Conectează-te cu noi

Stil de viață

Sustenabilitate: Politica de Pace Pentru Viitor

Publicat

pe

Sustenabilitate: Politica de Pace Pentru Viitor | Zicala.ro

Multe companii se concentrează pe creșterea marjelor de profit și pe dezvoltarea unor produse de ultimă oră care le-ar uimi piața țintă. Nu este absolut nimic greșit în a face acest lucru și, dacă vreți să conduceți o afacere, trebuie să faceți acest lucru. Ele nu ar trebui, totuși, să fie singurele preocupări. Într-adevăr, există și alte principii care pot ajuta la dezvoltarea brandului, atragerea clienților și practicile companiei responsabile din punct de vedere social. Dezvoltarea durabilă este unul dintre aceste idealuri.

Ce este producția durabilă?

Materialele, instrumentele și procesele utilizate în producția durabilă încurajează eficiența resurselor, în special în ceea ce privește resursele neregenerabile, și minimizarea deșeurilor. Diferă de metodele convenționale de producție, care pun o primă pe rentabilitatea și marjele de profit, ignorând în același timp efectele asupra mediului.

Problema cu această tehnică este că distrugerea ecosistemelor noastre are consecințe foarte reale, aceste cheltuieli sunt denumite de către economiști costuri externe. O companie care practică responsabilitatea socială lucrează pentru a reduce atât costurile interne, cât și cele externe.

În ultimii zece ani, sustenabilitatea a fost un subiect frecvent discutat. Durabilitatea a fost folosită în numeroase sectoare, cum ar fi inginerie, proiectare și chiar producție. Producătorii sunt acum mai conștienți de necesitatea durabilității și iau în considerare modul în care operațiunile lor pot afecta mediul atunci când iau o decizie de afaceri.

Avantajele producției durabile sunt numeroase. Organizațiile își pot extinde accesul pe piețele internaționale, își pot construi brandul și își pot îmbunătăți părerile consumatorilor și reputația companiei prin implementarea unor metode de producție durabile.

Cu toate acestea, în ciuda tuturor acestor avantaje, dezvoltarea producției durabile este plină de dificultăți.

Bariere în producție în calea durabilității

Afacerile pun adesea câștigul financiar și expansiunea economică înaintea drepturilor persoanelor și a mediului. Percepția că durabilitatea este costisitoare este un aspect al problemei. Prin urmare, pentru a realiza o producție durabilă, trebuie să existe o schimbare de paradigmă de la a vedea mediul ca o componentă a economiei la a vedea economia ca o componentă a mediului. Altfel spus, întreprinderile ar trebui să modifice economia pentru a proteja întreținerea mediului.

  • Inovare insuficientă: comunitatea academică trebuie să colaboreze mai strâns cu sectorul de afaceri pentru a face cercetare axată pe inovare. Este posibil ca profesioniștii să nu aibă pregătirea necesară pentru a aplica noțiuni abstracte de sustenabilitate atunci când absolvă pentru prima dată universitatea.
  • Sisteme necorespunzătoare de monitorizare și evaluare: colaborarea este esențială, dar este, de asemenea, dificil pentru factorii de decizie să execute o producție durabilă la scară largă atunci când nu există suficiente informații disponibile. Companiile de la nivel local, național și internațional, cărora le lipsesc instrumente de încredere pentru măsurarea datelor și monitorizarea progresului, ajung să aibă obiective de durabilitate necorespunzătoare.
  • Expertiză inadecvată în cadrul instituției: implementarea inițiativelor pentru producția durabilă este adesea împiedicată de lipsa de talent în sectorul de producție, fie că este vorba de oameni de știință sau de experți în sustenabilitate. Angajarea de consultanți experimentați sau furnizori externi care pot furniza cunoștințele, abilitățile, instrumentele și perspectivele necesare poate ajuta companiile să treacă peste acest obstacol.

În plus, au întâmpinat dificultăți în ceea ce privește sustenabilitatea producției, inclusiv:

  • Găsirea timpului de așteptare sau oprire inutil.
  • Lipsa controlului asupra deșeurilor produse în timpul producției.

În cele din urmă, afacerea a reușit să culeagă următoarele avantaje ca urmare a implementării durabilității:

  • Reducerea orelor suplimentare.
  • Reducerea timpilor de așteptare.

Reducerea risipei, îmbunătățirea productivității și menținerea unui flux de date nestingherit în întreaga organizație pot contribui la o producție durabilă, oferind factorilor de decizie o imagine cuprinzătoare atât asupra situației lor actuale, cât și asupra perspectivelor lor viitoare.

