Conecteaza-te cu noi

Tehnologie

Tehnologia în Noul Deceniu

Publicat

pe

Tehnologia în Noul Deceniu | Zicala.ro

Setea oamenilor de cunoaștere îi determină zi de zi să-și depășească limitele, să fie mai buni în toate și să depășească generațiile trecute. Tehnologia înflorise în mileniul al treilea, atingând noi culmi pe care strămoșii noștri nici măcar nu le-au putut imagina. Perspectiva pentru viitor este că, pe durata vieții noastre, tehnologia se va dezvolta într-un mod radical. Cine știe, poate că vom avea mașini zburătoare și toate scenariile SCI-Fi destul de curând.

Experții SAP, o companie multinațională de software din Germania, s-au gândit la una dintre cele mai importante tendințe tehnologice care vor modela viitorul nostru apropiat. Să descoperim împreună câteva dintre aceste tehnologii.

Progres Masiv în Puterea de Calcul

În prezent, computerele sunt foarte puternice în comparație cu prima serie de mașini, totuși nu pot concura cu computerele cuantice. Aceste noi tipuri de computere vor fi o parte esențială a serverelor de întreprindere și vor fi găsite pe birourile fiecărui birou al laboratoarelor de cercetare. Creșterea computerului cuantic ne va permite să depășim bariera care stătea pe calea noastră de a procesa cantitatea infinită de date. Contribuția tehnologiei 5G, în special prin viteza de descărcare mai mare și o lățime de bandă mai mare, va facilita creșterea computerelor cuantice.

Automatizarea Forței de Muncă

Experții SAP afirmă că revoluția productivității și automatizării, denumită Industry 4.0, va avea un impact mare asupra pieței muncii și a societății în general. Acesta va fi un subiect fierbinte care va fi foarte dezbătut de-a lungul anilor. Deși dezvoltarea inteligenței artificiale (AI) și a industriei roboticii nu va înlocui forța de muncă umană în curând, va produce totuși unele schimbări în viitorul apropiat. Zilele de lucru ar putea fi scurtate la patru zile pe săptămână, ceea ce ar putea da motive unor neliniști și necredință.

După cum spune un director general al SAR: „Îmbunătățirea eficienței productivității, planificarea avansată și predictibilitatea determinate de inovația tehnologică vor continua să reducă costurile. Acest lucru va ajuta companiile să-și eficientizeze procesele de afaceri. Este sigur că aceste evoluții vor avea un impact major asupra societății și economiei noastre ”.

Date Personale și Altele

Unele studii arată că, în viitor, datele noastre personale vor avea un impact important pe piață. Nu numai că cantitatea uriașă de date găsite pe spațiul digital va duce la apariția de noi afaceri, dar vor fi și surse de venit. Vă puteți imagina o lume în care „like-urile” vor fi noua monedă. Cât de nebunesc va fi să joci în viitor unele aplicații mobile și să fii premiat în aprecieri? Glumele deoparte, multe companii sunt dispuse să investească în acest tip de viitor. Dar un factor decisiv în această chestiune vor fi guvernele. Cine știe, poate vor apărea noi cadre juridice.

Prezentul fără smartphone-ul nostru este greu de imaginat, viitorul fără el este imposibil de imaginat. Faptul că depindem atât de mult de tehnologie, în special de smartphone-uri, va duce la noi modalități de a accesa toate aceste informații într-un mod mult mai ușor. Noua descoperire va consta în inventarea a ceva care să înlocuiască smartphone-urile. poate ceva ce am putea controla cu mintea noastră. Sau pentru aceia dintre voi care sunt mai deschisi la minte, poate un cip de subpiei va fi soluția de care aveți nevoie.

Un subiect foarte delicat, mecanizarea oamenilor va fi probabil obișnuită în câteva decenii de acum înainte. Dacă putem crea o tehnologie atât de fină, de ce să nu o folosim pe noi înșine? De-a lungul istoriei, oamenii au evoluat constant, organismele cibernetice vor fi următorul pas pe scara evoluției.

