică: Reguli, riscuri și beneficii
-
News2 luni în urmă
Top 10 Pictori Români Contemporani
-
Stil de viață2 luni în urmă
Cum funcționează dieta disociată?