Companiile trebuie să-și îmbunătățească sistemele de monitorizare și evaluare pentru a combate acest lucru, iar aceste sisteme ar trebui să acopere procedurile operaționale, producția durabilă, inițiativele și proiectele strategice. Pentru a îmbunătăți eficacitatea și eficiența, trebuie implementată o strategie de îmbunătățire continuă. Guvernele și grupurile comerciale trebuie să aprofundeze și să evalueze efectele socioeconomice ale inițiativelor pe lângă rezultatele acestora.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Stil de viață

Trei Caracteristici ale Artei și Culturii

Publicat

pe

By

Trei Caracteristici ale Artei și Culturii | Zicala.ro

Un sector care cuprinde activitatea creativă într-o țară este denumit sector de artă și cultură. Cu alte cuvinte, este o zonă de activitate economică și de activitate socială care plasează producția artistică în centrul ei. Rezultatele unei astfel de activități sunt cultura și bunurile creative. Iată trei caracteristici principale ale sectorului. Aceste caracteristici stau la baza dezvoltării politicilor și reglementărilor pentru sectorul artelor și culturii. Dar care sunt caracteristicile unui sector cultural? Trebuie remarcat faptul că acest tip de industrie nu este neapărat asociat cu o singură țară sau regiune.

Caracteristicile artei și culturii

În timp ce știința și tehnologia sunt esențiale pentru societate și știință, artele sunt o parte vitală a culturii. Reflectă valorile sociale, influențează opinia publică și traduce experiențele în spațiu și timp. De asemenea, atinge corpurile și inimile oamenilor, schimbându-le mentalitatea mai mult decât orice altă formă de comunicare. Arta este legată de credințele spirituale și este o parte importantă a dezvoltării de sine. Ajută oamenii să se înțeleagă pe ei înșiși și relația dintre ființele umane. Mai mult, arta poate fi o sursă de inspirație pentru indivizi și comunități.

Aceste 3 caracteristici ale artei și culturii sunt:

  • Informare;
  • Cultivare;
  • Dezvoltare.

Originea termenului „cultură” datează din secolul al XV-lea. Cuvântul cultură vine din latină și înseamnă „cultivare”. În lumea vorbitoare de limba engleză, cultura se referă la realizarea intelectuală, inclusiv muzică, artă și literatură. Stanford Encyclopedia of Philosophy oferă o definiție mai cuprinzătoare, afirmând că cultura se referă la „toate produsele activității umane”.

Continuați lectura

Stil de viață

Live Streaming VS VOD

Publicat

pe

By

Live Streaming VS VOD | Zicala.ro

Brandurile își dezvoltă utilizarea conținutului video ca parte cheie a modelelor lor de afaceri prin streaming video online.

Nu este exclus să alegeți între un model la cerere sau un model de streaming live pentru conținutul video. Deși vă puteți partaja videoclipurile folosind ambele și puteți câștiga bani din publicul dumneavoastră, fiecare metodă de livrare video are beneficii și utilizări unice.

Dar pentru a găsi soluția de streaming video potrivită pentru nevoile dumneavoastră de afaceri, trebuie să înțelegeți aplicațiile individuale, împreună cu diferențele dintre metodele de livrare VOD și live streaming. De asemenea, vom afla cum o platformă de streaming unificată poate ajuta la îmbunătățirea experienței de livrare a videoclipurilor.

Live Streaming vs. VOD

Reality show-urile și platformele de social media precum Instagram, Youtube etc, au inspirat strategia de live streaming. Publicul vine la aceste canale unde pot explora aplicații de live streaming în moduri unice și creative.

Conceptul aplicat aici este modul în care editorii și creatorii de conținut își valorifică conținutul în câteva minute de la momentul vizionarării live. Tehnologia de live streaming a devenit un avantaj pentru diverși creatori de conținut pentru a se conecta cu ușurință cu publicul care vizionează în direct, deoarece segmentul de audiență în direct este complet diferit de alți telespectatori ai acelorași canale.

Când să folosiți live streaming?

Tehnologia de streaming live funcționează cel mai bine pentru anumite aplicații, unde aveți cea mai largă gamă de public care iubește să urmărească conținut live pe canale precum Youtube, Instagram, Twitter, Facebook, Twitch etc. Mărcile se bazează pe tehnologia inovatoare pentru a oferi clienților o experiență plăcută. Mai exact, protocoalele de streaming îi ajută să furnizeze emisiuni telespectatorilor. Două dintre aceste formate, HLS și MPEG DASH, sunt utilizate pe scară largă în afaceri.