Energie Sustenabilă

Deoarece rasa umană nu încetează niciodată să încerce să-și îmbunătățească modul de viață, chiar dacă acest lucru înseamnă că adesea își va distruge ecosistemul înconjurător, înclinarea către mai multe energii bio este o necesitate. Tehnologia se va concentra mai mult pe direcția unor energii mai bune, cum ar fi solare, atomice, eoliene și biocombustibili. Ceea ce promite o alternativă pentru o lume mult mai verde și mai curată. Tehnologia va fi, de asemenea, utilizată pentru energiile nou descoperite, cum ar fi celulele de combustibil, oceanul și energia geotermală.

O sursă de energie mult mai ieftină va permite oamenilor să producă produse mai eficiente într-un mod mai durabil. O energie mai ieftină înseamnă, de asemenea, că transportul va beneficia foarte mult de aceasta. Mașinile electrice își vor înlocui încet omologii cu combustibili fosili.

Deși nu vom putea călători prin spațiu sau coloniza alte planete la sfârșitul acestui deceniu, viața noastră s-ar putea îmbunătăți în multe feluri. Deci, să luăm loc și să urmărim acest spectacol minunat numit viitor.

Continuați lectura
Click pentru a plasa comentariul

Lasă un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Tehnologie

Abordarea Blockchain-ului în Afaceri

Publicat

pe

By

Abordarea Blockchain-ului în Afacerii | Zicala.ro

Care este principala eroare de calcul atunci când vine vorba de o afacere cu blockchain? Problema cu cei mai mulți dezvoltatori de blockchain este că aceștia abordează procesul ca dezvoltatori și nu ca oameni de afaceri. Această abordare ar putea fi o bună oportunitate pentru acești dezvoltatori, deoarece oamenii de afaceri înțeleg industria.

Cea mai mare parte este condusă, de obicei, de cunoscătorii din tehnologie care nu au o înțelegere reală a modului de construire și operare a unei afaceri și informații în acest sens. În plus, există câteva companii de blockchain, un exemplu, Blockdraw Technologies, în care fondatorul său nu numai că are decenii de experiență în afaceri, dar timpul său la AGCC i-a arătat tot ce avea nevoie să știe despre cum să conducă o afacere în mod corespunzător. Blockdraws Technologies COO, Konstantinos Despotakis este un fost CEO al cazinourilor online și, de asemenea, un fost director adjunct de conformitate la AGCC.

În plus, fondatorul Darin Oliver a preluat și Kim Lumbard, actualul CTO al Blockdraw. Darin se întâlnește cu Kim la Surge Trading, se cunosc de un deceniu întreg. La început, Kim Lumbard i-a învățat pe Darin și echipa sa despre teoria informației la Caltech. Învățăturile au fost esențiale în a-i ajuta să rezolve problemele importante pe care doreau să le spargă. Pur și simplu nu știau de nicio altă afacere de cazinou online bazată pe blockchain, cu gestionarea, reglementarea, cunoștințele tehnice și experiența pe care o aveau.

De ce este nevoie?

Ce este cu adevărat necesar să se facă pentru ca toată lumea să aibă un avantaj în tehnologie? Blockdraw dorește să combine cele mai bune tehnologii disponibile și să aibă în continuare o încredere, verificabilitate, protecție IP și securitate ca standard. O afacere reală trebuie să aibă totul pentru a rămâne deasupra atunci când o industrie existentă este întreruptă.

Astăzi, doar câteva autorități de reglementare vor accepta cloud computing. Este o greșeală să lansezi o aplicație nativă în sălbăticie, fără reglementări și fără protecție. Guvernele nu vor susține acest lucru, dar nu înseamnă că nu există o soluție.

Tehnologiile blockchain încă se maturizează. Ele pot oferi o mare verificabilitate publică, dar sunt prea lente și prea nesigure. Majoritatea companiilor folosesc canale avansate pe blockchain-uri. Aduc performanțe ridicate cu o contabilitate distribuită robustă, totuși suferă defecte de securitate și nu au funcții de conformitate încorporate. Aceste canale vor lupta pentru a obține acceptul în rândul autorităților de reglementare și al operatorilor de masă.

