Conectează-te cu noi

Stil de viață

Live Streaming VS VOD

Publicat

pe

Live Streaming VS VOD | Zicala.ro

Brandurile își dezvoltă utilizarea conținutului video ca parte cheie a modelelor lor de afaceri prin streaming video online.

Nu este exclus să alegeți între un model la cerere sau un model de streaming live pentru conținutul video. Deși vă puteți partaja videoclipurile folosind ambele și puteți câștiga bani din publicul dumneavoastră, fiecare metodă de livrare video are beneficii și utilizări unice.

Dar pentru a găsi soluția de streaming video potrivită pentru nevoile dumneavoastră de afaceri, trebuie să înțelegeți aplicațiile individuale, împreună cu diferențele dintre metodele de livrare VOD și live streaming. De asemenea, vom afla cum o platformă de streaming unificată poate ajuta la îmbunătățirea experienței de livrare a videoclipurilor.

Live Streaming vs. VOD

Reality show-urile și platformele de social media precum Instagram, Youtube etc, au inspirat strategia de live streaming. Publicul vine la aceste canale unde pot explora aplicații de live streaming în moduri unice și creative.

Conceptul aplicat aici este modul în care editorii și creatorii de conținut își valorifică conținutul în câteva minute de la momentul vizionarării live. Tehnologia de live streaming a devenit un avantaj pentru diverși creatori de conținut pentru a se conecta cu ușurință cu publicul care vizionează în direct, deoarece segmentul de audiență în direct este complet diferit de alți telespectatori ai acelorași canale.

Când să folosiți live streaming?

Tehnologia de streaming live funcționează cel mai bine pentru anumite aplicații, unde aveți cea mai largă gamă de public care iubește să urmărească conținut live pe canale precum Youtube, Instagram, Twitter, Facebook, Twitch etc. Mărcile se bazează pe tehnologia inovatoare pentru a oferi clienților o experiență plăcută. Mai exact, protocoalele de streaming îi ajută să furnizeze emisiuni telespectatorilor. Două dintre aceste formate, HLS și MPEG DASH, sunt utilizate pe scară largă în afaceri.

  • Concerte live – Permite o mai mare acoperire și implicare și pentru persoanele care nu pot participa la concerte din cauza constrângerilor fizice.
  • Sport, știri de ultimă oră – Permite reutilizarea conținutului în flux live cu publicarea de scripturi video pentru o relevanță maximă a conținutului.
  • Conferințe – Oferă noi oportunități de colaborare în afaceri și ajută la construirea unei baze mai largi de public.
  • Conținut live exclusiv – Ajută la obținerea unui public ridicat, deoarece exclusivitatea creează curiozitatea publicului pentru a fi inclusă în fluxul video live.
  • Gaming – Este cea mai comună nișă de streaming live, deoarece există o bază uriașă de fani ai tehnologiei de streaming live.
  • Sesiuni QnA – Vă ajută să vă înțelegeți publicul prin interacțiunea live cu publicul.

Când să utilizați VOD?

Există o schimbare bruscă predominantă de la audiența în orele de maximă audiență la o audiență convenabilă în timp. Acest lucru a exploatat conținutul video la cerere de înaltă calitate repetată, în orice moment din orice loc de către clienți.

Sistemul video la cerere permite clienților țintă să acceseze conținut video selectat din bibliotecile online de interes. Conținutul video de tip la cerere este disponibil clienților de pe dispozitive precum tablete, PC-uri sau televizoare.

  • Vloguri de fitness
  • Meditaţie spirituală
  • Povești antreprenoriale
  • Filmulețe video
  • Videoclipuri educaționale

Diferențe – Live Streaming și VOD

Evident, metoda de live streaming oferă publicului conținut video live expus și, fără a înregistra prima parte de videoclip live, nu puteți crea fluxuri VOD separat.

De asemenea, una dintre diferențele majore dintre live streaming și VOD este că conținutul live streaming reduce valoarea monetară a conținutului media personalizat, deoarece este limitat la o perioadă scurtă de live.

Deși ambele modele au aplicații individuale importante și pot varia în funcție de obiectivele de afaceri. Având în vedere fiecare aspect al pieței de streaming video, este recomandat să optați pentru soluția de streaming VOD, deoarece aceasta devine un mod constant de soluție de generare de venituri. De asemenea, oferă consistență de mare valoare platformei de streaming online.

Cu toate acestea, metodele VOD și de live streaming nu ar trebui să fie întotdeauna exclusive una de cealaltă. Multe companii pot opta pentru un model de afaceri hibrid de streaming video, care dezvoltă cea mai inovatoare experiență de streaming video.

  • Puteți crea interacțiune în timp real cu publicul dumneavoastră prin live streaming, care vă răspândește informațiile și amintirea mărcii.
  • De asemenea, puteți înregistra aceste videoclipuri live și puteți programa viitoarele încărcări ca conținut VOD, ceea ce permite revenirea spectatorilor pentru vizionare ulterioară.
  • Unele videoclipuri preînregistrate pot fi, de asemenea, transmise în direct la un anumit moment, ceea ce se adaptează și la reglementările în schimbare privind distanțarea socială.

Concluzie

Live streamingul are propria audiență a anumitor conținuturi, cum ar fi știri de ultimă oră, conferințe, concerte live, jocuri etc, în timp ce streaming-ul VOD oferă confort spectatorilor pentru accesarea conținutului video, cum ar fi videoclipuri de divertisment, filme, vloguri de fitness și meditație etc.

Majoritatea canalelor de streaming video de divertisment precum Netflix, Prime etc, oferă conținut VOD spectatorilor.

Nu este necesar să alegeți o singură metodă de livrare video, puteți alege și un model hibrid de metode de streaming video. De exemplu, Instagram vă permite să începeți streamingul video în direct împreună cu postări permanente de role VOD, postări simple etc.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo
Atlas VPN Black Friday

Iti dau reducere 1% la PC Garage

eMAG | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro
Google News - Zicala.ro

Trending