Conectează-te cu noi

Business

Cum să optimizați scorul de calitate al Anunțurilor Google

Publicat

pe

Cum să optimizați scorul de calitate al Anunțurilor Google | Zicala.ro

Google Ads este o platformă de publicitate online care permite agenților de publicitate să plaseze reclame, liste de produse și videoclipuri pe site-uri și aplicații mobile. Aceste anunțuri pot fi afișate în rezultatele motoarelor de căutare sau în paginile web care nu sunt de căutare. Dacă doriți să vedeți mai multe dintre anunțurile dumneavoastră, puteți afla mai multe despre cum să optimizați scorul de calitate al anunțurilor dumneavoastră în acest ghid.

De aceea este important să vă bazați pe profesioniști precum iCreate: vă vor oferi toată experiența lor pentru consultanța Google Ads.

Costul unei campanii pe Google Ads

Există mulți factori care pot afecta costul unei campanii publicitare pe Google. Unele sunt în mod clar sub controlul dumneavoastră, cum ar fi cuvintele cheie pe care le alegeți, iar altele nu. De exemplu, puteți decide să cheltuiți mai mult pentru publicitate în anumite țări. Cu toate acestea, acest lucru nu înseamnă că puteți seta o sumă licitată scăzută. În schimb, ar trebui să setați o sumă licitată maximă pentru grupul de anunțuri și să utilizați licitarea manuală pentru a seta o sumă licitată diferită pentru fiecare cuvânt cheie.

Cel mai important factor care afectează costul unei campanii publicitare pe Google este industria în care operați. Unele industrii sunt mai competitive decât altele, așa că au rate CPC mai mari. De exemplu, CPC pentru serviciile juridice este mai mare decât pentru alte industrii, cum ar fi contabilitatea. Cu toate acestea, în aceste industrii, un singur client poate valora mii de dolari. Astfel, un CPC de 50 USD poate fi un preț mic de plătit pentru un client nou.

Un alt factor care determină costul unei campanii publicitare pe Google este suma licitată maximă pe care sunteți dispus să o plătiți. Dacă nu licitați suficient de mult, este posibil să nu obțineți multe click-uri. Motivul pentru aceasta este că Google poate trimite anunțurile dumneavoastră către pagini mai slabe sau în timpul orelor de trafic redus. De aceea, este important să licitați cu cel puțin un dolar mai mult decât suma licitată maximă recomandată de Google.

Plasarea de anunțuri pe Google

Dacă doriți să ajungeți la clienți noi prin publicitate grafică, trebuie să știți unde își petrec timpul. Acest lucru se poate face prin plasarea anunțurilor pe proprietățile Google pe care publicul dumneavoastră le frecventează. De exemplu, Google oferă o varietate de locuri în care utilizatorii pot vedea reclame, inclusiv rezultate ale căutării, fluxuri de știri și bloguri. Aceste proprietăți pot ajunge la până la trei miliarde de oameni în fiecare lună. De asemenea, puteți alege cum apar anunțurile dumneavoastră pe aceste site-uri.

Puteți găsi site-uri de plasare promițătoare utilizând cuvinte cheie pentru motorul de căutare care au legătură cu afacerea dumneavoastră. Evitați publicitatea pe site-uri de calitate scăzută sau pe site-uri care au rate de conversie scăzută. Deși site-urile cu trafic mai mare sunt bune pentru afișări, este posibil ca acestea să nu aibă o conversie bună. Puteți folosi instrumentele Google pentru a determina cele mai bune destinații de plasare a anunțurilor pentru afacerea dumneavoastră.

Pentru a alege plasarea corectă a anunțului, determinați cât sunteți dispus să cheltuiți pe click. Cu cât cheltuiți mai mulți bani, cu atât este mai probabil ca anunțul dumneavoastră să fie văzut. Google folosește un sistem de licitare pentru a plasa anunțuri. Cu cât oferta este mai mare, cu atât este mai bună plasarea. Anunțurile pot fi direcționate după locație, criterii demografice sau cuvinte cheie.