Statutul juridic este, de asemenea, în curs de maturare și acest lucru afectează nu numai reglementările, ci și capacitățile juridice și resursele tuturor părților implicate. Cu toate acestea, există și soluții. Blockdraw a folosit o combinație a celor mai bune tehnologii pentru a crea un proces care să funcționeze pentru toate părțile.

Un Nou Sistem

Asta înseamnă că toată lumea va juca după reguli. Blockdraw a creat un sistem L.E.A.P pentru a rula cea mai avansată platformă din lume. Platforma este mai rapidă și mai sigură de operat. De asemenea, rulează pe mai multe servere și oferă redundanță ridicată și latență scăzută. Dar asta nu este tot. L.E.A.P este conceput de la bază, pentru a fi demonstrabil de corect, verificabil, de încredere și pentru a răspunde nevoilor din industrie.

Blockdraw concepe, de asemenea, sisteme inovatoare de verificare a „cutiei negre”, astfel încât ar satisface chiar și cei mai sceptici utilizatori și autorități de reglementare. L.E.A.P are, de asemenea, capacități juridice. Acest lucru va păstra proveniența, poate acționa ca o dovadă a custodei și nu este doar conform cu reglementările actuale, dar poate fi adaptat și la legislație mai sofisticată în viitor.

O mulțime de oameni din comunitatea blockchain ar putea critica această nouă tehnologie. Aceștia vor cere un cod open-source, spunând că aceasta este singura modalitate de a realiza verificabilitate și operațiuni de încredere. Ideile inovatoare au fost întotdeauna controversate. Open source are multe avantaje, dar cea mai mare forță a sa este în dezvoltarea comunității.

În același timp, 95% din ideile de blockchain de afaceri sunt proiecte de dezvoltare internă și nu pot utiliza avantajul open source. Așa-numitul avantaj al transparenței este, de asemenea, cea mai mare slăbiciune a sa, care poate lăsa o afacere deschisă la hackeri și vulnerabilității de securitate. Deci, ce mai rămâne, este verificabilitatea.

Se pare că nu este necesar să se dezvăluie codul deloc pentru a asigura verificabilitatea absolută. Folosind teoria automatelor și oferind o parte din mecanica algoritmilor L.E.A.P, Blockdraw poate oferi o verificare definitivă a cutiei negre. Folosind acest lucru, este imposibil ca compania să schimbe, să vizualizeze sau să modifice un joc, dar când se întâmplă ceva, toată lumea va ști despre asta. Acest lucru este mult mai util pentru un utilizator decât accesul la un cod pe care mulți nici măcar nu îl vor înțelege.

Ultimele Cuvinte

Orice dezvoltator știe că atunci când există un produs maturizat cu mulți oameni care lucrează la cod, greșelile sau codarea slabă sunt în mare parte inevitabile. În structurile de finanțe, este inacceptabil să greșești. Din acest motiv, soluțiile actuale de canal de stat sunt extrem de nesigure. În schimb, se folosesc blockchain-uri private care sunt legate de blockchain-urile publice având un ștampilă notarială pe el. Designul L.E.A.P are contracte mai inteligente și mai sigure, care au aceeași verificabilitate și operațiuni de încredere ca orice alt canal de stat open-source.

Continuați lectura

Tehnologie

Tehnologia RTX

Publicat

pe

By

Tehnologia RTX | Zicala.ro

Ce este tehnologia RTX, cum funcționează și cum ar putea influența dezvoltarea jocurilor video? Vă amintiți când ați avut prima dată ocazia de a rula un joc pe PC cu un accelerator 3D? Diferențele dintre versiunea software redată, „2D”, dacă vreți, ale unui titlu precum Quake-ul clasic și același joc jucat cu un accelerator 3D precum vechiul 3dfx Voodoo au fost uriașe, de la cer la pământ, poate chiar mai mari decât atunci când a fost de la afișaje monocrome (CGA) la afișaje color (EGA și, mai târziu, VGA).

