Business
SMS Marketing: Cele Mai Bune Practici Pentru Întreprinderile Mici

Întreprinderile mici trebuie să fie agile pentru a rămâne competitive într-un peisaj în schimbare rapidă. Creșterea tehnologiei mobile a făcut mai ușor ca niciodată să rămâneți conectat cu clienții, să generați trafic și să generați venituri din orice locație în orice moment. Odată cu creșterea rapidă a platformelor de mesagerie precum WhatsApp, împreună cu multe alte instrumente de marketing prin SMS, este mai ușor de spus decât de făcut, să vă adresați clienților.
De ce trimiterea de mesaje text? Ei bine, mesajele text au o rată de deschidere ridicată (98%), cu implicarea de 6 ori mai mare decât emailul. Și mai bine, în funcție de industria și produsul sau serviciul dumneavoastră, este posibil să nu fiți nevoit să cheltuiți mulți bani pe metode tradiționale de marketing, cum ar fi publicitatea.
Restul articolului explică cele mai bune practici de marketing prin SMS pentru întreprinderile mici. Citiți mai departe pentru a afla mai multe.
Obțineți permisiunea clientului
Bombardarea clienților cu șiruri de texte fără consimțământul lor nu înseamnă doar încălcarea legii, ci și o practică inadecvată. În marketingul prin SMS, o încălcare a confidențialității este tratată dur de către sistemul juridic și poate duce la amenzi costisitoare pentru fiecare încălcare.
Asigurați-vă întotdeauna că clienții sunt de acord să primească mesaje de la compania dumneavoastră. O modalitate comună în care alte companii reușesc acest lucru este prin intermediul codurilor scurte. Clienții care doresc să primească mesaje de la compania dumneavoastră se pot înscrie în campanie trimițând un mesaj text cu un anumit cuvânt cheie sau un cod scurt – un număr din 5 sau 6 cifre ușor de reținut.
Când cineva trimite cuvântul cheie, va primi automat un răspuns automat cu informații suplimentare despre oferta sau serviciul dumneavoastră.
Fiți clari și conciși
Mesajele text sunt scurte, măsoară până la 160 de caractere sau mai puțin. Acest lucru lasă puțin loc pentru erori. O singură greșeală de tipar vă poate transforma mesajul bine intenționat într-unul nepotrivit sau părtinitor. Cele câteva caractere pot fi un avantaj, deoarece oferă posibilitatea de a vă transmite rapid mesajul.
Din acest motiv, este important să rămâneți la subiect. Fiți clar și concis cu mesajele dumneavoastră. Nu înghesuiți prea multe informații în fiecare mesaj și, mai important, nu uitați să-i dați o ultimă privire înainte de a trimite.
Timpul este cheia
Dacă nu v-ați așteptat să primiți un mesaj promoțional la 3 a.m., nici clienții dumneavoastră nu s-ar aștepta. Timpul poate schimba jocul dacă știți cum să-l folosiți în avantajul dumneavoastră. Cercetările arată că majoritatea textelor sunt citite în trei minute și că majoritatea oamenilor preferă să primească texte în timpul zilei. Dacă căutați un răspuns imediat, concentrați-vă pe momentul în care abonații dumneavoastră vor fi activi.
Adăugați valoare mesajelor dumneavoastră
Clienții vă pot trimite mesaje text cu întrebări sau feedback 24/7. Și cu software-ul potrivit, puteți răspunde la mesajele lor cu un răspuns personalizat – chiar pe moment. Cu toate acestea, o problemă persistă: clienții sunt oameni ocupați care primesc sute de mesaje text și oferte de servicii similare în fiecare zi.
Cel mai bun mod de a reduce spamul este prin trimiterea de mesaje care oferă ceva de valoare. Iată câteva dintre cele mai bune practici pentru a adăuga valoare SMS-urilor de afaceri:
- Oferiți reduceri sau cupoane
- Solicitați feedback de la clienți
- Trimiteți mementouri de întâlnire
- Informați clienții despre vânzări
- Promovarea evenimentului
Utilizați call-to-action
Indiferent dacă încercați să convingeți clienții să intre în sala de sport, să vă cumpere produsul imediat sau să vă înscrieți la un webinar, este important să includeți un îndemn la acțiune în campaniile dumneavoastră de marketing prin SMS.
Un îndemn la acțiune (CTA) este o invitație de a lua un fel de acțiune imediată. Acesta poate fi ceva la fel de simplu ca „Faceți click aici pentru a afla mai multe!” sau „Trimiteți un text DA pentru a descărca aplicația noastră”.
Evitați mesajele excesive
Acest lucru poate părea evident, dar este surprinzător cât de multe companii trimit mesaje text spam clienților lor fără să știe. Înregistrările arată că numai în 2020, plângerile privind mesajele text spam și apelurile automate au crescut cu 146% față de 2019. De atunci, guvernul a început să impună sancțiuni severe companiilor găsite vinovate de acest lucru.
Prea multe mesaje text îi sperie pe clienții existenți și potențiali care nu sunt pregătiți să își asume un angajament. Ei se pot dezabona sau renunță complet la primirea mesajelor SMS de la compania dumneavoastră. Chiar dacă nu se renunță, un număr covârșitor de texte îi va împinge probabil să ignore sau să șteargă mesajele dumneavoastră fără a le deschide.
Măsurați-vă eforturile
În cele din urmă, la fel ca orice altă strategie de marketing, trebuie să urmăriți rezultatele. Monitorizați ratele de click și conversiile ca rezultat direct al strategiei dumneavoastră de marketing prin SMS. Dacă scopul dumneavoastră este să aduceți traficul înapoi către site-ul dumneavoastră sau să creșteți descărcările de aplicații, urmărirea ratelor de deschidere și de click ar trebui să ofere o idee despre cât de bine au funcționat tacticile.
Dacă doriți ca oamenii să facă o achiziție pe baza promoției prin SMS, urmăriți ratele de conversie comparând achizițiile care au rezultat dintr-un mesaj text cu achizițiile care nu au făcut-o. De asemenea, puteți urmări conversiile cu un cod promoțional și puteți vedea câte dintre aceste coduri vor fi folosite la finalizarea comenzii.
Concluzie
Chiar dacă marketingul poate părea copleșitor, există o mulțime de întreprinderi mici care reușesc cu mesaje text. Nu este la fel de costisitor ca alte strategii generale de vânzări/marketing și aveți mai mult control asupra mesajului dumneavoastră, astfel încât să îl puteți personaliza pentru a vă satisface nevoile.
-
Newso lună în urmă
Cele mai bune 10 seriale coreene de vizionat
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Saunier Duval
-
News6 zile în urmă
Coduri Eroare Centrală Buderus
-
Newso săptămână în urmă
Coduri Eroare Centrală Vaillant
-
News2 săptămâni în urmă
Top 30 de filme de dragoste pe care trebuie să le vizionați
-
Călătorie3 săptămâni în urmă
Delta Dunării: Sanctuar natural și destinație de neuitat pentru ecoturism
-
News3 săptămâni în urmă
Mierla – Curiozități și informații despre această pasăre
-
News4 săptămâni în urmă
Cele mai frumoase nume de fete și semnificațiile lor