Impactul scorului de calitate asupra performanței anunțurilor

Scorul de calitate este un factor care influențează cât de eficiente sunt anunțurile dumneavoastră pe Google. Este un scor compus din performanța anunțurilor, cuvintelor cheie și paginilor de destinație. Un scor de calitate ridicat înseamnă că aveți mai multe șanse să obțineți click-uri de la clienții interesați. Cuvintele cheie cu un CTR ridicat vor avea un scor de calitate mai mare.

Pentru a vă crește scorul de calitate, asigurați-vă că conținutul anunțului este relevant pentru cuvântul cheie pe care le vizați. Dacă cuvântul cheie nu este relevant, veți obține mai puține click-uri decât dacă ar fi pentru un subiect fără legătură. De asemenea, Google nu dorește ca anunțurile dumneavoastră să pară irelevante.

Factorul numărul unu în determinarea scorului de calitate este rata de click a cuvintelor cheie. Rata de click (CTR) este procentul de vizitatori care fac click pe anunțul dumneavoastră. Dacă valoarea CTR este scăzută, luați în considerare creșterea bugetului zilnic sau creșterea sumelor licitate. De asemenea, asigurați-vă că vă verificați în mod regulat scorul de calitate. Un scor de șapte sau mai mult este ideal. Dacă este mai puțin de șapte, aceasta este o problemă și ar trebui remediată imediat.

Modalități de îmbunătățire a scorului de calitate

Există multe modalități de a vă îmbunătăți scorul de calitate cu Google Ads. Deși scorul de calitate nu este un indicator cheie de performanță (KPI), este un algoritm important care ajută la determinarea reclamelor relevante pentru căutările consumatorilor. Din acest motiv, mulți agenți de marketing digital sunt obsedați să-și îmbunătățească scorul de calitate pentru a economisi bani.

Cel mai evident mod de a vă îmbunătăți scorul de calitate este să vă optimizați anunțurile. Asigurați-vă că anunțurile dumneavoastră sunt unice pentru fiecare grup de anunțuri și vizați îndeaproape cuvintele cheie, ceea ce vă va crește scorul de calitate. De asemenea, puteți încerca să vă extindeți anunțul utilizând link-uri și extensii de site, care vor oferi anunțului mai mult spațiu și un CTR mai mare.

Google folosește un sistem numit scor de calitate pentru a clasa cuvintele cheie și anunțurile cu plata-per-click. Măsoară relevanța cuvintelor cheie, a paginilor de destinație și a altor factori pentru a determina clasarea unui anunț în motorul de căutare. Anunțurile cu cel mai mare punctaj sunt în partea de sus a motorului de căutare, în timp ce anunțurile cu clasare mai scăzută apar pe site-uri irelevante.

Click pentru a plasa comentariul

Lăsați un comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Business

Sfaturi Pentru Apeluri la Rece Pentru a Crește Vânzările

Publicat

pe

By

Sfaturi Pentru Apeluri la Rece Pentru a Crește Vânzările | Zicala.ro

Majoritatea reprezentanților de vânzări ar admite că apelurile la rece poate fi o provocare. Cu toate acestea, poate fi o tehnică extrem de eficientă pentru a crește vânzările și a genera mai mulți clienți potențiali, mai ales dacă cunoașteți strategiile și tacticile ideale pe care să le folosiți.

Contactarea unui potențial client sau client prin telefon fără a fi vorbit cu el înainte este cunoscută sub numele de apel la rece. Apelarea la rece se poate referi la crearea unui contact personal și a unui apel vocal.

Oricât de provocatoare ar fi, apelarea la rece are avantaje. Vă permite să construiți interacțiune personală, spre deosebire de comunicarea cu cineva prin e-mail sau rețelele sociale. În plus, primiți feedback rapid și puteți folosi apelul pentru a ajunge din urmă fără a aștepta ca cineva să răspundă la un e-mail, care este mai probabil să fie ignorat.

Este posibil să vă simțiți îngrijorat atunci când efectuați apeluri la rece. Faceți presiuni pe un potențial client care nu și-a exprimat niciodată interesul pentru bunul sau serviciul dumneavoastră să vă asculte argumentul de vânzări sau, la nivel fundamental, să-și ia câteva minute din programul agitat pentru a vorbi cu dumneavoastră.