Sfârșitul anilor 1990 a marcat o nouă etapă în evoluția graficelor în timp real folosind un PC, NVIDIA lansând GeForce 256, prima unitate de procesare grafică (GPU) din lume, un cip capabil să efectueze operațiuni T&L (transformare și iluminare), accelerate de hardware-ul în sine, ridicând sarcini solicitante de pe „umerii” procesorului.

IMPACT VIZUAL

Impactul vizual nu a putut fi neglijat, facilitățile oferite de o astfel de tehnologie permițând utilizarea mai frecventă a rezoluțiilor mai mari (comparativ cu cele obișnuite 640 × 480 și 800 × 600 din acea vreme), precum și afișajul cu o adâncime de culoare de 32 biți, cu un spectru de culoare mult mai generos decât redarea pe 16 biți (peste 16 milioane de culori, comparativ cu doar 65536), fără pierderi semnificative de performanță. De fapt, acest pas și-a pus amprenta în special pe performanță, „rescriind regulile” pentru dezvoltatorii de jocuri, cipul video a început să fie folosit pentru a efectua sarcini care, până atunci, depindeau exclusiv de procesor.

Doar doi ani mai târziu, NVIDIA a rescris „regulile jocului”, lansând cipurile GeForce 3. Această nouă evoluție tehnologică a fost adoptată rapid de întreaga industrie, un cip grafic NVIDIA cu caracteristici similare fiind implementat în prima generație de console Xbox. Astfel, am compus această scurtă introducere tocmai pentru a evidenția aceste momente cruciale din istoria graficii 3D de pe computer.

RAY TRACING VS. RASTERIZATION

Este suficient să privim în jur, în lumea reală, pentru a înțelege, în general, cum funcționează propagarea luminii: sursele de lumină emit „raze” de lumină, care, în funcție de materialele cu care se „intersectează”, pot fi reflectate în alte direcții și în părțile în care nu reușesc să ajungă, apar ceea ce numim „umbre”.

Și când vine vorba de grafica 3D pe computer, niciun element nu oferă o doză de credibilitate mai mare decât iluminarea redată în mod realist. În acest scop, pe principiile descrise mai sus, s-a născut tehnica de redare Ray Tracing, care folosește „raze” de „lumină virtuală” pentru a ilumina, într-un mod realist, scene 3D.

Cu alte cuvinte, pentru a obține o imagine cât mai aproape de realitate, producătorii de scene 3D statice își pot permite să „petreacă timpul”, există și situații în care redarea unor astfel de proiecte poate dura ore, în funcție de complexitatea lucrurilor afișate. , chiar și pe configurații hardware mult peste medie. Când sunt deja necesare mișcări grafice 3D, cu un astfel de nivel de precizie a detaliilor (cum ar fi efectele speciale din unele filme), sunt utilizate ferme de redare reale, zeci sau sute de computere care lucrează împreună pentru a obține efectul dorit, cadru cu cadru (un film rulează de obicei la 24 de cadre pe secundă).

Aplicarea unui astfel de scenariu într-un joc video, în care majoritatea cazurilor, jucătorul poate schimba perspectiva de câte ori dorește și care trebuie să mențină o frecvență minimă de cel puțin 30 de cadre pe secundă, este considerată imposibilă, mai ales având în vedere că jucătorii nu au acces la fermele de redare și, foarte des, nici măcar la hardware-ul individual de top.

Astfel, s-a ajuns la un compromis, o tehnică de redare numită „rasterizare”, care simplifică foarte mult „datele problemei”. Nu neapărat o explicație exactă, dar pentru înțelegerea tuturor, așa-numita „rasterizare” proiectează o scenă 3D într-un plan bidimensional, legat de zona de afișare a unui ecran, calculele necesare pentru iluminarea și redarea imaginii rezultate fiind mult mai ușor de realizat și, implicit, mult mai „accesibil” pentru hardware-ul care se găsește în prezent în computerele noastre de zi cu zi.

