News
Ce a Făcut Netflix să Piardă 200k de Abonați?
Marți, 19 aprilie 2022, CEO-ul Netflix, Reed Hastings, a anunțat că gigantul de streaming de divertisment a înregistrat o pierdere netă de 200.000 în recordurile companiei din primul trimestru pentru 2021.
Pentru prima dată într-un deceniu, Netflix a anunțat o pierdere de abonați cu sute de mii. Netflix a avut întotdeauna cifre pozitive, în ciuda concurenței în creștere în sectorul streamingului de divertisment. Deși numărul de abonați pierduți este nesemnificativ față de recordul total al Netflix de 222 de milioane de abonați, evenimentele care au urmat au stârnit mai multe întrebări care au nevoie de răspunsuri.
Acesta este începutul sfârșitului pentru Netflix? Pentru a răspunde la această întrebare, va trebui să examinăm unii dintre factorii responsabili pentru pierderea abonaților pe Netflix.
Factorii responsabili pentru pierderea abonaților pe Netflix
Până miercuri, 20 aprilie 2022, prețul acțiunilor companiei Netflix a scăzut cu peste 37% la aproximativ 219,50 USD per acțiune. Bill Ackman și-a vândut și acțiunile, în ciuda pierderilor enorme pe care le acumulase deja din cauza scăderii prețului acțiunilor. Vânzarea lui Ackman a scăzut și mai mult prețul acțiunilor Netflix. Proiecțiile companiei pentru trimestrul al doilea al anului 2022 sugerează o posibilă pierdere de abonați estimată la 2 milioane.
Multe articole de opinie din industrie lansate în urma anunțului lui Hastings au subliniat că pierderea abonaților Netflix nu a fost o surpriză. Mulți oameni cred că a existat o creștere treptată până în acest punct, iar Netflix trebuie să acționeze rapid pentru a preveni pierderile ulterioare.
Iată câțiva dintre factorii responsabili pentru scăderea numărului de abonați Netflix:
Competiția
Succesul Netflix în spațiul de streaming de divertisment a atras întotdeauna concurență din partea altor furnizori de servicii de streaming. În acest moment, spațiul de streaming de divertisment pare saturat de diferiți furnizori care luptă pentru a fi sursa numărul unu de conținut grozav. Amazon, Disney Plus și alții se luptă din greu pentru a lua poziția lui Netflix, cu investiții considerabile în conținut digital interesant.
Creșterea prețurilor
În Statele Unite și Canada, abonații Netflix s-au plâns de creșterea costului pachetelor de abonament. Cel mai probabil vor urma și alte locații. Răspunsul Netflix la strigătul privind creșterea prețurilor pare să încline spre introducerea de reclame pe platforma de streaming.
Inflația
Creșterea inflației a fost o provocare globală care i-a determinat pe oameni să facă ajustări ale stilului de viață. Costurile de trai sunt mai mari și majoritatea oamenilor au fost nevoiți să-și reducă cheltuielile întrerupând abonamentele la servicii de divertisment precum Netflix.
Concluzie
Alți factori care au afectat cifrele Netflix includ solidaritatea companiei cu Ucraina. Mulți ochi și urechi atente urmăresc și ascultă cu atenție răspunsul Netflix la această pierdere. Acesta este un moment crucial pentru Netflix și nu putem decât să sperăm că vor înțelege bine. Îi vedeți că întorc asta în mod pozitiv? Spuneți-ne gândurile dumneavoastră.
-
News3 săptămâni în urmă
Alegeri prezidențiale 2024: Cine sunt candidații
-
Gaming2 luni în urmă
Evoluția jocurilor de cazino: O privire în perspectivă până în 2030
-
Stil de viață3 săptămâni în urmă
Efectul Placebo: Puterea minții în procesul de vindecare
-
News3 săptămâni în urmă
Mica Unire în arta și literatura românească: O piatră de temelie a identității naționale