Apelarea la rece poate avea succes, totuși, dacă aveți atitudinea și tehnica corectă.

Cum să faceți apelurile la rece mai de succes?

Apelarea la rece ar putea deveni una dintre metodele preferate dacă sunteți bine pregătiți și utilizați tehnicile adecvate. Externalizați apelul la rece pentru a vă crește clienții potențiali și a vă îmbunătăți afacerea. Mai jos sunt enumerate câteva sugestii pentru creșterea vânzărilor.

#1 Înainte de a efectua un apel, faceți cercetări despre potențialul client

Cea mai importantă acțiune pe care o puteți lua înainte de a efectua un apel rece este să vă studiați potențialul client. Veți avea idei mai bune despre ce să spuneți și ce să întrebați atunci când aveți cunoștințe de bază. Efectuarea unei cercetări adecvate vă va permite să personalizați și să oferiți valoare apelului la rece.

#2 Luați în considerare beneficiile pe care le puteți oferi potențialului client

Fiecare consumator are un beneficiu crucial care îi va stârni interesul și îl va influența să achiziționeze bunul sau serviciul dumneavoastră. Ce avantaj va determina acest client să cumpere de la dumneavoastră este sarcina principală atunci când faceți contactul inițial cu ținta dumneavoastră. Concentrați-vă asupra nevoilor lor și asupra modului în care îi puteți ajuta să stabilească o relație cu potențialul client.

#3 Discutați cu potențialul client în avans

În loc să efectuați apeluri la rece, gândiți-vă să interacționați cu clienți noi sau consumatori pe rețelele sociale. Alăturați-vă rețelei lor LinkedIn, cum ar fi contul lor de Facebook, urmăriți canalul lor pe youtube sau conectați-vă cu ei pe Twitter. Ca rezultat, veți avea mai multe oportunități de a interacționa cu potențialul client. Și-ar putea aminti chiar de dumneavoastră când îl apelați.

#4 Culegeți beneficiile respingerii

Trebuie să fiți capabili să faceți față respingerii dacă vreți să reușiți în vânzări. Respingerea se întâmplă chiar și celor mai buni reprezentanți de vânzări, doar așa funcționează industria. Luați în considerare de ce persoana a refuzat și apoi utilizați aceste informații pentru a vă îmbunătăți abordarea, produsul, metodele de cercetare și prezentarea.

#5 Învingeți barierele de vânzări

Când un potențial client vă spune că nu are motive să vorbească, recunoaște-ți grijile și întrebați-l dacă ar putea avea 5 minute libere. Dacă indică că trebuie să discute despre asta cu colegii lor, oferă să organizeze o sesiune de grup sau un apel Skype. De asemenea, ați putea fi bucuros să le spuneți cum v-au folosit clienții anteriori pentru a depăși un concurent.

Continuați lectura

Business

Asistent Virtual Pentru Site: Lucruri Pe Care Ar Trebui Să Le Știți

Publicat

pe

By

Asistent Virtual Pentru Site: Lucruri Pe Care Ar Trebui Să Le Știți

Multe companii funcționează acum doar prin intermediul site-urilor lor. S-ar putea să greșiți chiar dacă nu credeți că site-ul dumneavoastră este esențial pentru afacere. Afișările făcute de site-ul dumneavoastră vor reprezenta 92% din primele impresii ale companiei dumneavoastră.

Pentru anumite firme, a avea un site este esențială. Acționează ca bază pentru toate vânzările. Un site poate face parte din canalul pentru anumite companii, dar este secundar conexiunii în persoană. Site-urile, în orice caz, sunt critice pentru o organizație în zilele noastre. Este mult mai mult decât o carte de vizită. Aceasta este prima impresie.

Mulți clienți vă vor căuta pe internet înainte de a vă suna. Ei doresc să vadă o imagine profesională prezentată de site-ul dumneavoastră. Și le ia doar aproximativ 0,05 milisecunde pentru a-și forma o opinie despre pagina dumneavoastră și, prin urmare, despre afacere.