NVIDIA RTX: “HYBRID” RAY TRACING

Aici intră în joc noua arhitectură Turing utilizată de noua gamă de plăci video NVIDIA GeForce RTX. Prin această nouă generație, inginerii NVIDIA și-au propus să realizeze „imposibilul” și să aducă beneficiile vizuale ale Ray Tracing în jocurile video actuale și viitoare. Pentru atingerea acestui obiectiv, s-a recurs la o politică de „hibridizare”, prin care „scheletul” unei scene tridimensionale este afișat în continuare prin rasterizarea „tradițională”. Calculele caracteristice redării anumitor porțiuni (cum ar fi reflexiile sau umbrele) fiind realizate doar de Ray Tracing, cu o precizie mult peste standardele cu care ne-am obișnuit până acum.

De exemplu, să ne oprim pentru o clipă asupra reflexiilor din jocuri, care se găsesc pe deplin pe suprafețe precum apă, iazuri, oglinzi etc. Până la apariția RTX, producătorii de jocuri aveau o mulțime de tehnici alternative pentru a obține acest tip de efect , cele simpliste, cum ar fi maparea cubului (reflectarea unui cub pre-redat, ale cărui texturi pe fețele interioare încearcă să reproducă mediul) sau altele mai complexe, cum ar fi „redarea texturii”, un proces de redare suplimentar, dar aplicat la suprafața texturată care ar trebui să reflecte mediul înconjurător și nu la ecranul în sine.

INTELIGENȚĂ ARTIFICIALĂ

Pe lângă efectele Ray Tracing în timp real, arhitectura Turing din spatele noilor plăci video NVIDIA GeForce GTX se remarcă datorită noilor nuclee Tensor, concepute pentru a gestiona sarcinile de procesare a Inteligenței Artificiale.

Inteligența artificială (AI) este un termen din ce în ce mai frecvent în vocabularul de zi cu zi al pasionaților de tehnologie. În timp ce Google folosește rutine AI pentru a controla o gamă largă de parametri ai sistemului de operare Android 9 Pie, iar companii precum Huawei folosesc camere asistate de AI pentru a determina natura obiectului de fotografiat, NVIDIA își folosește expertiza și propune o nouă metodă de post- procesare imagini: DLSS (Deep Learning Super Sampling).

DLSS are un rol dublu în jocurile în care urmează să fie utilizat: pe de o parte, DLSS poate înlocui anumite tehnici actuale de antialiasare (eliminarea „marginilor zimțate” din scenele 3D), cum ar fi TAA (Temporary Anti-Aliasing) . ), oferind rezultate mai bune. Funcționarea este simplă: „în spatele ușilor închise”, NVIDIA „antrenează” o rețea neuronală artificială, prezentând mii de capturi de ecran ale unui anumit joc, atât în ​​versiunile standard, neprocesate în vreun fel, precum și în variantele care au aplicat un super eșantionare 64x filter (o metodă anti-aliasing foarte, foarte solicitantă din punct de vedere hardware, dar și foarte precisă). După analizarea acestor eșantioane, pe baza informațiilor colectate, inteligența artificială va putea aplica singur filtrul de super eșantionare pe o imagine brută.

Sarcina va fi preluată apoi de nucleele Tensor, care, pe baza informațiilor primite, pot aplica filtrul DLSS în jocurile care acceptă această tehnologie. Resursele hardware consumate la nivelul utilizatorului final sunt astfel mult mai mici decât dacă s-ar încerca o soluție brută a unei soluții similare. De fapt, optimizarea distribuției resurselor hardware în procesul de redare a unui joc video este, de asemenea, baza celui de-al doilea rol pe care îl poate juca DLSS.

VARIABLE SHADING

Folosind ca concept de bază modul în care, într-un joc VR, privirea utilizatorului este întotdeauna îndreptată spre centrul perspectivei sale și modul în care nu este nevoie ca elementele conținute doar în vizualizarea periferică să beneficieze de același nivel de detaliu ca cele cu gama RTX, a venit ideea Variable Rate Shading (VRS, pe scurt).

