Conectează-te cu noi

Business

Aflați Despre Analiza Magazinului de E-Commerce cu Aceste Instrumente

Publicat

pe

Aflați Despre Analiza Magazinului de E-Commerce cu Aceste Instrumente

Acum ar trebui să aveți o idee clară a locației actuale a companiei dumneavoastră în ciclul de dezvoltare, analizând tablourile de bord Google Analytics, indiferent dacă este în faza de validare, eficiență sau scalare. Acest articol se va concentra pe asistarea companiilor în fazele de eficiență sau de scalare pentru a-și gestiona mai bine eforturile de achiziție de clienți și, de asemenea, pe analiza magazinului e-commerce. Sunteți gata să utilizați analize de achiziții pentru a vă îmbunătăți magazinul pentru creșterea viitoare, dacă vă aflați în faza de eficiență. Pentru început, ar trebui să investiți o cantitate limitată de resurse de marketing în campanii de publicitate cu buget redus pentru a atrage suficienți vizitatori pentru a crea statistici. Apoi, examinați acele date pentru a obține informații despre cele mai bune metode de îmbunătățire a principalelor valori ale produsului dumneavoastră.

Există mai multe canale de achiziție disponibile, dar de dragul acestui tutorial, ne vom concentra pe cele mai populare canale de e-commerce actual: SEO, SEM, reclame pe Facebook și marketing prin e-mail. Acest lucru nu garantează că aceste canale sunt cele mai potrivite pentru grupul dumneavoastră de interese principal. Căutați modalități de a exploata Pinterest dacă cumpărătorul obișnuit petrece mai mult timp acolo decât pe Facebook, de exemplu. Dacă vă cunoașteți publicul, veți ști cum să-i contactați cel mai eficient, fie prin evenimente, bloguri, reviste, Snapchat, poștă directă sau alte metode. Ar trebui să puteți reproduce aceste lecții cu orice canal de achiziție, aflând mai multe despre analize, publicul țintă și rutele preferate ale acestora.

Marketing-ul motoarelor de căutare (SEM)

Publicitatea în motoarele de căutare vă poate ajuta să atrageți mulțimea potrivită pe site-ul dumneavoastră. Lucrați atât la SEO, cât și la SEM – funcționează plăcut împreună. Următoarele detalii depind de Google Ads, aranjamentul publicitar al motorului de căutare:

Cantitatea de căutări

Presupunând că participați la prezentarea motorului de căutare, ar trebui să vă garanteze, ca și în cazul SEO, că termenii pe care vă concentrați au un volum ridicat de trafic. Înainte de a investi în SEM, conduceți cercetarea cuvintelor cheie utilizând Keyword Planner.

Cheltuiala pe click (CPC)

Setând suma CPC în tabloul de bord Google Ads, este posibil să alegeți suma pe care sunteți gata să o cheltuiți pentru fiecare click în SEM. Cu cât plătiți mai mult pe click, cu atât promoția dumneavoastră va apărea de mai multe ori în rezultatele căutării viitorului dumneavoastră client, aducând mai multe venituri.

Loc normal în clasament

Acest marcator este atașat cu atenție la CPC și este afișat în tabloul de bord Google Ads. Cu cât cheltuiți mai mult pe CPC pentru cuvintele cheie, cu atât poziționarea reclamei va fi mai bună, aducând oaspeți suplimentari.

Rata click-urilor (CTR)

Promovarea dumneavoastră poate fi văzută de un număr enorm de persoane, totuși poate avea un adevărat succes dacă persoanele legitime dau click pe ea. Asigurați-vă că duplicatul promovării este interesant pentru grupul dumneavoastră de interese. Acest lucru vă va extinde CTR (care este afișat suplimentar în tabloul de bord Google Ads) și va atrage invitați suplimentari.

Rata de respingere

În cazul în care indivizii dau click pe publicitate, dar ratele de respingere sunt încă ridicate, centrați-vă în jurul paginilor de prezentare și a reclamelor pentru a garanta că mesajul pe care îl transmiteți este de încredere. Atenție la ratele de respingere.

Reclame pe Facebook și Instagram

Publicitatea prin divertisment virtual ar putea fi dificilă, deoarece oamenii folosesc divertismentul pe internet pentru a coopera cu însoțitorii, nu pentru a cumpăra lucruri. În orice caz, divertismentul pe internet este locul în care cumpărătorii își petrec cea mai mare parte a timpului pe internet, iar Facebook este cea mai cunoscută platformă de social media, așa că explorarea diferitelor căi în ceea ce privește reclamele pe Facebook pentru a extinde ofertele este avantajoasă.

Optimizare pentru motoarele de căutare (SEO)

În cazul în care aveți un articol pe care oamenii îl caută în mod regulat pe internet, de exemplu, bilete de transport sau pantofi, motoarele de căutare pot fi un drum liber minunat pentru îmbunătățire. În timp ce vă avansați site-ul pentru un trafic organic mai mare (trafic din motoarele de căutare), măsurătorile pe care ar trebui să le căutați sunt:

Volumul căutărilor

Vă puteți întinde cu SEO dacă există numeroase persoane care vă caută lucrul pe motoarele de căutare precum Google sau Bing.

Înțelegerea planificatorului de cuvinte cheie

Este foarte important pentru a alege dacă expresiile pentru care doriți să vă clasați pot transmite trafic adecvat pentru a ajuta la îmbunătățire. În cazul în care nu pot, nu veți putea întotdeauna să le utilizați pentru a scala.

Promovarea prin e-mail

Promovarea prin e-mail este cea mai performantă opțiune de deviere a afacerilor bazate pe internet. Problema constă în realizarea unei liste de e-mail, care necesită timp (vă descurajăm fără echivoc să cumpărați înregistrări de e-mail). În timp ce utilizați e-mailul, KPI-urile semnificative la care trebuie să aveți grijă sunt:

Numărul total de adrese de e-mail

Cifrele sunt semnificative în ceea ce privește extinderea veniturilor prin promovarea prin e-mail. Străduiți-vă să obțineți oricât de mulți adrese de e-mail de la clienți potențiali.

Prezentarea prin e-mail generează oferte

A avea un număr mare de e-mailuri tinde să fie suficient, dar ar trebui să aveți, de asemenea, opțiunea de a le oferi ceva.

Concluzie

Sper că această postare vă oferă o idee despre modul în care afacerea de e-commerce utilizează analiza pentru a îmbunătăți experiența consumatorului. Vă invit să contribuiți la acest articol și să remarcați aspecte asupra pozițiilor evidențiate.

Numele meu este Bogdan, un pasionat scriitor și explorator al cuvintelor, născut și crescut în vestul României. Cu o dragoste profundă pentru literatură și cultură, am călătorit prin lumea poveștilor de la o vârstă fragedă. Pe acest blog, împărtășesc gândurile și viziunile mele despre viață, artă, societate și multe alte domenii, invitând cititorii într-o călătorie prin cuvinte și emoții. Fiecare articol este o fereastră deschisă spre lumea mea interioară, reflectând pasiuni, visuri și întrebări. Sunt dedicat să creez conținut care să inspire, să educe și să provoace la reflecție, construind o comunitate de cititori pasionați și curioși. Vă invit să explorați împreună cu mine această lume a cuvintelor, unde fiecare poveste devine o aventură, iar fiecare idee un nou început.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Nord VPN Black Friday
Surshark Promo
Atlas VPN Black Friday

Iti dau reducere 1% la PC Garage

eMAG | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro
Google News - Zicala.ro

Trending