Există mai multe probleme aici

Nu sunteți un expert în site-uri. Ca om de afaceri cuprinzător, pur și simplu vă lipsește timpul sau experiența necesare pentru a construi un site.

Sunteți presați de timp. Marketingul online, rețelele sociale și gestionarea conținutului pot dura timp. Trebuie să puteți delega acea responsabilitate altcuiva. În mod ideal, cineva cu experiență în crearea de site-uri captivante.

Nu sunteți cel mai bun la comunicare vizuală. Și poate că deja aveți, dar mai ales dacă aveți timp să dați viață ideilor de arte grafice pe un site?

Puteți externaliza multe dintre aceste treburi către un asistent virtual permanent sau cu jumătate de normă pentru site-ul dumneavoastră. Acest lucru nu numai că vă va garanta că aveți tot ce aveți nevoie pentru ca site-ul să facă o primă impresie pozitivă, dar va avea ca rezultat și un proces de vânzare mai simplu, pe care îl puteți integra cu întreaga organizație.

Cum vă va ajuta un asistent virtual pentru site-ul dumneavoastră?

Cineva care se poate ocupa de tot felul de sarcini legate de gestionarea site-ului este cunoscut ca asistent virtual pentru site-uri. Să presupunem că ați descoperit că procesul de dezvoltare sau de gestionare a unui site este complicat. În acest caz, un asistent pentru site poate fi ceea ce aveți nevoie pentru a vă menține site-ul în stare de vârf, fără a petrece ore nesfârșite pe el.

Puteți delega rapid următoarele sarcini unui asistent virtual pentru site.

Crearea unui site mai educațional

Incredibil, 47% dintre vizitatorii site-ului vă vor verifica bunurile și serviciile înainte de a ieși de pe site. Aceste semnale arată că oamenii se gândesc la ceea ce aveți de oferit. Dacă site-ul nu este suficient de informativ, vizitatorii vor merge doar pe site-urile concurenților până când vor găsi unul.

Gestionarea programărilor și consultațiilor

Este întotdeauna o opțiune înțeleaptă să angajați un asistent pentru site pentru a simplifica această procedură dacă operați o firmă bazată pe servicii și depindeți de recomandările de pe site-ul dumneavoastră. Dacă clienții completează formularul online de „aranjați o întâlnire”, îi puteți solicita să îl îmbine cu planificatorul, astfel încât să poată planifica, de exemplu, rapid o programare telefonică.

Serviciu clienți

Este esențial ca consumatorii care vă contactează site-ul cu o anumită problemă să se simtă abordați. În calitate de proprietar al companiei, problema este că nu veți crede neapărat că aveți resursele sau timpul necesar pentru a oferi asistență clienților, deoarece vă veți concentra pe alte domenii precum marketingul online.

Vă țin site-ul la zi cu știri și evoluții

Menținerea comunicării cu clienții este, fără îndoială, crucială pentru compania dumneavoastră. În zilele noastre, nu este necesar să furnizați un buletin informativ corporativ tipărit. Cele mai recente informații și modificări pot fi adăugate pe site-ul dumneavoastră de către un asistent de site, ținându-vă consumatorii informați fără implicarea dumneavoastră.

Actualizarea conținutului proaspăt

Conținut proaspăt este necesar. Când un consumator vă vizitează blogul și vede că cel mai recent articol a fost din 2017, nu vreți să fie dezamăgit. Ei ar putea întreba cu privire la statutul dumneavoastră. În schimb, cereți unui asistent de site să caute abordări pentru a oferi conținut proaspăt.

Continuați lectura

Business

Cum Funcționează Marketingul pe Pinterest pentru E-Commerce?

Publicat

pe

By

Cum Funcționează Marketingul pe Pinterest pentru E-Commerce?

Pinterest poate fi un instrument eficient de E-Commerce atunci când este tratat corespunzător. Pe Pinterest, există subiecte pe lângă modă și artă. Funcționează ca un motor de căutare ilustrat pentru idei, inclusiv rețete, sugestii de design interior și multe altele.

Indiferent dacă vindeți mobilier, electronice, servicii sau alte bunuri, dacă vă puneți lucrurile pe Pinterest, vă va îmbunătăți cu siguranță angajamentul.