  • Concerte live – Permite o mai mare acoperire și implicare și pentru persoanele care nu pot participa la concerte din cauza constrângerilor fizice.
  • Sport, știri de ultimă oră – Permite reutilizarea conținutului în flux live cu publicarea de scripturi video pentru o relevanță maximă a conținutului.
  • Conferințe – Oferă noi oportunități de colaborare în afaceri și ajută la construirea unei baze mai largi de public.
  • Conținut live exclusiv – Ajută la obținerea unui public ridicat, deoarece exclusivitatea creează curiozitatea publicului pentru a fi inclusă în fluxul video live.
  • Gaming – Este cea mai comună nișă de streaming live, deoarece există o bază uriașă de fani ai tehnologiei de streaming live.
  • Sesiuni QnA – Vă ajută să vă înțelegeți publicul prin interacțiunea live cu publicul.

Când să utilizați VOD?

Există o schimbare bruscă predominantă de la audiența în orele de maximă audiență la o audiență convenabilă în timp. Acest lucru a exploatat conținutul video la cerere de înaltă calitate repetată, în orice moment din orice loc de către clienți.

Sistemul video la cerere permite clienților țintă să acceseze conținut video selectat din bibliotecile online de interes. Conținutul video de tip la cerere este disponibil clienților de pe dispozitive precum tablete, PC-uri sau televizoare.

  • Vloguri de fitness
  • Meditaţie spirituală
  • Povești antreprenoriale
  • Filmulețe video
  • Videoclipuri educaționale

Diferențe – Live Streaming și VOD

Evident, metoda de live streaming oferă publicului conținut video live expus și, fără a înregistra prima parte de videoclip live, nu puteți crea fluxuri VOD separat.

De asemenea, una dintre diferențele majore dintre live streaming și VOD este că conținutul live streaming reduce valoarea monetară a conținutului media personalizat, deoarece este limitat la o perioadă scurtă de live.

Deși ambele modele au aplicații individuale importante și pot varia în funcție de obiectivele de afaceri. Având în vedere fiecare aspect al pieței de streaming video, este recomandat să optați pentru soluția de streaming VOD, deoarece aceasta devine un mod constant de soluție de generare de venituri. De asemenea, oferă consistență de mare valoare platformei de streaming online.

Cu toate acestea, metodele VOD și de live streaming nu ar trebui să fie întotdeauna exclusive una de cealaltă. Multe companii pot opta pentru un model de afaceri hibrid de streaming video, care dezvoltă cea mai inovatoare experiență de streaming video.

  • Puteți crea interacțiune în timp real cu publicul dumneavoastră prin live streaming, care vă răspândește informațiile și amintirea mărcii.
  • De asemenea, puteți înregistra aceste videoclipuri live și puteți programa viitoarele încărcări ca conținut VOD, ceea ce permite revenirea spectatorilor pentru vizionare ulterioară.
  • Unele videoclipuri preînregistrate pot fi, de asemenea, transmise în direct la un anumit moment, ceea ce se adaptează și la reglementările în schimbare privind distanțarea socială.

Concluzie

Live streamingul are propria audiență a anumitor conținuturi, cum ar fi știri de ultimă oră, conferințe, concerte live, jocuri etc, în timp ce streaming-ul VOD oferă confort spectatorilor pentru accesarea conținutului video, cum ar fi videoclipuri de divertisment, filme, vloguri de fitness și meditație etc.

Majoritatea canalelor de streaming video de divertisment precum Netflix, Prime etc, oferă conținut VOD spectatorilor.

Nu este necesar să alegeți o singură metodă de livrare video, puteți alege și un model hibrid de metode de streaming video. De exemplu, Instagram vă permite să începeți streamingul video în direct împreună cu postări permanente de role VOD, postări simple etc.

Continuați lectura

Stil de viață

Cum să Rămâneți Calm în Timpul Volatilității Pieței

Publicat

pe

By

Cum să Rămâneți Calm în Timpul Volatilității Pieței | Zicala.ro

În ultimele câteva săptămâni, mi-am acoperit ochii și mi-am lăsat degetele să iasă doar când mă uitam la investițiile mele ca și cum m-aș fi înfruntat mai degrabă cu Freddy Kruger decât cu o listă de numere. Nu ajută cu nimic faptul că știrile financiare sunt pline de viitoare perspective de rău augur, cum ar fi o recesiune care se apropie, conflicte comerciale și corecții ale pieței.

Mă face să vreau să retrag fiecare ban din bunurile mele și să îi ascund sub saltea sau într-un alt loc sigur.

Cel mai rău lucru pe care l-aș putea face în timp ce portofoliul meu se îndreaptă în jos este să-mi retrag banii de pe piață, indiferent cât de copleșitoare ar fi o fluctuație a pieței. Acest lucru se datorează faptului că vânzarea este singura metodă prin care se asigură că pierderile trecătoare se transformă în unele permanente.

Este mult mai ușor să știți că ar trebui să rămâneți cu ceva decât cu nimic. Înțelegerea modului de a vă menține calmul dacă sunteți tentat să vă reduceți pierderile atunci când auziți previziuni financiare de apocalipsa este crucială.