După cum sugerează și numele, Variable Rate Shading încurajează redarea avansată a nuanțelor doar în anumite părți ale fiecărei imagini, cele importante, care atrag atenția, sunt în mișcare etc. De fapt, VRS beneficiază de trei metode de implementare. Primul dintre acestea este Motion Adaptive Shading (MAS) și acordă prioritate obiectelor pe care jucătorul trebuie să le privească constant pe ecran, în detrimentul celor care se mișcă rapid (cum ar fi modelul mașinii pilotate, într-un joc de curse, față a mediului, care, la viteze mari, cu greu poate fi observat în detaliu de către jucător).

O a doua metodă de utilizare a VRS este Content Adaptive Shading (CAS), în care obiectele din câmpul vizual al jocului sunt „ierarhizate”, în funcție de nivelul lor de complexitate, vizibilitate etc. Astfel, unele suprafețe mai puțin detaliate precum bare pereții sau zonele umbrite, care rămân neschimbate la trecerea de la un cadru la altul, nu au nevoie de o reprezentare la fel de precisă, deoarece informațiile de umbrire pot fi omise, calculate cu o precizie mai mică. sau preluate din cadre anterioare. Pentru a maximiza performanța unui joc, producătorii au, de asemenea, opțiunea de a combina efectele celor două metode: MAS și CAS.

Cea de-a treia metodă, Foveated Rendering, este mai puțin frecventă, fiind dependentă de monitorizarea punctului în care jucătorul folosește un dispozitiv precum cele de la Tobii în jocurile jucate pe un monitor tradițional. Evident, zona de interes astfel determinată va primi mai multă atenție, în detrimentul celorlalte domenii.

PERFORMANȚĂ ȘI UN NOU „PUNCT ZERO”

Dacă ați urmărit cu atenție toate cele de mai sus, puteți vedea cu ușurință că una dintre prioritățile NVIDIA pentru gama de plăci video GeForce RTX a fost aceea de a implementa cât mai multe metode eficiente posibil pentru a optimiza jocurile viitoare, încurajând astfel producătorii să își aloce resursele într-un mod mai organizat decât au făcut-o în trecut.

Și această orientare spre optimizare nu este întâmplătoare: așa cum am menționat la începutul acestui articol, metodele de utilizare a Ray Tracing în timp real sunt foarte solicitante pentru hardware, discrepanțele de performanță dintre modurile de afișare cu aceste efecte activate (RTX On) iar cele în care această opțiune este dezactivată (RTX Off) fiind, la rândul lor, mai mult decât evidente. Poate ajunge până la punctul în care, în jocul Battlefield V, cu cel mai accesibil model (GeForce RTX 2060), nu este posibil să se mențină un cadru constant de 60 de cadre pe secundă, cu RTX activat, chiar și atunci când scădem din detalii și menținem o rezoluție modestă de tip 1080p (1920 × 1080).

Într-o notă finală, am putea spune că ne aflăm din nou într-un nou „punct zero” al graficii 3D în jocurile pentru PC, această reorientare către implementarea în timp real a rutinelor Ray Tracing având potențialul de a se schimba, pentru totdeauna, nu doar modul în care utilizatorii vor consuma produse de divertisment digital, dar și modul în care vor fi proiectate de studiourile de dezvoltatori. Și, ca orice început de drum, capcanele și posibilele obstacole pe care le vom întâlni nu ar trebui să ne descurajeze, scopul fiind, în cele din urmă, să ajungem la destinația finală. Rămâne de văzut dacă vom face acest lucru în timpul generației actuale de cipuri video sau dacă va trebui să așteptăm ca aceste tehnologii să se maturizeze. Dar important este că această călătorie a început: RTX On.

Continuați lectura

News

De Ce Blockchain Va Avea Succes?

Publicat

pe

By

De Ce Blockchain Va Avea Succes? | Zicala.ro - Știri de actualitate

Blockchain reprezintă o tehnologie care a apărut în anul 2008 ca urmare a primei sale implementări, Bitcoin. A fost creat chiar în inima ultimei recesiuni economice, atât ca o declarație despre modul în care funcționează lucrurile, cât și ca simptom al unui sistem defect.

Din acel moment credința generală cu privire la această tehnologie și viitorul acesteia a fost mixtă. Mulți entuziaști văd Bitcoin ca următorul lucru important și moneda care ne va schimba sistemul economic. Unii ar susține că asistăm deja la implicațiile sale avantajoase. În timp ce mulți alții consideră că această tehnologie nu are nicio șansă să reușească vreodată.