V-ați trezit vreodată într-un scenariu în care, în ciuda succesului pe Pinterest, nu sunteți siguri cum ați putea beneficia afacerea de E-Commerce? Pentru a vă sprijini în căutarea de asistență, suntem aici pentru a vă ghida despre utilizarea marketingului pe Pinterest pentru E-Commerce.

Indiferent dacă utilizați Pinterest personal, vă puteți dezvolta imediat abordarea pe Pinterest!

Modalități de utilizare a Pinterest Marketing pentru E-Commerce

#1 Creați panouri separate pentru pinurile dumneavoastră

Ați făcut deja bine în crearea unei pagini pe Pinterest. Pentru a preveni amestecul lucrurilor dumneavoastră, trebuie să aveți grijă. Vizitatorii sunt iritați și, ca urmare, pari dezorganizați. Împărțiți pinurile pe mai multe panouri în funcție de perioada produsului pentru o navigare cât mai simplă posibilă.

#2 Includeți prețurile în pinurile dumneavoastră

Chiar dacă ați putea crede că menționarea costurilor ar putea reduce interesul pentru articolele dumneavoastră, este esențial să fiți transparent dacă doriți ca clienții să facă click și să cumpere. Dacă aveți o afacere excelentă de oferit, doriți ca indivizii să fie conștienți de acest lucru și este mai bine să știe că articolele dumneavoastră sunt scumpe înainte de a le urma și de a fi dezamăgiți.

#3 Încurajați clienții să-și trimită imaginile pentru partajare

În epoca selfie-urilor, nu vă interesează să vă încurajați consumatorii să se pozeze folosind sau purtând produsele pe care le vindeți pe site-ul dumneavoastră de E-Commerce. Dacă afacerea dumneavoastră vinde îmbrăcăminte, le puteți cere clienților să trimită fotografii cu ei înșiși îmbrăcând produsele dumneavoastră.

A cere clienților să facă acest lucru ia inițiativa în numele dumneavoastră, dar lucrurile vor începe să meargă mai bine odată ce o faceți. Creați panouri personalizate unde clienții mulțumiți își pot posta imaginile și pot include îndemnuri pe site-ul dumneavoastră.

#4 Distribuiți lucrurile de pe celelalte site-uri ale dumneavoastră

Pe lângă doar prezentarea de lucruri, Pinterest este un instrument excelent pentru promovarea altor materiale online. De exemplu, magazinul dumneavoastră are un blog? Pentru a le permite cititorilor să aleagă care dintre articolele dumneavoastră să citească după convenție, puteți crea un blog cu articole pe Pinterest. Inițiativele dumneavoastră de marketing ar putea primi un impuls suplimentar dacă sunt distribuite pe mai multe canale.

#5 Achiziționați fotografii de înaltă calitate

Vă rugăm să vă asigurați că imaginile sunt atrăgătoare și frumoase, deoarece, fără îndoială, încercați să comercializați prin ele. Nu din ceea ce oferiți, o imagine care se potrivește cu viziunea lor actuală va atrage un răspuns din partea mai multor persoane.

Dacă site-ul dumneavoastră de E-Commerce vinde îmbrăcăminte și lenjerie de pat, arătați cum le puteți utiliza în diferite situații, cum ar fi atunci când sunt extinse peste un pat sau o canapea. Cu cât fotografiile sunt mai captivante, cu atât este mai probabil ca oamenii să înceapă să-și imagineze cum pot folosi acele articole.

În ciuda posibilității ca Pinterest să fi scăpat din atenția dumneavoastră, acesta poate fi totuși un instrument valoros pentru a aduce clienți pe site-ul dumneavoastră. Cantitatea de muncă pe care o faceți va fi întotdeauna reflectată de rezultatele pe care le obțineți, dar cu Pinterest, puteți pune mai mult nivel în față și, în continuare, puteți atrage clienți după proiectul inițial.

Continuați lectura
Nord VPN Black Friday
Atlas VPN Black Friday

Prindeți Reducerile

Iti dau reducere 1% la PC Garage

eMAG | Zicala.ro
Fashion Days | Zicala.ro

Facebook

Trending