Amintiți-vă că ascunderea este OK

Deși primiți adesea critici, ținerea capului în nisip poate fi cea mai înțeleaptă mișcare. Asta pentru că reacționăm la frică acționând, ceea ce este o părtinire cognitivă. Credem că a merge înainte este mai bine decât a rămâne nemișcați, chiar dacă este dăunător. Cu toate acestea, indivizii tind să vândă atunci când piața este la cel mai scăzut nivel și să cumpere la cel mai mare nivel, deoarece ascultă părtinirea acțiunii. Le este groază să rămână inactivi.

Când piața se prăbușește, este imposibil să ignorăm vocea din gândurile noastre care strigă la noi să „Fă ceva!” Ignorarea portofoliului este modalitatea mai simplă de a trece de prejudecățile acțiunii.

Desigur, acest lucru nu înseamnă că nu ar trebui să vă revizuiți niciodată deținerile. Cu toate acestea, dacă vă urmați planul rațional de investiții, verificările zilnice ale portofoliului și consumul obsesiv de știri financiare vă vor determina să luați decizii din frică (sau lăcomie).

În schimb, planificați să monitorizați în mod regulat performanța investițiilor, cum ar fi o dată pe lună sau o dată pe trimestru. Acest lucru vă va oferi cunoștințele necesare pentru a menține o alocare echilibrată a activelor și a face ajustările necesare fără a ceda părtinirii acțiunii.

Obțineți alinare din istorie

Deși fiecare analist bursier și planificator financiar are aproape tatuat pe frunte proverbul „performanța trecută nu este o garanție a rezultatelor viitoare”, există încă motive întemeiate pentru a lua în considerare performanța istorică a pieței. Este posibil să observați că piețele au tendința invariabil de creștere dacă vă uitați la tendințele pe termen lung și la randamentele istorice generale.

Nu mai este plăcut să experimentați pierderi pe termen scurt și volatilitate știind că piața se va redresa. Cu toate acestea, este mai simplu să puneți în perspectivă orice pierderi tranzitorii suferite. Portofoliile de investitori înțelepți care au rămas calmi în timpul corecțiilor pieței din 2000 și 2008 și-au revenit în cele din urmă. Chiar dacă o picătură ar putea fi supărătoare, rămânerea pe calea dumneavoastră și a avea încredere în tendințele istorice pe termen lung ale pieței vă poate asigura că dumneavoastră și banii dumneavoastră veți ieși în viață.

Faceți un plan pentru volatilitate

De multe ori ignorăm faptul că volatilitatea este o componentă standard a piețelor financiare, motiv pentru care avem tendința de a reacționa exagerat la aceasta. Turbulențele pieței sunt obișnuite și, de-a lungul unei lungi cariere de investiții, ar trebui să anticipăm că vom experimenta mai multe dintre ele. Cu toate acestea, presupunem adesea că piețele vor continua să crească. Chiar și o scădere ușoară poate părea copleșitoare cu acest nivel de anticipare.

Elaborarea unei strategii pentru ceea ce veți face într-o criză este o metodă excelentă de a combate astfel de așteptări (și teama ulterioară atunci când nu sunt îndeplinite).

Strategia de volatilitate poate fi la fel de simplă precum a decide să vă băgați capul în nisip în timpul recesiunilor. Poate fi mai ușor să vă urmați planul dacă știți dinainte că veți reduce înregistrările în portofoliu atunci când lucrurile arată sumbru.

În loc să fiți doar reactivi, planul dumneavoastră poate fi și proactiv. Deoarece știți că turbulențele pieței sunt obișnuite și inevitabile, planificați cum veți include aceste variații în abordarea de investiții. În loc să priviți o scădere ca pe ceva de care să vă temeți, puteți alege să cumpărați mai multe investiții în timpul uneia.

Stați calmi

Oamenii nu sunt făcuți în mod natural pentru a lua decizii de investiții sensibile, ceea ce explică de ce de obicei facem atât de prost. Când suntem îngroziți, emoțiile noastre pot trece peste abordările noastre logice. Cu toate acestea, vânzarea investițiilor din cauza turbulențelor pieței și a titlurilor alarmante înseamnă adoptarea unei soluții pe termen lung pentru o problemă pe termen scurt.

Înainte de a avea loc vreo schimbare înfricoșătoare a pieței, luați în considerare strategia dumneavoastră pentru a le gestiona. Când aveți un plan de rezervă, este mai puțin probabil să răspundeți de frică, deoarece știți.

Continuați lectura

Prindeți Reducerile

eMAG | Zicala.ro
PCGarage | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro

Facebook

Trending