Aceste credințe populare sunt adesea incomplete sau părtinitoare, indiferent de partea pe care o iau. Acestea sunt împărtășite de oameni cu pielea în joc, urmărindu-și interesele. Motivele pentru care blockchain-ul poate eșua sunt numeroase. Dar, în acest articol, vom analiza câteva motive pentru care această tehnologie va reuși și va ajunge să ne schimbe complet societatea.

Nevoia de Confidențialitate a Oamenilor

Încă de la începutul său, blockchain și Bitcoin au reprezentat o declarație împotriva centralizării și puterii nesfârșite deținute de elite. Pe atunci, lumea finanțelor era controlată practic de o mână de oameni care își urmăreau propria agendă. Astfel de acțiuni nesăbuite au dus la un colaps economic care a durat mulți ani pentru a se corecta.

Într-o societate în care oamenii pot tranzacționa între ei doar printr-o mână de corporații uriașe, în timp ce trebuie să aștepte zile întregi, crearea blockchain-ului și a criptomonedelor reprezintă un eveniment natural. Pe măsură ce internetul devine o parte mai mare a vieții noastre, confidențialitatea devine imposibilă. Pe măsură ce lumea financiară devine încet sinonimă cu internetul, supravegherea și urmărirea online devin probleme din ce în ce mai mari.

În afară de blockchain și celelalte sisteme rezultate din acesta, oamenii nu au alte opțiuni pentru tranzacții peer-to-peer la scară largă. Într-o lume din ce în ce mai puțin privată, este foarte necesară o tehnologie care să permită anonimatul și confidențialitatea online.

Indiferent de confortul care ar putea veni odată cu centralizarea, oamenii vor începe încet să treacă la metode alternative de utilizare a internetului. Cu fiecare mare scandal și încălcare a vieții private practicate de giganții tehnologici, tot mai mulți oameni vor începe să ia drumul mai puțin bătut.

Blockchain reprezintă singura tehnologie care poate permite dezvoltatorilor să creeze soluții media complet transparente și private. Blockchain poate permite dezvoltatorilor să creeze încă o dată platforme pentru oameni și nu platforme care își servesc propriile interese. Pe măsură ce nevoia de confidențialitate crește, blockchain-ul va deveni o parte mai importantă a discursului public de zi cu zi.

Nenumărate Cazuri de Utilizare

Majoritatea oamenilor consideră criptomonedele ca fiind singura implementare a blockchain-ului. O astfel de afirmație nu poate fi mai departe de adevăr și mai limitată în abordarea sa. Lumea implementărilor blockchain se extinde rapid, mai multe industrii asistând la avantajele care vin cu aceasta.

Jocurile sunt o mare industrie care folosește deja blockchain-ul pentru a permite jocurile multiplayer peer-to-peer, eradicând nevoia unei terțe părți care să medieze jocurile.

Pe lângă jocuri, blockchain-ul își face rapid drum în alte mari industrii. Rețelele sociale reprezintă terenul pentru discursul public în societatea actuală. Cu proiecte precum STEEM și Minds, oamenii au în cele din urmă acces la alternative mai bune de social media care asigură confidențialitatea, fiind în același timp fără cenzură. Având în vedere creșterea culturii interzicerii, aspectul fără cenzură al blockchain-ului devine din ce în ce mai crucial.

În concluzie, blockchain reprezintă efectul unei cauze ineficiente, centralizate și extrem de rupte. Crearea și potențiala adoptare în masă reprezintă următorul pas natural în evoluția umană. Deși suntem doar la început, o tehnologie care protejează drepturile de bază, cum ar fi confidențialitatea, anonimatul și libera exprimare, devine din ce în ce mai necesară în societatea actuală bazată pe online.

Avantajele care vin cu blockchain-ul, dar și implementările sale deja funcționale, reprezintă o afirmație despre puterea acestei tehnologii și un motiv solid pentru care blockchain va reuși.

Continuați lectura

Trending